Millaisia asioita teette teinienne kanssa?
Jotain arjesta poikkeavaa siis. Itsellä 14v tyttö ja 16v poika, joiden mielenkiinnon kohteet täysin erilaiset. Ois kiva tehdä yhdessä jotain eikä aina vaan vain toisen kanssa.
Kommentit (8)
Vaelletaan, matkustellaan, käydään museoissa, kaupungilla kahvilla yms. Itsellä 14-vuotias poika.
Käydään keilaamassa, kiipeilemässä, syömässä, leffassa, pelaamassa sulkapalloa tai tennistä ym.
Minulla 17- ja 19-vuotiaat tyttäret. Käydään museoissa ja luontokohteissa. Vanhemman kanssa käydään joskus yhdessä kuntoilemassa, esim cyclingissä tai bodycombtissa. Kokeillaan uusia vegaaniruokaohjeita.
Tyttären 16 v kanssa kävin tällä viikolla luonnotieteen museossa ja toisena päivänä leffassa. Sushibuffassa myös. Lisäksi kotosalla tehdään käsitöitä. Toisinaan on kupposet edessä ja istua höpötellään.
Poika 18v piipahdin tallinnassa. Pojan ja koiran kanssa tehdään myös usein pitkiä kävelylenkkejä. Kaakaot ja makkarat reppuun ja laavulle. Lautapelejä pelataan myös paljon yhdessä.
Välillä sitten kaikille löytyy yhteinen leffa ja käydään hampurilaisella. Lautapeleistä Carcassonne taipuu koko poppoon peliksi. Noi muut strategiapelit on vähän liian pitkään kestäviä lyhyempi pinnaiselle tyttärelle. Niissä saattaa kestää useampi päivä.
17-vuotiaan pojan kanssa esim. käydään kahvilla ( ja tykätään myös kotona keittää kahvia ja juoda sitä höpötellen pitkään ja hartaasti)ja ostoksilla, suunnitellaan matkoja, ja käydään niillä, vieraillaan sukulaisissa ja kutsutaan heitä meillä, seurataan jääkiekko ja jutellaan siitä paljonkin, katsellaan Yutubevideoita ja muutamaa sarjaa mistä molemmat tykätään, tehdään pihahommia
No, onpas teillä mukavat teinit. Mun teini ei lähde mun kanssa mihkään kun mä olen nolo ja muut vois nähdä. Kotona kun yritän jutella niin vastailee harvakseltaan ja sitten linnoittaituu omaan huoneeseensa. Tyhmänä olen luullut tän olevan normaalia, mutta tarvii vissiin olla huolissaan? Poika 16v.
Vakoillaan naapureita ja tehdään niille kepposia. Tää on niinku koko perheen hobby.
"Herkutellaan"