Ticketmaster - Rahat meni, mutta lippuja ei tullut. Viesteihin ei vastata. Ketju poistettiin, mitä ***tua?
Ostin verkkopalvelusta kaksi lippua tapahtumaan.Maksoin liput samantien verkkomaksuna, mutten ole saanut tilausvahvistusta, enkä lippuja. Liput eivät myöskään näy omilla sivuillani palvelussa. Rahat ovat kuitenkin tililtäni kelvanneet. Asiakaspalvelunumeroon soittaminen on törkeän hintaista, ja yhteydenottolomakkeen käyttö vaatii tilausnumeroa, mitä minulla ei tietenkään ole, kun en mitään vahvistusta tai lippuja saanut.
Yllä ap viestini. Eikö tästä saa siis palstalla keskustella?
Kommentit (6)
Oletkohan laittanut spostiosoitteesi väärin?
Ketju poistuu...
Hmmm, kiintoisaa todella. Joku ilmiantanut siis!
Tuo palvelunumerolla rahastaminen on niin törkeetä. Tietty joutuu vielä jonottamaan ja sekin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistuu...
Hmmm, kiintoisaa todella. Joku ilmiantanut siis!
Vai oiskohan medialla näpit pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan laittanut spostiosoitteesi väärin?
Tämä oli luonnollisesti ensimmäinen ajatukseni, mutta heidän käyttäjätiedoissaan osoitteeni on oikein, ja mainosviestit tulevat kyllä läpi.
Sinun pitänee mennä johonkin lippukauppaan asiaa selvittämään, koettaa jos heidän sosiaalisen median tilit ottaisi asiaan kantaa, tai pistää etanapostia toimistolle. Googlen mukaan osoite on Keskuskatu 6, 00100 Helsinki.