Iivo tuikkasi suksensa norjalaishuoltajan jalkoihin ja Kerttu sairastui yllättäen kisaa edeltävänä iltana
Toivottavasti on ollut vain huonoa tuuria eikä kyse ole mistään sen kummemmasta
Kommentit (91)
On taidettu tankata himohässijää kun yhtä yskittää ja muut kompuroi minkä kerkiää. Kenen selänpesijänä Kyllönen tuolla on?
Olisko siellä joku uusi tarkempi testi ja porukkaa on jo jäänyt kiinni?
Ruotsalaisetkin näyttelee kerrassaan hyvin, poisjäänti sairastumisen vuoksi sekä eilen että tänään :D
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisetkin näyttelee kerrassaan hyvin, poisjäänti sairastumisen vuoksi sekä eilen että tänään :D
Torstainakin kaatuivat, ettei vaan päädy mitaleille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kyllä sääli, että ne omat menestymismahdollisuudet tärvätään ihan turhaan tohelointiin.
amatöörien puuhastelua
Näin on, kun norjalainen lähtee punttisalille, laittaa suomalainen kirjat reppuun, ettei jää työttömäksi kolmevitosena, tai mikä pahempaa, Ylen kommentaattoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo näyttäneet edes pettyneiltä
Ja yks mitä mä en ymmärrä on tuo, että miltei hymyhuulin kerrotaan kuin kyllä niitä uusia kisoja tulee ja jo heti seuraavassa kisassa on taas mahdollisuus menestyä. Joo on, mutta miten se olisi pois jos menestyisi jo ihan tämän päivän kisassakin? Saa sitä pärjätä ihan jokaisessa eikä aina vaan ajatella että mikäs tässä, huomenna on uusi kisa.
Oikein kunnon sitkuttelua.
Niin tuliko sulle yllätyksenä että kisoissa on vain kolme palkintosijaa, aina ei voi voittaa. Jos näissä kisoissa ei pärjää niin on katse suunnattava seuraaviin. Parhaansa yrittivät, toki voit itse mennä kokeilemaan, vit*ttaa sohvalta huutelijat
Mutta miksi ihmeessä sprinttihiihdossa hiihtäjälle tulee ohje ladun varrelta, että säästele!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yks mitä mä en ymmärrä on tuo, että miltei hymyhuulin kerrotaan kuin kyllä niitä uusia kisoja tulee ja jo heti seuraavassa kisassa on taas mahdollisuus menestyä. Joo on, mutta miten se olisi pois jos menestyisi jo ihan tämän päivän kisassakin? Saa sitä pärjätä ihan jokaisessa eikä aina vaan ajatella että mikäs tässä, huomenna on uusi kisa.
Niin tuliko sulle yllätyksenä että kisoissa on vain kolme palkintosijaa, aina ei voi voittaa. Jos näissä kisoissa ei pärjää niin on katse suunnattava seuraaviin. Parhaansa yrittivät, toki voit itse mennä kokeilemaan, vit*ttaa sohvalta huutelijat
Noiden turhat suksivoiteet on mun lottovoitosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä sprinttihiihdossa hiihtäjälle tulee ohje ladun varrelta, että säästele!?
Koska samalla hiihtäjällä oli vielä kaksi osuutta jäljellä. Tarkoitus oli säästää voimia niihin. Tosin nyt niitä ei selvästikään riittänyt sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska samalla hiihtäjällä oli vielä kaksi osuutta jäljellä. Tarkoitus oli säästää voimia niihin. Tosin nyt niitä ei selvästikään riittänyt sinne asti.
Samihan ihmetteli studiossa samaa kisan aikana
Hahaha mammat täällä spekuloi, eivätkä ymmärrä hiihdosta mitään 😂😂 urpot
Enemmän olisin huolissani siitä, että norjalaiset hiihtää maaliin minuutin muita edellä pitkistä kilpailutauoista huolimatta.
Jos jotkut käyttää kiellettyjä aineita, niin ne on norjalaisia ne.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha mammat täällä spekuloi, eivätkä ymmärrä hiihdosta mitään 😂😂 urpot
Ja sinä sitten ymmärrät?
Vierailija kirjoitti:
Taasko on lääkärilaukku löytynyt Ala-Tikkurilan Shelliltä?
Tai Seefeldin paikallisesta olutpubista
Nää on niin huonoja selityksiä vuodesta toiseen.
Sanois vaan että ei suju, eikä huomiohuorattais kaikenmaailman feikkiselityksillä.
Ne ei pärjää ja piste.
Suomen hiihto meni Lahden dopingissa pöntöstä alas.
Piste.
Katsoin äsken koosteen hiihdosta. Hakola odotti muutaman sekunnin ennen kuin reagoi venäläisen irtilähtöön sen kärkihiihtäjien lopun hidastelun jälkeen. Miksi ihmeessä?
Kyllä on surkeaa. Kilpahiihdon tuleminen verovaroista pitäisi lopettaa. Olem lopen kyllästynyt maksamaan näiden sunnuntaihiihtelijöiden, valmentajien, huollon ja muiden porukoiden matka- ja muita kulujakun menestystä ei tule.
Miten ihmeessä kaatuminen tai kompurointi auttaa siihen joutuuko testattavaksi vai ei? Testeihin tulee kutsu vaikka keskeytät kilpailun eli aika heikkoa päättelyä. Näinhän kävi suomalaisille aikaisemminkin