Haastetta Arkeen
Kommentit (5)
No kuinkas on sujunut? Nutturaa ainakaan ei tarvitse tehdä joka aamu, se spagettikastike pitää sen kuosissaan vähintään viikon verran. :)
-pir-: Ihanaa että jonkun päivä helpottuu edes hetkellisesti tämän blogin ääressä. Mielestäni rento äitiys on parasta, mutta välillä on kyllä hemmetin vaikeaa pysytellä rentona..
Sireniia: Nuttura tipahti jo toisena päivänä kun oli vähän sellainen aamu.... Toistaiseksi lapsi on kyllä ruokittu ja pesty, mutta tiskit kasaantuvat altaaseen, lelut leviävät kuin öljyvahinko merellä pitkin olkkarin lattiaa, ja sitä nutturatonta niskaa kiristää melkoisesti. Voi tää mama olla aika valmista kamaa parin viikon päästä!
Rentous on ihan avainsana - sitäpaitsi keitetyllä spagetilla pystyy hyvin kieputtaa nutturan joka pysyy useemman päivän=) no joo, vähän saattaa työkaverit kysellä tuoksun perään mutta se on vaan pieni miinus... Minä ja huono huumorintajuni. Mutta kai sä muistit sopia tuntuvat tuliaiset kun isäntä palailee kotiin...? Miehellä on yksi työreissu tiedossa (4 KOKONAISTA päivää yksin minimonsterin kanssa!!!! Kuulostaa muuten tosi säälittävältä teidän parin viikon session jälkeen..) ja mä oon puoli vuotta kysellyt että onko muistilistassa MUN tuliaiset=)
-pir-
Sun tyyli kirjoittaa on edelleen NIIIIIIIIIIIN valloittava!!! Vaikka ei sinänsä mitään huvittavaa, mutta kyllä mua väkisin naurattaa jo nyt (joo, lapsi EI olisi halunnut tulla hiekkikseltä sisälle vaikka meinas nukahtaa pystyyn, EI syönyt iltapalaa, EI halunnut pois kylvystä, EI vaippaa, EI yöpaitaa -miten te voitte kuvitella että haluan nukkua vaipassa ja yökkärissä-, EI hammaspesua) kun päivä ei ollut ihan paras mahdollinen. Voimia siis sinne spagettikastikkeen sekaan, ihan todella... ja ihanaa alkavaa viikkoa!
-pir-