Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää huomenta naapurit ja kaikkien aamupissat!

Vierailija
24.02.2019 |

Tosi huippufiilis aamulla kun ensimmäisenä kuuluu kaikkien naapureiden aamupissalorotukset :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja aina kun tulen kotiin, tervetulleeksi toivottaa yläkerran juopon litrakusenlorina. Oma koti kullan kallis... eiku...

Vierailija
2/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle vaan kuselle kaikki. Ja hiljaa siellä rapussa, että emme häiriinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa asua omakotitalossa!

Vierailija
4/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Yläkerran teinipoika losottaa aina kun olen aamupalalla. Sormet korviin vaan.

Vierailija
5/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä joita herkkää, kun aamulla lorottelen täyden rakon keskelle pönttöä. Kuunnella lorinaa ja katsella vaahdon muodostumista ihan rauhassa. Joskus saan nautiskella yli minuutinkin yhtä soittoa :)

Vierailija
6/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ette asu ylimmässä kerroksessa. Täällä ei lorotukset ja tömistely kuulu.

Vierailija
7/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön huoltomies saapui korjaamaan ja lukittautui ensimmäisenä kuselle kotini vessaan! WTF?!

Vierailija
8/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi. Jos haittais, laittaisin korvatulpat.

Vierailija
9/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ette asu ylimmässä kerroksessa. Täällä ei lorotukset ja tömistely kuulu.

Minä olen juuri etsimässä uutta asuntoa ylimmästä kerroksesta juuri tästä syystä.

t: se juopon kusiaisen alapuolella asuva

Vierailija
10/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi. Jos haittais, laittaisin korvatulpat.

Voi kuule, kun asut tarpeeksi huonosti äänieristetyssä talossa ja yläpuolelle sattuu joku megalorottaja, niin ne korvatulpatkaan eivät auta.

Vierailija
11/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korva tottuu. Kun muutin omakotitalosta kerrostaloon niin ensimmäisen kk kuuntelin naapureiden ääniä ja mietin, että ei j..malauta täällä tulee hulluksi. Sitten vaan niihin ääniin ei enään kiinnitä mitään huomiota ja hyvä niin.

Vierailija
12/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korva tottuu. Kun muutin omakotitalosta kerrostaloon niin ensimmäisen kk kuuntelin naapureiden ääniä ja mietin, että ei j..malauta täällä tulee hulluksi. Sitten vaan niihin ääniin ei enään kiinnitä mitään huomiota ja hyvä niin.

Kerrostalosta toiseenkin muutto vaattii hetken totuttelun. Niissä on aina eri äänimaisema jos niin voi sanoa.

Joskus lorotan ja kaljan kanssa sitä riittää. Naapureiden ääniä kuuluu mutten kiinitä niihin huomiota ellei tappelua kuulu.

Vierailija
13/13 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei totu edes vuosikymmenissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi