Onko 63 cm reidet paksut?
Läskithän ne taitaa olla, ihannemitta voisi olla noin 50 cm.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Läski oot
Ei ole 162 cm. naisella pituutta ja yläreisi 58cm. ja puolestavälistä 48cm. lantio 98cm.
Mulla 52,5 cm, ihan tän ketjun innoittamana mittasin. N24.
Kuulostaa kyllä aika isolta kun oma vyötärönympärys on saman verran.
Laittakaahan se pituus samalla.
Itsellä koko varsi pystysuunnassa 167 cm, reisimitta ympärimitattuna 54 paksuimmalta kohdalta ja keskeltä reittä 45. (Plus polvi 34, sääri 32 - tulipa nyt mitattua koko jalka sit saman tien...)
Vierailija kirjoitti:
63 cm oli missien vyötärönympärys vuosikymmeniä sitten. Mihin tämä maailma on menossa?
Pidempiä ihmisiä kasvattavaksi on menossa. Ihan vaan muistutukseksi, että silloin vuosikymmeniä sitten missien ja naisten pituuskin oli 10-15cm (ja enemmänkin) lyhyempi kuin nyt, ei silloin voi verrata absoluuttisia ympärysmittojakaan toisiinsa.
55cm. Se ihan ok omasta mielestä. Mutta vyötärö 82cm. Siitä pitäs saada vähintään 10 cm pois.
Pitipä ihan mitata omakin! Paksuimmalta kohdalta oikeanpuoleinen reisi 47 cm.
Vyötärö minulla on muuten 67 cm. Olen normaalirakenteinen aikuinen nainen. Mittaa 168 cm.
reisi 61cm.
pituus 163cm, rinnanympärys 98cm, vyötärö 78cm, ja lantio 101cm.
Eli lyhyt oon ja pullea päärynä.
Vierailija kirjoitti:
63 cm oli missien vyötärönympärys vuosikymmeniä sitten. Mihin tämä maailma on menossa?
Pidemmäksi? On ihan normaalia, että pidemmillä ihmisillä on isommat ympärysmitat, vaikka olisivat ihan normipainoisia tai jopa hoikkia.
Tarkoititko norsulla?