Katsotteko naiset miesten "muotoja"?
Vilkuiletteko ohi menennen tai jopa tuijotatte joskus?
Kommentit (48)
Tietenkin katson kropan. Parhaan näköiset miehet harrastavat itämaisia taistelulajeja tai hiihtävät.
En tarkoita sumoa. :D
Nuoret voivat olla tanssijoita tai he juoksevat, mutta vanhempia esimerkiksi juoksu käppänöittää usein.
Vierailija kirjoitti:
Kovinpa kaikkien naisten silmät vilkkui miesten haaruksissa, käsivarsissa ja hartioissa eräässä ohjelmassa jossa asiaa tutkittiin, että siinäpähän tolkutatte itsellenne olevanne jotain sivistyneitä pyhimyksiä joita ei mitkään biologiset jutut ohjaile kuten sikamiehiä.
Miksi nyt vedit kilarit? Kysyit ja sinulle vastattiin.
Jos on lihaksikkaat reidet ja pakarat, tai muuten vaan hyvin istuvat housut niin katson.
Areenalla kattelin Sipen käsivarsia
Miehillä ei ole muotoja. Ne ovat joko kukkakeppejä tai möhköjä.
Juuri katson Alfa tv:ltä Yö-yhtyeen konserttia ja Juha Tapio vieraila lavalla erittäin tiukoissa farkuissaan ;)
Suomalaisita ukoilta on ajanhukkaa katsella mitään. Ylipainoisia, kaljuja ja rumia.
Katson jos miellyttää silmää. Sopivasti treenatut käsivarret- ja olkapäät on tosi seksikkäät.
Pullotuksen tsekkaan aina. Valitettavan harvoin kunnon patukoita pääsee katselemaan.
En katso mitään vartalon kohtaa erityisesti, vaan luon sellaisen yleissilmäyksen. Kasvoja katson tarkemmin. Ja käsiä jostain syystä. Enkä siinä mielessä, että yrittäisin käsistä arvioida peniksen kokoa, vaan ihan muuten vaan miesten kädet viehättää minua.
Ei muuta kuin salille miehet. Sieltä ne naisten ihailemat vartalon muodot tulee.
Reisiä saatan vaivihkaa vilkaista, samoin hartiat ja kädet varsinkin kyynärpäistä sormenpäihin ovat tutkani alaisuudessa.
n23
Katselen, jos on katseltavaa, muuten en tuijottele.
Mua kiinnostaa etenkin vahva yläkroppa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin salille miehet. Sieltä ne naisten ihailemat vartalon muodot tulee.
Tosi tasa-arvoista taas, naisen ei tarvi muuta kuin olla syömättä ja miehen pitää hikisanko kaulassa ähkiä itselleen joku lihaksikas barbaarivartalo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katson jalkovälin pullotuksen koon.
Ei kerro mistään, koska sinne voi helposti laittaa täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin katson. Monilla miehillä on treenatut reidet ja takamus. Hyvin istuvissa housuissa ihan upeaa nähtävää. Jos joku väittää, ettei katso, valehtelee tai on sokea. Ei me niin erilaisia olla, miehet ja naiset.
Mun on pakko myöntää, että katsoin tänään Laajasalon kauppakeskuksessa, kun kundi nojaili treenatulla keholla ja tilasi pasteijoita siitä leipomosta. Istui alas siihen kahvin kanssa hyvin pukeutuneena miehenä. Ja siis jäin siihen ihan sen takia ja räpläsin muka kännykkää ettei se vaan huomaa. Sen vaimo tuli siihen ja ne lähti kävelee pois, niin se vaimo laitto käden sen takataskuun ja kynkkäs kyljessä kiinni. Mulle tuli siinä sellanen olo, että sen vaimo on nähny minun touhut. Se käden laittaminen oli vaan jotenkin niin suoraan mulle.
Aika hyvin tiedät tuntemattomien siviilisäädyt.
Vierailija kirjoitti:
Perää kyllä. Ja jalkojen muotoa. Hauikset eivät kiinnosta, vaikka niihin miehet tuntuvat eniten satsaavan.
Mutta ei etumusta?
Oisit nuuhkassu