Jos joutuisit olemaan mies, niin minkä asian luulisit ärsyttävän sinua miehenä olemisessa?
Minkä luulisit olevan ärsyttävintä jos olisit mies.
Kommentit (97)
Miesten keskinäinen kulttuuri sekä siihen kuuluva kukkoilu ja voimien mittelyt, mm. nakkikioskin jonossa uhittelu. Se on varmaan väsyttävää ja rasittavaa, jos itse sattuu olemaan vaikka vähän herkempi mies, joka haluaa olla vain omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tavallaista, kun naiselta kysytään miehen kokemusta, niin vastaukset ovat naisen näkökulmasta. Ei edes mitään yritystä samaistua miehen asemaan...
Yritystä on. Voisitko mielikuvitusmies kertoa, mikä näissä menee pieleen, niin ehkä me sitten yritämme samaistua vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tavallaista, kun naiselta kysytään miehen kokemusta, niin vastaukset ovat naisen näkökulmasta. Ei edes mitään yritystä samaistua miehen asemaan...
Vastasimme kysymykseen ja olet heti kritisoimassa. Hyvin tyypillistä.
Eniten ärsyttäisi se, että ei koskaaan tiedä, mitä vaimo laittaa evääksi töihin :/ jos edes saisi vaimoa.
Kaljuuntuminen ja alas laskettu wc-istuimen rinkula.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja miehenä olemisessa eniten ärsyttää se, etten saa haluamaani noin vain kunhan vähän vilauttelen tai nusaisen jotakuta.
Mitä luulet että minä 44v nainen 130kg, vilauttaisin niin saisin jotain mitä haluaisin, kuten vaikka hyvän työpaikan? Tai ketä minä yrittäisin väkisin nusaista? :D Kyllä taitaisi tulla sanomista ja valkotakkiset sedät viedä vähän lepäämään tätä mammaa...
Taas joku omituinen ajatus että kaikki naiset on nuoria ja nättejä, hoikkia ja isotissisiä. 99% naisista ei ole. Nuoretkin on usein joko rumia tai lihavia, vanhoista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esinahan alle jäävät pallikarvat.
Hahahaha Mut miten? Eihän niitä varressa kasva! Lähelläkään terskaa! Taaai, no, ehkä se riippuu sit, et miten pitkä se välimatka on, loool.
Sulla taitaa olla niukasti havaintoja peniksistä. Osa on varresta karvaisia ja osa muistuttaa erektiossa tomaattia, joten mahdollista on.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuden.
Sama. Surullista, että 66 prosenttia miehistä on ylipainoisia ja 0,0066 prosenttia miehistä huomaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttäisi se, että ei koskaaan tiedä, mitä vaimo laittaa evääksi töihin :/ jos edes saisi vaimoa.
Vaimoin saaminen kuulemma on miehille helppoa. Seksi on se mitä ne ei saa. Näin miehet ovat kertoneet.
Ap unohti mainita, että pitäisi yrittää samaistua narsistimieheen. Siksi meillä menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten keskinäinen kulttuuri sekä siihen kuuluva kukkoilu ja voimien mittelyt, mm. nakkikioskin jonossa uhittelu. Se on varmaan väsyttävää ja rasittavaa, jos itse sattuu olemaan vaikka vähän herkempi mies, joka haluaa olla vain omassa rauhassa.
Voi miten ihana vastaus. Niin se juuri on.
T: Herkkismies.
Eniten ehkä ärsyttäisi se, että vaimo olisi niin läheistä oman äitinsä kanssa, mutta mun äiti olisi oletusarvoisesti ilkeä kyy.
Ja se, että saisi hulluna varoa eroa, koska muuten nainen veisi lapset ja vieraannuttaisi ja vaatisi rahani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja miehenä olemisessa eniten ärsyttää se, etten saa haluamaani noin vain kunhan vähän vilauttelen tai nusaisen jotakuta.
Mitä luulet että minä 44v nainen 130kg, vilauttaisin niin saisin jotain mitä haluaisin, kuten vaikka hyvän työpaikan? Tai ketä minä yrittäisin väkisin nusaista? :D Kyllä taitaisi tulla sanomista ja valkotakkiset sedät viedä vähän lepäämään tätä mammaa...
Taas joku omituinen ajatus että kaikki naiset on nuoria ja nättejä, hoikkia ja isotissisiä. 99% naisista ei ole. Nuoretkin on usein joko rumia tai lihavia, vanhoista puhumattakaan.
Tuo viesti kertoi taas osasta miehistä eli vastaan suppea mielikuvitus ja maailma jossa ne jotkut elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi seksiä helposti, pitäisi olla akateeminen rikas laatikkopää että pääsee edes treffeille.
Ja joutuisi parisuhteessa raatamaan sen eteen että saa seksiä.
Mun mies on pihtari ja nalkuttaja, joten en usko että tässä kävisi seksin suhteen yhtään sen paremmin vaikka vaihdettaisiin värkkejä. Ei auttaisi mikään raataminen :( Toki jos mun mies olis sitten niinku minä ja alkais tykätä enemmän seksistä... mut ehkä mä en sitte tykkäis ja vaan valittaisin reumaa, väsymystä ja stressiä... Ei mene jakeluun se että kun seksi on parasta lääkettä stressiin, niin miksi stressi muka estää seksin.
Tuostahan oli testikin, josta tehtiin dokkari. Sellainen naiseksi pitkä ja suoraan sanottuna aika maskuliinisen näköinen reportteri tekeytyi mieheksi. Meni ihan täydestä.
Naisen mukaan plussaa oli se että tietyissä asioissa (tekniikka ym) arvostettiin enemmän, oli sitten kouluttamassa tai auto-ostoksilla. Ja se että miehet olivat mutkattomampia, joskin kääntöpuolena oli se ettei tunteita otettu huomioon esimerkiksi töissä.
Miesporukat reportteri koki raskaaksi kilpailuhenkisyyden takia.
Rooli turvaajana aiheutti ahdistusta ja pelkoa, eli miehen tehtävänä oli reagoida valppaasti uhkatilanteissa, jos vaikka joku häiriköi baarissa.
Treffailun nainen koki ylitsepääsemättömän vaikeaksi koska piti olla aloitteellinen ja itsevarma = suorituspaineet. Yhdet treffit sai, kerrottuaan pakkien jälkeen olevansa nainen :D
Dokkari jouduttiin keskeyttämään koska nainen koki miesten paineet liian raskaiksi ja päätyi kirjaimellisesti mielisairaalaan.
En usko että tuosta astetta feminiinisempi ja vähemmän sanavalmis nainen pärjäisi ainakaan paremmin...
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi vaikeaa olla miehekäs mies ja käyttäytyä kuin mies.
Niin minustakin , vaikka OLENKIN mies...
(...mieluiten olenkin siis vain minä ja ihan vaan se oma itseni)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esinahan alle jäävät pallikarvat.
Hahahaha Mut miten? Eihän niitä varressa kasva! Lähelläkään terskaa! Taaai, no, ehkä se riippuu sit, et miten pitkä se välimatka on, loool.
Sulla taitaa olla niukasti havaintoja peniksistä. Osa on varresta karvaisia ja osa muistuttaa erektiossa tomaattia, joten mahdollista on.
Nimenomaan. Varsihan taipuu joka suuntaan velttona. Vähän niin kuin kalkkunan heltta. Helposti tesrka voi tulla tuonne tivusten seudulle ja karvat jää ikävästi sinne väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että mies vastaisi samaistuen naisen asemaan? Eipä sitä kovin hyvin pysty samaistumaan jos ei ole sitä kokenut oikeasti. Minä voin peilata miehenä olemista vain sen perusteella mikä oma kokemukseni on. Ja mun kokemus on se, että miehenä olemissa on lähinnä ne genitaalit ja parrankasvu erillaista, joten jotenkin niihin liittyy ne miehenä olemisen vaivat verrattuna naiseuteen kuuluviin vaivoihin ja epämiellyttävyyksiin.
Siinä on se ero, että naisten vaikeuksia toitotetaan jatkuvasti, joten miehillä on ihan jo sen takia parempi kuva tyypillisen naisen ongelmista. Mies jos erehtyy valittamaan niin saa vain haukut, kuten täälläkin on tapana.
Höpö höpö! Ei miehillä ole mitään ongelmia, miehet pääsee aina kaikessa helpommalla kotona ja ruumiillisesti. Ei ole kuukautisia, ei raskautta, synnytystä, eikä myöskään lastenhoitoa, imetystä, eikä kotitöitä jos ei huvita, se akka tekee kyllä kaiken vaikka sit sitä marisiskin. Miehen ei tarvi kuin käydä töissä ja omissa harrastuksissa. Vähän ehkä tehdä jotain pientä jos on omakotitalo, kerrostalossa ei ole mitään miesten töitä. Mikään ei ole helpompaa kuin olla mies, paitsi ne roikkuvat systeemit jalkovälissä jotka ehkä joskus on jotenkin tiellä (en tajua miten miehet tykkää ikinä ajaa pyörällä)
Vierailija kirjoitti:
Se miten niitä palleja pitää varoa niin paljon. Ja varmaan ne olis tielläkin.
Esim.jääkiekossa miehet ja naiset käyttävät alasuojaa; arkielämässä harvoin esim.lentää kumiluoteja miehen tai naisen alapäähän.
Minun oletettaisiin osaavan korjata kaikki koneet, laitteet ja virhetilanteet, nostella kaikki painavat jutut ja haluavan kiihkeästi panna ihan kenen tahansa kanssa, koska olen mies. Ja pitäisi tappaa kaikki hämähäkit ja päin ikkunaa lentäneet linnut sekä heittää häiriköt pihalle, koska olen mies.
Naisten läpihärskit pikkutuhmuudetkin pitäisi kuunnella horjumatta ja olla näyttämättä, miten tympeitä ne ovat.