Väärät sohvat
Varo ostamista Maskusta! Tilasin kaksi Hampton-sohvaa Maskusta marraskuussa 2018 ja luvattiin ennen joulua ja niinpä tulikin, mutta mitä tuli. Olin tilannut kaksi pientä (187cm) suoraa sohvaa ja Posti toi meille kaksi kaarevaa isoa (220cm) sohvaa, jotka eivät mahtuneet edes olohuoneeseen. Maskusta ei vastattu puhelimeen, joten ajoimme sinne kertomaan tapahtuneesta. Mitään ei ollut tehtävissä, asiaa palloteltiin henkilöltä toiselle. Jouluaatto oli kahden päivän kuluttua ja meille tulossa lapset joulunviettoon. Saimme toisen sohvan mahtumaan väliaikaisesti, mutta toisen poiskuljetus oli heille mahdoton järjestää, onneksi posti hoiti asian. Joulun jälkeen sama leikki toisen väärän sohvan kanssa. Jouduimme pitämään väärää sohvaa vielä kuukauden, kuljetus ei kuulemma onnistunut. Soitin itse Postiin ja hoitivat taas heti kuljetuksen. Ei tässä vielä kaikki, sohvien hintaa ei poistettu Tuohi-tililtä useista soitoista huolimatta, vei 2,5 kuukautta, vaikka onnistuisi yhdellä soitolla. Heidän yhteistyötoimijansa sanoivat, että sekä kuljetukset että rahojen palautukset ovat tosi vaikeita Maskun kanssa. Kukaan ei ota vastuuta: myyjä siirtää asiaa myymäläpäällikölle, joka syyttää myyjää, reklamaatioissa ei hoideta mitään, siirtävät asian myymälään ja lisäksi yheyttä ei saa mihinkään, puhelimeen ei vastata, sähköpostivastaukset viipyvät. Minun kohdallani viimeinen hankinta Maskusta, vaikka asiakaspalveluhenkilö sanoikin pirullisesti, että kyllä te tänne tulette, kun seuraavat tarjouskirjeet putovat postiluukusta. VARO!
Miksi et laskuttanut Maskua varastoinnista? Minä ilmoitin, että ruokailuryhmä on väärä, hakekaa pois tai hankin sille maksullisen varaston a' 250 e/kk. Minä kun en ole sitä tilannut enkä sitä omista, minun tilaamani ruokailuryhmä on vielä matkalla. Kolme päivää myöhemmin hakivat omansa pois.
Jos aikoo ostaa Maskusta ja valmistaja on kotimainen, niin on helpompi ottaa yhteyttä suoraa valmistajaan ja tilata itse