Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keksisin miehelle töihin evääksi?

Vierailija
23.02.2019 |

Työpaikalla on mikro sökönä, mutta jääkaappi löytyy niin pitäisi keksiä jotain ruokaisaa, mitä voisi syödä kylmänä. Täytettyjä leipiä olen tehnyt aika usein ja vaihtelu kuulemma kelpaisi. Ehdotuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini haluaa usein evääksi kinkku-makaronisalaatin jonka voi syödä kylmiltään. Leipää kaveriksi niin riittää raavaalle miehellekin lounaaksi.

Vierailija
2/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies itse jaksa tehdä eväitään? Elättekö jotain 50-lukua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tehköön itse eväänsä. Ei ole sinun ongelma.

Vierailija
4/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisa salaatti, levypiirakoita, rahkaa, täytettyjä patonkeja, pitsaa

Vierailija
5/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Elämme aika perinteisten sukupuoliroolien mukaisesti. Minä hoidan kotityöt ja ruuanlaiton, mies tienaa leivän pöytään. Tämä järjestely toimii meillä ja molemmat ovat tyytyväisiä. -AP

Vierailija
6/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumu.

Vierailija
7/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuljetaan kumpikin omien eväiden kanssa töihin, ja mulla ei useinkaan ole lämmitysmahdollisuutta. Keitän usein marjamehusta kiisselin jonka voi jäähdytettynä kaataa kippoon turkkilaisen jogurtin kaveriksi. Siihen lisäksi banaania, suklaapatukka tai pikkupussi suolapähkinöitä tai suolakeksejä sekä kivennäisvettä. Pysyy nälkä loitolla hyvin vaikka työ onkin raskasta fyysisesti.

Vierailija
8/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies32vuotta kirjoitti:

Elämme aika perinteisten sukupuoliroolien mukaisesti. Minä hoidan kotityöt ja ruuanlaiton, mies tienaa leivän pöytään. Tämä järjestely toimii meillä ja molemmat ovat tyytyväisiä. -AP

No sitä leipää sitten. 

Vierailija
9/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi jotenkin henkisesti ja fyysisesti vammainen?  "Mitäköhän puen huomiseksi miehelle päälle? Tuossa se lattialla makaa ja jotenkin pitäisi vaatteita sille päälle saada. Mikä avuksi?"

Vierailija
10/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän riippuisi, mitä mies tekisi minulle töihin evääksi. Tasapainoisessa suhteessa molemmat haluavat toiselle parasta.

Vierailija
11/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaa hiiri pastakoneen läpi ja laita se eväsleipien väliin...

Vierailija
12/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi jotenkin henkisesti ja fyysisesti vammainen?  "Mitäköhän puen huomiseksi miehelle päälle? Tuossa se lattialla makaa ja jotenkin pitäisi vaatteita sille päälle saada. Mikä avuksi?"

Enemmän mietin, että oletko sinä jotenkin vammainen, kun on noin vaikeaa ymmärtää erilaisia elämäntapoja toisilla ihmisillä?

Vierailija
13/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä toivo että minusta tulisi niin avuton pelle, että jonkun toisen pitäisi eväät minulle töihin laittaa kuin jollekin pikkulapselle :D

T:M39

Vierailija
14/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.

Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun. 

Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)

Että ei kannata otta kantaa toisten tekemisiin ja tapoihin:)

Vierailija
15/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mietin, että oletko sinä jotenkin vammainen, kun on noin vaikeaa ymmärtää erilaisia elämäntapoja toisilla ihmisillä?

Ota iisisti beibe. Jätä se lössykkä ukkos ja ota minut mieheksesi, niin laitan sulle voileipiä ;)

Vierailija
16/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.

Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun. 

Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)

Olipa omituinen tarina. 

Vierailija
17/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on niin avuton, että kuolee nälkään, ellei emo ruoki? Osaako kuitenkin itse mennä töihin vai pitääkö taluttaa?

Vierailija
18/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa omituinen tarina. 

Mikä siinä oli omituista?

( 15)

Vierailija
19/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä toivo että minusta tulisi niin avuton pelle, että jonkun toisen pitäisi eväät minulle töihin laittaa kuin jollekin pikkulapselle :D

T:M39

Nainen esittämässä miestä. Jopas olikin uutta ja näppärää. 

Älä viitsi, itse esität naista.

Mulla on ollut muutama mies, joista yksikään ei ole ollut noin tahvo kuin ap:n mielikuvitusmies. Jokainen on osannut safkaa hommata ja valmistaa ja nykyinen oikein erinomaisesti.

Vierailija
20/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on niin avuton, että kuolee nälkään, ellei emo ruoki? Osaako kuitenkin itse mennä töihin vai pitääkö taluttaa?

Sinun mielestäsi ilmeisesti kaikki minkä kykenee tekemään itse, pitäisi myös tehdä itse. Jos joku toinen auttaa sinua, se tekee sinusta vammaisen ja avuttoman?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi