Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Pitbullin omistaminen ja e l ä m ä n k o u l u l a i s u u s
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on sairaalloisen ujo ja estoinen, hän ei välttämättä aina ymmärrä toimia niin kuin olisi parasta. Estoisuus jotenkin sumentaa järkeä, aivotkin on ihan blokkaantuvat. Ihminen pelkää niin paljon, ettei mikään toimi kunnolla.
Olen kokenut tämän itse . Olen estyneestä persoonallisuushäiriöstä kärsivä ja todella estoinen ja traumatisoitunut. pidempi aikaiset
nykyiset ystävät luuli että olen tahallaan töykeä , ennenkuin tutustuin heihin . Saatoin vain yhtäkkiä postitus tilasta juoksien tai lähteä tai saada pakko oireita. Koin ton niin noloksibetten uskaltanut ravata enään mutta mies toi heidät takasin ,onneksi. Silti hävetti . Tutustuin heihin siis silloisen miesystävän kanssa , joka tiesi taustani ja diagnoosin, mutta silti kutsui yllättäen hänen kaverinsa ja tyttöystävät mukaan juuri kuin en osannut odottaa. Lopputulos oli se että sain pakko oireita , murahtelin , enkä puhunut ja pakenin useasti paikalta,en vastannut kysymyksiin ja olin ahdistunut ja ahdistava . Onneksi tutustuttiin paremmin näiden naisten kanssa ja sain pitkäaikaiset ystävät , mutta kumpikin piti minua tylynä tai luulivat että en halunnut tutustua heihin .
Helppo elämä (= hyvä, varakas lapsuudenperhe ja myöhemmin oma perhe, kauneutta, älyä, ura, jne jne...) ja tietynlainen lapsenomainen naiviius korreloivat. Eivät vaan oikeasti voi käsittää, että täysin vastakkaisen elämän eläneet eivät jaksa olla positiivisia. Tavallaan säälivät kyynisiä realisteja.
Jäätelön syönti ja hukkumiskuolemat.
Eläväinen, puhelias luonne - eläväinen ja viriili seksikumppani.
Ja vice versa: hidas, flegmaattinen ja vetäytyvä luonne - flegmaattinen, haluton sänkykumppani.
Akateemisuus ja soittoharrastus
Suurperhe ja kouluttamattonuus
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja wt.
Ei mielestäni enää nykyään. Mutta ohiksena kysyn että miksei tatuointitaide ole edistynyt mihkään? On vain koukeroinen romanttinen perinteinen, tribaali, tai karkea jengitatska. Tai sarjakuvahahmo.
Miehissä mukahauskuus ja lyhyt pinna.
Häiriökäyttäytyvä luuseri, aivan kuin naapuri.
Ilmaston muutoksesta saarnaaminen ja ahdasmielisyys.
Muusikkous (viihdemusiikki) ja kaljoittelu/baareissa viihtyminen, muusikkous (klassinen koulutus) takakireys ja perfektionismi.
Todella pitkät miehet ja tyhmyys/semmoinen hönöys