Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Joka on ollut vain yhdellä puolella (työntekijänä), ei voi tajuta miten kovaa työtä on hommata sitä työtä työntekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Persut ja matala koulutus.
Sanoisin kyllä että demarit ja matala koulutus.
Jotka pitää meteliä miten miehet on saastaisia lääppijöitä, ovat yleensä rumia tissien vilauttelijafeministejä joista miehet eivät ole kiinnostuneet. Terveisin Kaunis Nainen joka ei kyllä tunnista miehissä mitään ikävää käytöstä.
Vaalea, läpikuultava iho ja allergiat.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toisinajattelija populisti kirjoitti:
Liityin äskettäin Perussuomalaiseen puolueeseen. Olen äidinkielenopettaja ja erityisopettaja. Nainen. Osaan 7 kieltä. Suomi toki oma äidinkieleni. Harrastan lukemista ja urheilua. Olen hoikka. Olen kyllästynyt Suomessa noudatettavaan kansaamme halveksivaan politiikkaan. Minua saa kutsua rasistiksi, koska arvostan tätä maata enemmän kuin Lähi-idän valtioita. Al-Holin naiset olisi pitänyt päästää paratiisiin kuitenkin heidän oman uskontonsa mukaan eli kuolemantuomio hirttämällä: islamismin marttyyri. Olen siis myös populisti...
Kirjoitat hämmentävän huonosti äidinkielenopettajaksi.
terveisin äidinkielenopettaja
Äidinkielen opettaja. Erikseen. -Onneksi ei sentään äidin kielenopettaja.
Katso esim.
https://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/kuinka-kirjoit…
Terv. äidinkielenopettaja/äidinkielen opettaja
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää kissoista - tavalla tai toisella taipumus kontrollinhaluun
mihin tämä perustuu?
Oikeistolaiset arvot ja luulosairaus siitä että kaikki eri mieltä olevat ovat "kateellisia".
Itsekeskeisyys, jonkinasteinen varakkuus.
Ei lukukuittauksia tai paikallaolotietoja näkyvillä whatsapissa - ghostaaja/pelaaja
Viisaus - elävät kristityt
Älykkyys - out of the box
Luuttu kirjoitti:
Itse sanoisin, että on itsekeskeistä elää muiden rahoilla ja sitten vielä haukkua heidät.
Laiskuus ja matalampi ÄO korreloivat luonnollisesti varattomuuden kanssa, mutta aika usein on niin, että kun äänekkäästi varakkaita haukkuva ja vasemmistoa kannattava jotain kautta saakin itselleen varallisuutta (lentoon lähtenyt pienyrittäjyys, lottovoitto, tai perintö tms.) mielipiteet muuttuvat nopeasti ja juuri nämä ovat itsekeskeisimpiä ja äänekkäimpiä muiden arvostelijoita. Tämäkin on luonnllista: mielipidehän heillä ei muutu, vaan aina elämäntilanteeseen sopivimmalla tavalla vaaditaan itselle. Ensin tulonsiirtoina varakkailta itselle, mutta sitten jos saakin sitä omaisuutta, niin tulonsiirtoja vastustamalla.
Useimmat varakkaat ja pitkän linjan oikeistolaiset ihmiset sen sijaan ovat varakkaita ilman, että ympärillä ihmiset edes tietävät siitä varallisuudesta.
Björn walhsrooskin oli ensin kommunisti, mutta sitten sai käytännössä isänsä ansiosta pankin omistukseensa ja kelkka kääntyi. Ja juuri nämä alunalkaen vasemmistolaiset vaurastuneet lienevät sinunkin mielessäsi, kun varakkaista mielipiteitäsi muodostat. Väitänpä, että monet tuttavapiirisi mukavimmista ihmisistä onkin itse asiassa aika varakkaita, sinä vain et tiedä sitä.
Ihan tilastollisesti: tummempi ihonväri ja kela-asiakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Joka on ollut vain yhdellä puolella (työntekijänä), ei voi tajuta miten kovaa työtä on hommata sitä työtä työntekijöille.
Työnantajan markkinat on ollut jo vuosikymmeniä. Se on pääsyitä, miksi sukupuuttoa teemme, minulla tosin syyllinen oli myös mammuttibyrokratia- en siis halunnut tuottaa jälkeläistä. Oli kyllä oikea veto!
Vierailija kirjoitti:
Luuttu kirjoitti:
Itse sanoisin, että on itsekeskeistä elää muiden rahoilla ja sitten vielä haukkua heidät.
Laiskuus ja matalampi ÄO korreloivat luonnollisesti varattomuuden kanssa, mutta aika usein on niin, että kun äänekkäästi varakkaita haukkuva ja vasemmistoa kannattava jotain kautta saakin itselleen varallisuutta (lentoon lähtenyt pienyrittäjyys, lottovoitto, tai perintö tms.) mielipiteet muuttuvat nopeasti ja juuri nämä ovat itsekeskeisimpiä ja äänekkäimpiä muiden arvostelijoita. Tämäkin on luonnllista: mielipidehän heillä ei muutu, vaan aina elämäntilanteeseen sopivimmalla tavalla vaaditaan itselle. Ensin tulonsiirtoina varakkailta itselle, mutta sitten jos saakin sitä omaisuutta, niin tulonsiirtoja vastustamalla.
Useimmat varakkaat ja pitkän linjan oikeistolaiset ihmiset sen sijaan ovat varakkaita ilman, että ympärillä ihmiset edes tietävät siitä varallisuudesta.
Björn walhsrooskin oli ensin kommunisti, mutta sitten sai käytännössä isänsä ansiosta pankin omistukseensa ja kelkka kääntyi. Ja juuri nämä alunalkaen vasemmistolaiset vaurastuneet lienevät sinunkin mielessäsi, kun varakkaista mielipiteitäsi muodostat. Väitänpä, että monet tuttavapiirisi mukavimmista ihmisistä onkin itse asiassa aika varakkaita, sinä vain et tiedä sitä.
Nalle ei ollut kommunisti vaan "poliitikko".
Älä sekoita vallanhimoisia pyrkyreitä ja aatteita keskenään. Tietyt ihmiset valitsevat aina sen puolen mistä milläkin hetkellä on eniten hyötyä itselleen. Se ei tarkoita sitä, että kaikki toimisivat niin.
Lapsena koulukiusattu --> Aikuisena ajattelee muita todennäköisemmin, että ihminen ei voi muuttua.
Akateeminen työtön ja vakuuttuminen siitä, että tärkein asia työnsaannissa on suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää kissoista - tavalla tai toisella taipumus kontrollinhaluun
mihin tämä perustuu?
En oo kirjoittaja, mutta veikkaisin et perustuu siihen, että kissoja pidetään yleisesti itsenäisinä ja vaikeasti koulutettavina eli kontrolloimattomina.
Monikulttuurisuutta ihaileva vihreä - asuinpaikka jossa kulttuurinrikastajia ei näy lainkaan
Ei läheskään aina pidä paikkaansa. En ole häikäilemätön, vaikka olen varakas. Päinvastoin, autan toisia usein ja olen rehellisesti ansainnut mitä minulla on
Anneli
Mitä enemmän elämänhallinta hukassa,sitä enemmän lapsia ja eläimiä huushollissa.