Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
841/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinajattelija populisti kirjoitti:

Liityin äskettäin Perussuomalaiseen puolueeseen. Olen äidinkielenopettaja ja erityisopettaja. Nainen. Osaan 7 kieltä. Suomi toki oma äidinkieleni. Harrastan lukemista ja urheilua. Olen hoikka. Olen kyllästynyt Suomessa noudatettavaan kansaamme halveksivaan politiikkaan. Minua saa kutsua rasistiksi, koska arvostan tätä maata enemmän kuin Lähi-idän valtioita. Al-Holin naiset olisi pitänyt päästää paratiisiin kuitenkin heidän oman uskontonsa mukaan eli kuolemantuomio hirttämällä: islamismin marttyyri. Olen siis myös populisti...

Kirjoitat hämmentävän huonosti äidinkielenopettajaksi.

terveisin äidinkielenopettaja

Vierailija
842/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Ihan akateemisten tutkimusten mukaan keskenään korreloivat alhainen älykkyys ja uskonnollisuus.

Einstein uskoi Jumalaan, mitä tästä voi päätellä?

Albert Einstein's religious views have been widely studied and often misunderstood. Albert Einstein stated that he believed in the pantheistic God of Baruch Spinoza.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia ja älykkyys.

Olen tavannut vain yhden miehen, jolla kuulemma todettiin myöhemmin skitsofrenia. En tiedä, parantuiko hän koskaan.

Hän oli fiksu, hauska, epäsiisti ja eli erittäin likaisessa opiskelijaasunnossa.

Suuri uutinen: tuskin parani. Se psykoosi vain syvenee ja sen voi hallita vain lääkkeillä ja hyvällä hoitotasapainolla. Toivottavasti mies silti sai apua, koska moni älykäs on pyyhkiytynyt pois skitsofrenian takia. Ainakin yksi tuntemani nero oli sellainen että hän vain muuttui tyhjäksi kuoreksi itsestään kun hoitotasapaino oli väärä eikä hän siitä toipunut.

Toivottavasti ei saanut ainakaan loppuelämän lääkitystä. Psykoosin hoitoon käytettävät lääkkeiden "teho" perustuu aivojen toiminnan hidastamiseen, jolloin harhat loppuvat, mutta niin moni muukin asia.  Skitsofrenian ns. negatiiviset oireet ovat täysin samoja kuin lääkityksen haitat ja ilmenevät silloin, kun lääkkeitä on ehditty käyttää jonkun aikaa. Parempi nimi noille on kemiallinen lobotomia. Kaikkein työ-ja toimintakykyisimpiä potilaita saadaan avoimen dialogin malliin perustuvalla hoidolla, jossa ei puhuta sairaustermeillä ja jossa lääkkeitä ei käytetä lainkaan tai vain hyvin lyhyen aikaa. 

Mutta psykoosi itsessään jo tekee hallaa aivoille, joten lääkityksellä sen uusiutumisen ehkäiseminen on aivoille(kin) parempi ratkaisu kuin mahdolliset toistuvat psykoosit.

Just näin. Ei-psykoottisen ihmisen aivoille psykoosilääkkeet tekevät/tekisivät pahaa, mutta psykoottisen ihmisen aivojen tilaa ne parantavat ( lähtötilanteeseen nähden ).

Vierailija
844/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaan hinkattu kånken-reppu ja ruosteinen pelle-jopo= naurettava massalammas-urpo joka ostaa/käyttää vain siksi kun "kaikki muutkin" niinq

Vierailija
845/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja matala koulutus. 

Vierailija
846/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valkoinen audi - velaksi ostettu auto.

Minkämerkkisiä autoja ostetaan ilman velkaa/lainaa/osamaksua?

Vierailija
847/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka valittavat etteivät löydä ketään eikä kukaan tykkää heistä = torjuvat ne aidosti heistä kiinnostuneet naiset.

Yh:n tai hieman kaljamahoittuneen.

Vierailija
848/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja köyhyys.

Vierailija
849/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittimen soittaminen, keskittymiskyky

Vierailija
850/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettujen naisten arvostuksen ja huomion puute (tai tunne tästä) lapsuudessa/nuoruudessa ja köyhien + duunareiden avoin ja äänekäs halveksunta, sekä arvostelu.

Näitä löytyy yllättäen melko paljon humanistiselta puolelta, aloilta joilta ei ehkä ensimmäiseksi ajattelisi. Olen kyökkipsykologisoinut ilmiön (tiedostomattomaksikin) kateudeksi ja katkeruudeksi vähän järjettömistäkin asioista köyhiä/alemmin koulutettuja kohtaan.

Itse olen työssä isossa tehtaassa (ylempi toimihenkilö) ja olen huomannut että ne duunarit jotka ovat tulleet suoraan yläasteelta tai ammattikoulusta tehtaaseemme töihin ovat kapeakatseisia, jatkuvasti työoloihin tyytymättömiä, haluttomia oppimaan uutta ja kehittymään. Halveksivat akateemisesti koulutettuja ja kuvittelevat että koko tehdas pyörisi sillä jos vaan koneenkäyttäjät ja tehdastyöntekijät saapuu paikalle, mitään toimihenkilöitä ei heidän mielestään tarvita.

Yhdistän nuo mielipiteet alhaiseen koulutustasoon.

Aika monia ei tarvitakaan. Tai ainakin hyötyä voi olla vaikea todistaa verattuna duunareihin.

Toisekseen miksi kukaan akateemisesti koulutettu ja työssä oleva kritisoisi oman koulutuksensa ja työnkuvansa tarpeellisuutta?

Vierailija
851/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jevgeni kirjoitti:

Koiran omistaminen ja kusipäisyys.

Venäläisen miehen nimen käyttäminen miehen toimesta anonyymillä, etenkin naisia kommentoijina olevalla saitilla ----- 

tällöin ihannoidaan ja samaistutaan juopporetku/sovinisti-pysy nyrkin alla venäläismiehiin ja ollaan passiivisesti vihaisia mänttejä haluten mieluiten nainen joka olisi heidän hoivaajansa, huoransa ja äitinsä ja jonka aika ei mene muualle kuten koiriin. 

Varoittava merkki naisille. Takaisin ette saa hoivaa ja lämpöä, pelkkää lyttäämistä ja henkistä alistamista jolla tehdään liekaa ettette karkaa muualle luullen saavanne parempaa. Hänelle olette narttuja.

Toisin sanoen Jevgeni suhtautuu naisiin kuin miliisi koiriin ja hän pelkää naisen saavan mitään voimaa, jolloin hän kokisi olevansa koira - projisointi MNK-hulluus (mies, nainen, koira-välillä käyvä projisointihulluus). Lisäksi Jevgeni ei halua naisilla olevan hellyyttä muihin kuin miehiin, etenkään koiriin, koska hän haluaa kaiken omaan hyötykäyttöön. 

Mutta missä naisen ihmisyys ja onnellisuus? Siihen on Jevgenillä vastaus. Hänen palvelemisessaan ja synnyttämisessä ja kodin orjuudessa.

Jevgeni. Kaipuu Venäjän lähisuhdeväkivaltakulttuurin ääreen hipoo hänen mieltään. "Minä en löisi" sanoo hän, mutta... minä vain negatiivisesti suistaisin henkisesti maanrakoon naiset ja päälle jänkyttäisin, hiljaa, olen oikeassa. Nainen, et tiedä onnesta, minä tiedän puolestasi.

Da. Da.

Sobotka, njet. 

Vierailija
852/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten rehellisyyden kyttääminen, itse epärehellisiä.

Vierailija
853/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius ja ahdasmielisyys, tiukkuus vai mikä olisikaan oikea termi. No kuitenkin olen kohdannut vegaanien kiukuttelua, jos joku ei edes maista vegaanisia ruokia tai kertoo, ettei pidä niistä. Johan sitä kuulee, että et osannut maustaa oikein jne. 

Tämä kokemus tulee tutun vegaanin juhlista. Häissä oli kerjäämässä kohteliaisuuksia ja kysymyssä, että eikö maistukin paremmalta kuin sekasyöjän versio. Sitä en älynnyt, että kyttäsi selän takana. Oikeasti ne ruuat päätyy servettien väliin, etenkin ne keinotekoiset lihat. 

Vierailija
854/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat ovat yleensä pihiä. Käyvät Lidlssä kaupassa "kun ruoka on niin kallista" ja eivät koskaan tarjoa kenellekään mitään. Ehkä juuri tämän takia ovat varakkaita..

Varakkaat ovat tarkan euron perään, mutta täälläpäin yksikään varakas ei asioi Lidlissä vaan karttelevat kauppaa.

Minä en dikkaa L:ssä kaljan ostajien huomattavaa osuutta.  Sellainen l., jonne ei ole kiskoliikennettä, on parempi, ei ole juna tai metropummit haisemassa.  -Saisi olla myös sellaisia markettitason myymälöitä, joissa ei kaljaa eikä tupakkaa myytäisi.

Vierailija
855/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooga/viherhippeys/hyvinvointivalmentajuus korreloi tuomitsevuuden, tekopyhyyden, oikeistolaisuuden ja itsekkyyden kanssa.

Vierailija
856/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eläinhullut (koira-, kissa, hevosihmiset), joita olen tavannut, ovat olleet poikkeuksetta todella tilannetajuttomia ja hankalia ihmisiä.

Tämä pitää paikkana hyvä, että joku muukin on huomannut. Sosiaaliset taidot eivät kehity eläimen kanssa.

Jouduin sanaharkkaan tällaisen ihmisen kanssa, kun hän ulkoilutti vapaana juoksevaa koiraa hautausmaalla. Siellä se turre nosteli jalkaa haudoilla ,mutta se oli tämän pösilön mielestä ok.

Samallalailla siellä hautuumaalla nostaa jalkaa ketut, mäyrät kuin muutkin eläimet...jopa ihmiset kusee ja paskoo.

Sosiaalisuus on yliarvostettua. Mikä siinä on niin erinomaista olevinaan...jatkuva kälätys-kö...sitä ei kestä kukaan täyspäinen.

No sosiaaliset taidot ovat aivan jotain muuta kuin jatkuva kälätys. Tässä hautausmaakeississä ne tarkoittavat sitä, että kunnioitat jonkun omaisen lepopaikkaa, etkä kuseta koiraasi hänen haudallaan, vielä selvyyden vuoksi et kuseta siellä, koska se voi olla omaisen mielestä epäkunnioittavaa. Tästä kommentistasi kuitenkin tuli todistettua korrelaatio...

Vierailija
857/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinajattelija populisti kirjoitti:

Liityin äskettäin Perussuomalaiseen puolueeseen. Olen äidinkielenopettaja ja erityisopettaja. Nainen. Osaan 7 kieltä. Suomi toki oma äidinkieleni. Harrastan lukemista ja urheilua. Olen hoikka. Olen kyllästynyt Suomessa noudatettavaan kansaamme halveksivaan politiikkaan. Minua saa kutsua rasistiksi, koska arvostan tätä maata enemmän kuin Lähi-idän valtioita. Al-Holin naiset olisi pitänyt päästää paratiisiin kuitenkin heidän oman uskontonsa mukaan eli kuolemantuomio hirttämällä: islamismin marttyyri. Olen siis myös populisti...

Kirjoitat hämmentävän huonosti äidinkielenopettajaksi.

terveisin äidinkielenopettaja

Äidinkielen opettaja.  Erikseen.  -Onneksi ei sentään äidin kielenopettaja.

Vierailija
858/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus ja taito optimoida (== päästä vähemmällä)

Vain, jos laiska on myös (riittävän) älykäs.

Vierailija
859/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eläinhullut (koira-, kissa, hevosihmiset), joita olen tavannut, ovat olleet poikkeuksetta todella tilannetajuttomia ja hankalia ihmisiä.

Tämä pitää paikkana hyvä, että joku muukin on huomannut. Sosiaaliset taidot eivät kehity eläimen kanssa.

Jouduin sanaharkkaan tällaisen ihmisen kanssa, kun hän ulkoilutti vapaana juoksevaa koiraa hautausmaalla. Siellä se turre nosteli jalkaa haudoilla ,mutta se oli tämän pösilön mielestä ok.

Samallalailla siellä hautuumaalla nostaa jalkaa ketut, mäyrät kuin muutkin eläimet...jopa ihmiset kusee ja paskoo.

Sosiaalisuus on yliarvostettua. Mikä siinä on niin erinomaista olevinaan...jatkuva kälätys-kö...sitä ei kestä kukaan täyspäinen.

No sosiaaliset taidot ovat aivan jotain muuta kuin jatkuva kälätys. Tässä hautausmaakeississä ne tarkoittavat sitä, että kunnioitat jonkun omaisen lepopaikkaa, etkä kuseta koiraasi hänen haudallaan, vielä selvyyden vuoksi et kuseta siellä, koska se voi olla omaisen mielestä epäkunnioittavaa. Tästä kommentistasi kuitenkin tuli todistettua korrelaatio...

Minä en hautuumailla hillu mutta tuo muistojen kunnioittaminen on kuin taikauskoa. "Omainen" taas on usein varsinainen paholainen.

Vierailija
860/1902 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).

Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...

Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.

Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.

Ai siis vihreitäkö? Vai rkp:tä? Vai tarkoititko krisuja? Demareita? Vassareita? Vai kokkareita tai kepua?

Vihreiden ykköstykki on ylioppilas, samoin komukoiden, Kokoomuksella, Keskustalla ja Demareilla on sentään hömppätieteiden maistereita mutta heillä kaikilla meni niihin yli kymmenen vuotta. Ei taida olla yhtään tohtoria...

Jos ”komukat” viittaa vasemmistoliittoon, niin Andersson on kyllä kandi.

No valtiotieteen kandi ei ole vielä mitään. Parin-kolmen vuoden perusopinnot ja sitten jäikin koulut kesken.

Mutta mielenkiintoinen tieto löytyi: "Andersson on ollut puheenjohtaja Åbo Gröna Vänster -yhdistyksessä, joka on punavihreä opiskelijayhdistys Åbo Akademissa opiskeleville ja Vasemmistoliiton alla toimiva ruotsinkielinen paikallisosasto Turussa". Ei aito vihervassari jo pienestä pitäen...

On myös kirjoittanut kirjan "Punavihreä, sinivalkoinen" Susanna Kosken kanssa. Tuo kaveripiiri selittääkin paljon. Molemmista.

Kerrotko, mitä kaveripiiri heistä kertoo?

Miksi valtiotieteen kandi ei ole mitään? Maailmassa on korkeammin koulutettuja ihmisiä, tottakai, mutta sekö tekee tutkinnosta arvottoman?

Andersson on muistaakseni 6 ällän yo, entinen opiskelijapoliitikko ja VTK. Mikään ed. mainituista ei takaa mitään eikä kerro hänestä ihmisenä, mutta ministerin tehtävät hän mielestäni hoiti hyvin ja kunnioitan häntä ihmisenä, vaikken ole kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. Sinä sen sijaan kuulostat alemmuudentuntoiselta vähättelijältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi