Huutokauppakeisari esittää: Markku hoitaa. Mitä ajatuksia tuleva ohjelma teissä herättää?
Ehkä tylsä aihe, mutta mielestäni tämä markku pärjäisi jo suosionsa puolesta ihan omillaan, ilman mitään palsanmäkiä. Tuntuu että markku on liian mukava ja ei osaa sanoa ei "keisarille" joka haluaa tästä uudesta ohjelmasta itselleenkin rahallisen hyödyn. Herra Palsanmäki on itse niin huonossa hapessa, että hyvä jos sängystä kykenee nousemaan, eikä vahingossakaan laita tikkua ristiin jos on jostain fyysisestä kyse, vaan "kyllä Markku hoitaa".
Kommentit (63)
Herättää samaa kuin aina: en katso.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ajatellut että tuo huutokauppakeisari-skeida on Markulle joku suojatyöpaikka. Se vaikuttaa melko hitaalta ja rakentaa aina kaikkea skeidaa.
Jos tulee jonain yllätyksenä, niin Markku ei ole ollut siellä huutokaupalla ennen ohjelmaa. Markku on palkattu näyttelijä, jonka ainoa tarkoitus on tarjota lisää sisältöä ohjelmaa katsovalle hölmölle tuulipukukansalle. Tämä asia on joskus kerrottu ihan jossain lehtiartikkelissa, että Markun on sinne tuonut tuotantoyhtiö, eikä Palsanmäki itse.
On. Ja komeaa katseltavaa ihan livenäkin milloin sattunut näkemään.