Huutokauppakeisari esittää: Markku hoitaa. Mitä ajatuksia tuleva ohjelma teissä herättää?
Ehkä tylsä aihe, mutta mielestäni tämä markku pärjäisi jo suosionsa puolesta ihan omillaan, ilman mitään palsanmäkiä. Tuntuu että markku on liian mukava ja ei osaa sanoa ei "keisarille" joka haluaa tästä uudesta ohjelmasta itselleenkin rahallisen hyödyn. Herra Palsanmäki on itse niin huonossa hapessa, että hyvä jos sängystä kykenee nousemaan, eikä vahingossakaan laita tikkua ristiin jos on jostain fyysisestä kyse, vaan "kyllä Markku hoitaa".
Kommentit (63)
Eihän Markku edes oikeasti tee mitään hölmöä näperrystä yäk
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain sisäpiiritietoa siitä, onko se Huutokauppakeisarin yleisössä usein päivystävä Markun veljpojaksi nimetty täysikopio Markusta joku paikallinen lehtolapsi? Ei voi olla noin saman näköiset ilman sukulaisuutta, joka ainakin ohjelmassa kiellettiin.
Se on klooni, Markku 2.0. Mukavinta ohjelmassa on ne inspiroivat yhteislaulut joita herrat duetoivat vapautuneesti ajomatkallaan. Myös jossain jaksossa ollut hiusten kiharrus oli tv-historian parasta antia.
Kaksi lasta hänellä on. Mistä sä tuon 'kuusi lasta' repäisit?
Markku hoitaa,myös Lehmät,,voipa voi eikö parempaa ohjelmaa kuin kyseisen ohjelma,,enää voi tulla..Suomen TV.stä..oike maalais tollo on tv,ssä...
Hohhoijaa kirjoitti:
Kaksi lasta hänellä on. Mistä sä tuon 'kuusi lasta' repäisit?
Mikä tässä ukossa muuten naisia kiehtoo että perseeseenkin käyvät??
Onko Makun vaimo Anne Akin sisko.
Taisiis on huutokauppakeisari Markun vaimon veli.
Samannäköisiä.
Jäi ilmeisesti vain yhteen kauteen tuo.
Suomen huutokauppakeisari ohjelmasta tulossa jo 17. Kausi
No voi olla tylsää mutta kuitenkin parempi kuin joku Suomen huonoin kuski tai muut ns. hauskat käkätyssarjat.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa Markussa se että on jo kolmatta kertaa naimisissa ja että sillä on 6 lasta.
Melkonen SONNI!
Hoitaako Markku peräsuolen laskeumia?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä mainos jo puistattaa. Laitetaan Markku tekeen hyväntekeväisyyttä. Palsanmäki vois itse tehdä sitä. Kenelle näitä ohjelmia tehdään?
Kyseessä on käsikirjoitettu ohjelma, jota tuskin Markkukaan on ilmaiseksi tekemässä.
Sitä mainosta katsoessa aika äkkiä huomasin, että vituikshan se meni.
T. Markku
Kiitos kaikkien jumalien etten ole katsonut tv:tä pariin vuosikymmeneen!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ukossa muuten naisia kiehtoo että perseeseenkin käyvät??
Julkkis
Onko Markku ja Aki jo virallistaneet parisuhteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa Markussa se että on jo kolmatta kertaa naimisissa ja että sillä on 6 lasta.
Melkonen SONNI!
Naisia riittää jatkossakin. Markku on todistanut viriiliteettinsä.
Vieläkö tämä sarja menee vai pyöritetäänkö tästä uusintajaksoja?
En ole vuosiin enää katsonut tätä.
Surkea ohjelma kertakaikkiaan. Markku se vaan taas meni ratsastamaan, kun piti tehdä töitä ja koota kaappeja. Jos tämä jotenkin on ohjelman luonteeseen suunniteltu, miksi tuosta Markusta on tehty tuollaisen laiskurin perikuva, jota ei kiinnosta vähääkään työnteko?
Leuka väpättäen ukko selittää asioita kuin pienelle lapselle.