Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa kun taas "päivät pitenee"

Vierailija
23.02.2019 |

ja valoisuus lisääntyy. :( Pitää odottaa taas jotta aurinko laskee ja tulee hämärää jotta voi lähteä kauppaan. Tunnen itseni huomaamattomammaksi pimeässä ja ihmiset eivät näin huomioi minua, mikä on hyvä asia. Masennuksesta ja fobioista kärsivän painajainen. Pimeys antaa minulle turvaa ja lohtua.
Olen siis melkein kuin vampyyri.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä keinotekoisesti lisääntyy. Toivottavasti ei kauan enää.

Vierailija
2/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauppa ole sisältä ihan yhtä valoisa niin kesällä kuin talvellakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Inhoan kevättä ja valoisuutta.

Vierailija
4/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kauppa ole sisältä ihan yhtä valoisa niin kesällä kuin talvellakin?

Onhan se, mutta kaupassa käynti on kuitenkin lyhyempi rupeama kuin sinne matkustaminen.

Vierailija
5/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP, yöunet :-(

Vierailija
6/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIP, yöunet :-(

Niinpä, vielä sekin. ap

Vierailija
7/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pimeistä illoista. Etenkin keväisin aurinko on niin kirkas, että kaikki pöly kämpässä näkyy. Koko ajan saa kulkea rätti kourassa. Mutta nopeasti se aika rientää. Puolen vuoden päästä on jo elokuun loppu.

Vierailija
8/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne ihmiset jaksaakin marista. Voi luoja olette varmaan rasittavia tapauksia lähipiirillenne.😂😂

Vierailija
10/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän pimeistä illoista. Etenkin keväisin aurinko on niin kirkas, että kaikki pöly kämpässä näkyy. Koko ajan saa kulkea rätti kourassa. Mutta nopeasti se aika rientää. Puolen vuoden päästä on jo elokuun loppu.

Ja yhtä nopeesti se rientää siitä taas siihen, että valon määrä alkaa lisääntymään ;)hihih

Vierailija
11/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla turpoo silmänympärykset tuosta kirkkaasta valosta. Käy silmiin tosi pahasti. Kesällä kyllä silmät jo tottuu tuohon valoon. ap

Vierailija
12/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun valoistuu niin paljon❤️ ai että😍

Vierailija
13/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtä nopeesti se rientää siitä taas siihen, että valon määrä alkaa lisääntymään ;)hihih

Niinpä. Vuodet menevät nykyään todella nopeasti.

Vierailija
14/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali

Hommaa oikeita ongelmia ap.

Vierailija
15/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vuodet menevät nykyään todella nopeasti.

Ei ne mene sen nopeammin kuin koskaan aikaisemminkaan.

Vierailija
16/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämmösiä säästä ulisijoita missään muualla kun Suomessa 🤔

Vierailija
17/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta ne ihmiset jaksaakin marista. Voi luoja olette varmaan rasittavia tapauksia lähipiirillenne.😂😂

Olen kyllä erakko luonteeltani. Ja näin ollen aika vähän ihmisten kanssa yhteyksissä. Valittaminen ei yleensä kuulu luonteenpiirteeseeni. Ajattelin vain jos muilla samoja oireita ja mietteitä. ap

Vierailija
18/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla turpoo silmänympärykset tuosta kirkkaasta valosta. Käy silmiin tosi pahasti. Kesällä kyllä silmät jo tottuu tuohon valoon. ap

Johtuu siitä, että keväällä aurinko on vielä niin alhaalla. Kesällä aurinko paistaa ylempää, joten kulma ei ole silmille ihan niin rasittava..

Vierailija
19/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa rauhassa yöunet. Kiitos vinkistä.

Vierailija
20/67 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämmösiä säästä ulisijoita missään muualla kun Suomessa 🤔

Sää ei ollut tässä se pääpointti vaan valon lisääntyminen ja sen vaikutus mielialaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän