Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: Antaisitko poikasi pitää mekkoa yllään

Vierailija
23.02.2019 |

Hei. Sulje silmäsi ja mieti.
Poikasi 7-vuotta on kanssasi vaatekaupassa, ja haluaa mekon. Vaaleanpunaisen, tyttöjen mekon.
Mitä sinä sanot? 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ostais.

Vierailija
2/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteiskunnassa kenenkään poika tuskin sanoo noin julkisella paikalla, mutta toivottavasti tulevaisuudessa.

Veljeni pukeutui mielellään naisten vaatteisiin tuon ikäisenä. Me leikimme hienoja rouvia. Hän on hetero ja hänellä on kaksi omatekoista lasta.

Minä en näe ongelmaa kenenkään pukeutumisessa, kunhan se on tilanteeseen sopivaa ja peittää tarpeeksi.

Poikia minulla ei ole, mutta on kaksi tytärtä, jotka opiskelevat konetekniikkaa. Meidän perheessä ja suvussa ei paljon ole sukupuolirooleja kumarreltu koskaan, eikä tehty ongelmaa pienten poikien keiju- ja prinsessaleikeistä. Onhan se hemmetin tylsää esittää sitä perinteistä isää, kun ei voi muuta tehdä kuin kadota muiden leikistä päiväksi "töihin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ostaisin sen mekon. Mun poika piti hirveästi mekoista ja sukkahousuista vielä eskarissa, mutta kouluun niitä ei enää halunnut pukea. Meille vanhemmille asia olisi ollut kuitenkin ihan ok.

Vierailija
4/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelijat luulevat, että tytöillä on letit ja pojilla lyhyt tukka.

Vierailija
5/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap oikea vanhempi vai joku 12-vuotias Jonne? Kysypä vanhemmiltasi, niin niillä on varmasti tallessa kuvia sinusta leikkimässä Winxiä mekko päällä ja siivet selässä.

Vierailija
6/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän osaisi perustella missä sitä aikoo käyttää, eikä vain esim roolivaatteeksi.

Vierailija
7/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Jotain rajaa tollekin hömpälle pitäisi pistää. Luin just englantilaisesta lehdestä miten koulujen unisex vessat on aiheuttaneet sen että tytöt ei enää uskalla/ halua käydä vessassa koko koulupäivän aikana vaa yrittävät pidätellä kotiin asti. Mitä järkee tällaisessa seta-sekoilussa on? Muutama % ihmisistä alkaa dominoimaan kaikkia muita koska "minulla on oikeus". Kissan viikset on!

Vierailija
8/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi. Jotain rajaa tollekin hömpälle pitäisi pistää. Luin just englantilaisesta lehdestä miten koulujen unisex vessat on aiheuttaneet sen että tytöt ei enää uskalla/ halua käydä vessassa koko koulupäivän aikana vaa yrittävät pidätellä kotiin asti. Mitä järkee tällaisessa seta-sekoilussa on? Muutama % ihmisistä alkaa dominoimaan kaikkia muita koska "minulla on oikeus". Kissan viikset on!

Miten mekko pojalla liittyy unisex-vessoihin?

Vierailija
9/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai antaisin, jos sitä haluaa. 6-vuotias poikani käyttää käsilaukkua. Pikkuautot kuulemat kulkevat siellä parhaiten ja mummon vanha, musta tekonahkalaukku "timantein" on vaan kaikista hienoin vaihtoehdoista.

Vierailija
10/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi ja pakko rehellisesti myöntää että huolestuisin ja kauhistuisin todenteolla:(

Vierailija
11/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani halusi harmaan yöpaitamekon. Ostin kun pyysi.

On kuulemma loistava alusasu velholle.

Vierailija
12/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi ja pakko rehellisesti myöntää että huolestuisin ja kauhistuisin todenteolla:(

Mikä sinua huolestuttaisi ja kauhistuttaisi?

Vierailija
13/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on vain leikkiä kotona mekko päällä, niin en ostaisi käyttövaatetta sellaiseksi, ellei sitten ole tosi halpa.

Vierailija
14/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, asutaan Tukholmassa ja ihmisillä on aika hyvä sietokyky erilaisuutta kohtaan. Monilla pikkupojilla on pitkät hiukset letillä, koruja ja tyttömäisiä juttuja. Kukaan ei vaikuta kärsivän. Rento meininki. Kiva kun ei tarvi hikeentyä tämmöisistä asioista, niin kuin Suomessa.

Vierailija
15/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole poikaa, mutta jos olisi, niin ostaisin mekon.

Lapset haluavat pukeutua erilaisiin vaatteisiin ja jos poika haluaa mekon, niin miksi ei?

Useimmilla käyttö jää tilapäiseksi ja jos ei jää, niin tilanne selviää myöhemmin.

Vierailija
16/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ostaakin, jos ois hyvälaatuinen eikä liian kallis. Se että on mekko ei ois syy jättää ostamatta.

Itse oon perinteinen mekkonainen ja mies puolestaan perinteisen maskuliinista miestyyppiä. Voi olla että tuntisin jotain ristiriitaisia tuntemuksia pojan mekkoon liittyen, mutta ajattelen että ne ois mun ongelma.

Vierailija
17/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
18/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais täysihintaista, vaan veisin kirpparille ja sanoisin, että etsii sieltä. Tosin meillä oli kotona mekkoja, kun pojat oli pieniä, kun niillä on siskokin. Ja toinen pojista viihdytti itseään joskus pukemalla siskonsa vaatteita ja musta se oli ihan luonnollista kokeilunhalua.

Vierailija
19/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halunnut, joten ei tarvinnut tuollaisia miettiä. Jos jos... jos lehmät lentäis

Vierailija
20/66 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tyttökin saisi käyttää jopa housuja. Ne ovat kuitenkin vain vaatteita ei sen ihmeellisempää