Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaunis pitäisi olla, että saisi miehet änkyttämään?

Vierailija
23.02.2019 |

Kohdallani teoreettista pohdiskelua vain. Kuinka hyvännäköinen pitäisi olla, että saisi miehet vähän hämilleen, ehkä jopa änkyttämään? Vai onko se enemmän vaatekysymys? Jos siis puhutaan ihan puhtaasti ulkonäöstä, ei mistään käyttäytymisestä tms

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös miehestä

Sanoisin, että lähinnä tästä. Kunnon alfoja on vaikea kauneudella hämmästyttää. Ujompia ja sosiaalisesti kyvyttömiä ei tartte kuin kiinnittää huomio niihin. Olipa minkä näköinen tahansa.

Olen ujo ja sosiaalisesti kyvytön, mutta tuollaisia naisia ei ole montaa vastaan tullut, ja ovat olleet lähes täydellisen kauniita.

Vierailija
22/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jenni vartiaisen keikalla ja bäkkärillä pyysin yhteiskuvaa. Sainkuvan mutta kusin housuun ja änkyttelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos miehen eteen pamautettaisiin joku seksikäs, superkaunis ja hymyilevä supermalli/elokuvamaailman kaunein tähtönen, saattaisi itsekukin hetken aikaa tapailla sanoja

Vierailija
24/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin supliikkisetä että vakuuttavaa puhetta tulee sulavasti vaikka aivot olisivat oikosulussa naarasihmisen ulkonäöstä.

Eli minä en ala änkyttää, pyörä jatkaa pyörimistä vaikka hamsteri olisi sekä kuollut että polttohaudattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme