Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rantalomalla bikinirajat sheivaamatta ja saan osakseni katseita aivan kuin olisin sairas

Vierailija
23.02.2019 |

Siis kuinka vinoutunut käsitys ihmisillä on mistään? Paikallisilla naisilla täällä kasvaa viikset ja osalla parranhaivenia, turisteista miehet pörhistelevät ylpeinä harmaita rintakarvojaan ja venyttelevät reteesti varpaista nivusiin paksun karvapeitteen vuoraamia raajojaan. Sitten MINÄ länsimainen nainen herätän ihmetystä, kun nyt ei genitaalialue näytä äkkiseltään täysin karvattomalta. Varsinkin miehillä tuntuu minut nähtyään menevän rantakaljat väärään kurkkuun.

Enkä muuten todellakaan ajele.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sheivaa äläkä pese. Joku vapaus sitä pitää naisillakin olla

Vierailija
62/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä saa munakarvat ryömiä ylös napaa kohden, mutta naisten karvakolmion oletetaan olevan hillitty.

Nuorempana karvat pysyivät aisoissa, nykyään ne karkailevat sivuilta ja reisiinpäin. Sitten lehdissä mainostetaan mitättömiä bikineitä, joiden alle eivät edes normaalit karvat mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin ap:lle.

Ikää 33v, naisellinen vartalo ja olen mielestäni kauniskin. Ulkoapäin saatan näyttää pinnalliselta merkkivaate -blondilta joka käy kerran kuussa sokeroinnissa, mutta totuus on se että multa löytyy puska. Mieskin tykkää.

Teininä ajelin hysteerisesti alapäätä posliiniksi koska luulin että miehet tykkää ja "vaatii". Nykyinen mieheni kysyi josko voisin lakata ajelemasta ja antaa kunnon kolmion kasvaa. Se kävi minulle ja nyt tykkään ihan kympillä. On naisellisempikin. Hygieniasta kun pitää huolen.

En välitä vaikka kyllä huomaan, että uimarannoilla jotkut "katselee" vähän uikkareista pursuavia karvojani, mutta samapa tuo. Omatpahan on karvani.

Sitä paitsi jotenkin kierosti nautin siitä kun teinit ja muut on ihmeissään nähdessään puskan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi