Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rantalomalla bikinirajat sheivaamatta ja saan osakseni katseita aivan kuin olisin sairas

Vierailija
23.02.2019 |

Siis kuinka vinoutunut käsitys ihmisillä on mistään? Paikallisilla naisilla täällä kasvaa viikset ja osalla parranhaivenia, turisteista miehet pörhistelevät ylpeinä harmaita rintakarvojaan ja venyttelevät reteesti varpaista nivusiin paksun karvapeitteen vuoraamia raajojaan. Sitten MINÄ länsimainen nainen herätän ihmetystä, kun nyt ei genitaalialue näytä äkkiseltään täysin karvattomalta. Varsinkin miehillä tuntuu minut nähtyään menevän rantakaljat väärään kurkkuun.

Enkä muuten todellakaan ajele.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän mitään stringibikiniä tarvitse olla, että sheivaamattomat häpykarvat näkyvät. Itse olen yrittänyt etsiä uimapukua, joka olisi edes ns. hipstermallinen alaosastaan, mutta ei vaan löydy. Mulla ainakin rehottaa karvat sellaisesta tavallisesta alushousumallisesta uikkarista, siksi sheivaan aina ennen uimahallireissua. Ärsyttävää.

Vierailija
22/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikille! Niin se päivä meni taas biitsillä pötkötellen. Se nyt vain sattuu olemaan niin, että minulla tuhero tursuaa, vaikka olisi mitkä bikinit. Ihan tästä syystä ostin kokoa XL, että menee nyt reunat ainakin nivusiin asti. Siitä huolimatta karvaturri pilkottelee varsinkin kävellessä. Miehet on ihmeissään. Mutta vaikka minua ei varsinaisesti se haittaa, niin onhan se nyt erikoista olla niin ymmyrkäisenä naisen ihokarvojen edessä voi morjens. Pitäis olla aivan kuin joku iloinen pikku yllätys, sellainen untuvainen tupsun alku, että olis niinku normaali vai?

Ei missään nimessä. Minähän EN niitä kutisevia näppyjä halua, sitä paitsi ne vasta rumia on, vaan vaalennan karvoituksen läpinäkyväksi auringonpaisteessa oi että.

Siitä niin karvoituksesta naisilla noin niinkuin yleensä, niin kuten sanottu, täällä paikalliset naiset on lähes suomalaismiehen veroisia karvoituksensa kanssa, mutta ei tunnu olevan mikään kulttuurinen tai henkilökohtainen häpeä. Mut sit minä muutoin silkoinen erehdyn vilauttaa nivusesta tummaa kiharaa, niin yh yh hyh kun ihmetellään. Vaikea tietysti sanoa, mitä miesten päässä oikeasti liikkuu, mutta tyrmistyneiksi olen tulkinnut reaktionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve kaikille! Niin se päivä meni taas biitsillä pötkötellen. Se nyt vain sattuu olemaan niin, että minulla tuhero tursuaa, vaikka olisi mitkä bikinit. Ihan tästä syystä ostin kokoa XL, että menee nyt reunat ainakin nivusiin asti. Siitä huolimatta karvaturri pilkottelee varsinkin kävellessä. Miehet on ihmeissään. Mutta vaikka minua ei varsinaisesti se haittaa, niin onhan se nyt erikoista olla niin ymmyrkäisenä naisen ihokarvojen edessä voi morjens. Pitäis olla aivan kuin joku iloinen pikku yllätys, sellainen untuvainen tupsun alku, että olis niinku normaali vai?

Ei missään nimessä. Minähän EN niitä kutisevia näppyjä halua, sitä paitsi ne vasta rumia on, vaan vaalennan karvoituksen läpinäkyväksi auringonpaisteessa oi että.

Siitä niin karvoituksesta naisilla noin niinkuin yleensä, niin kuten sanottu, täällä paikalliset naiset on lähes suomalaismiehen veroisia karvoituksensa kanssa, mutta ei tunnu olevan mikään kulttuurinen tai henkilökohtainen häpeä. Mut sit minä muutoin silkoinen erehdyn vilauttaa nivusesta tummaa kiharaa, niin yh yh hyh kun ihmetellään. Vaikea tietysti sanoa, mitä miesten päässä oikeasti liikkuu, mutta tyrmistyneiksi olen tulkinnut reaktionsa.

Hyvä hyvä. Anna mennä vaan!

Vierailija
24/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bokserimallinen alaosa bikineissä. Eipä kukaan tiedä kitä housujen alla on.

Vierailija
25/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään alapäätäni yleensä ajele, mutta valitsenkin uima-asuni huolella: sen pitää pysyä kunnolla alapääkarvoituksen peittona, ja lisäksi se ei saa kuultaa läpi auringossa, märkänä tai muutenkaan. Ei ole kukaan tuijotellut tai mitään. Enpä laittais tyyliin mitään ohuita pikkuisia valkoisia stringejä tms. ylleni julkisella paikalla, jos en olisi edes vähän alapääkarvoitustani trimmaillut... Ei ne karvat sinällään musta ole se varsinainen ongelma, mutta jos näkyy edes osittain se karvakolmio, on se monille yhtä kuin että näkyy pimppa.

Vierailija
26/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bokserimallinen alaosa bikineissä. Eipä kukaan tiedä kitä housujen alla on.

Niin mullakin, se peittää just sopivasti. En vaan jaksa sitä jatkuvaa puunaamista.

Vierailija
27/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihmisellä muuta ongelmaa ole kuin omat tai toisten karvat, niin helpolla pääsee elämästä.

Vierailija
28/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään alapäätäni yleensä ajele, mutta valitsenkin uima-asuni huolella: sen pitää pysyä kunnolla alapääkarvoituksen peittona, ja lisäksi se ei saa kuultaa läpi auringossa, märkänä tai muutenkaan. Ei ole kukaan tuijotellut tai mitään. Enpä laittais tyyliin mitään ohuita pikkuisia valkoisia stringejä tms. ylleni julkisella paikalla, jos en olisi edes vähän alapääkarvoitustani trimmaillut... Ei ne karvat sinällään musta ole se varsinainen ongelma, mutta jos näkyy edes osittain se karvakolmio, on se monille yhtä kuin että näkyy pimppa.

Minusta tuntuu just tuolta jos naiselta näkyy karvat. Että siinä nyt esitellään tuhero kaikelle kansalle. Miehillä kun näkyy karvat nivusissa uikkareista niin niiden ajattelee olevan vaan reisikarvoja mutta naisella taas häpykarvoja. Ja häpykarvat saa minun mielestä pysyä piilossa siinä missä muutkin intiimialueet. Tosin toivoisin kyllä miesten käyttävän uimashortseja... 

Vierailija
29/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu just tuolta jos naiselta näkyy karvat. Että siinä nyt esitellään tuhero kaikelle kansalle. Miehillä kun näkyy karvat nivusissa uikkareista niin niiden ajattelee olevan vaan reisikarvoja mutta naisella taas häpykarvoja. Ja häpykarvat saa minun mielestä pysyä piilossa siinä missä muutkin intiimialueet. Tosin toivoisin kyllä miesten käyttävän uimashortseja... 

Minusta ei tunnu yhtään siltä, että genitaalejani siinä esittelisin, jos karvakolmion reunus kävellessä vähän pilkottaa. Minusta tuntuu, että ihan vaan ihokarvat siinä ovat, kun kerran sattuvat olemaan tuollaiset hiukan runsaammanpuoleiset. Minusta ei tunnu, että olisin jotenkin muiden (kuin itseni) henkisestä hyvinvoinnista vastuussa niiden vuoksi ja siksi pakotettu paikkojani ajelemaan. En myöskään ajattele, että minun kuuluu niitä just tuosta syystä nyhtää pois, varsinkaan kun moni muu nainen ei vastaavanlaisen asian kanssa paini.

Voitteko kuvitella, että olen kaikin puolin eleiltäni ja olemukseltani hyvinkin naisellinen, mutta sitten toisilla menee pasmat sekaisin erehdyttyään siirtämään katseensa bikinirajaani. En silti ajele. Elämä on.

T: Ap.

Vierailija
30/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika estynyt saa ihminen olla, jos näkee ihokarvoituksen sukuelimenä

Vierailija
31/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki peittävämpi uimapuku tai jätä se kokonaan pois.

Mahtaa olla tylsä loma, kun tänne kirjoittelet.

Pyh. Todellakaan mitään mummopukua hanki siksi, että pikkasen puutarha rehottaa. Haluan kuitenkin kauniin rusketuksen aivan niin kuin kaikki muutkin. Mutta näppylöitä eli karvatupentulehduksia en halua. Koita kestää.

Minulla on tapana aina päivän päätteeksi tai vähän niin kuin siestaillen oikaista petiin pitkäkseen ja rentoutua Wi-Fin mahdollistamalla nettisurffailulla. Voin kertoa, että on muuten mukavaa! Nytkin kesävaatteissa ilmastointilaitteen huristessa ja ulkona sirkkojen soittaessa tunnelma on kyllä poikkeuksellisen rattoisa! Ota sääki lomaa, ni pääset noista negistelyistäsi.

Vierailija
32/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pakkomielteinen.

Vierailija
33/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pakkomielteinen.

Jep. Sitäkin

Vierailija
34/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua näin miehenä tuollainen näky kyllä kiihottaa...

Mikä siin kiihottaa? Oon pannu merkille, että varsinkin saksalaisilla ja vähän vanhemmilla miehillä katse viipyy..

Vierailija
35/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikhit eivät muuten katkaise kehostaan karvaakaan. Että näinkin jossain todellisuudessa eletään, kuinka järkevä on tämä meidän, niin sitä voikin ihan tosissaan pohdiskella

Vierailija
36/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tunnu yhtään siltä, että genitaalejani siinä esittelisin, jos karvakolmion reunus kävellessä vähän pilkottaa. Minusta tuntuu, että ihan vaan ihokarvat siinä ovat, kun kerran sattuvat olemaan tuollaiset hiukan runsaammanpuoleiset. Minusta ei tunnu, että olisin jotenkin muiden (kuin itseni) henkisestä hyvinvoinnista vastuussa niiden vuoksi ja siksi pakotettu paikkojani ajelemaan. En myöskään ajattele, että minun kuuluu niitä just tuosta syystä nyhtää pois, varsinkaan kun moni muu nainen ei vastaavanlaisen asian kanssa paini.

Voitteko kuvitella, että olen kaikin puolin eleiltäni ja olemukseltani hyvinkin naisellinen, mutta sitten toisilla menee pasmat sekaisin erehdyttyään siirtämään katseensa bikinirajaani. En silti ajele. Elämä on.

Minusta häpykarvat on osa häpyä eli genitaalialuetta. Ei niitä ajella tarvitse mutta peittää voisi. Miksi vedät naisellisuuden tähän? Onko karvat sinusta miehekkäät?

Vierailija
37/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Hassua, että mikään ei saa ihmisiä tilttiin samalla tavalla kuin tiukkojen sukupuoliodotusten ulkopuolella toimiva nainen :D Mies voi juosta vaikka munasillaan, eikä se ketään itketä (vaikka poliiseja ehkä kiinnostaakin), mutta auta armias jos naisen häpy/kainalo/säärikarva edes vilahtaa, niin johan siinä näkijän mieli mustenee ja outo, närästystä muistuttava tunne kaihertaa iltaan asti.

Mikä tämä juttu oikein on? Onko se niin kamalaa, että nainen on avoimesti kapinallinen ulkonäköodotuksia kohtaan, vai saako naisen aikuinen kehonkarvoitus katsojan ajattelemaan heti seksiä vai mikä siinä kaihertaa? Olen nähnyt toisilla naisilla niin kainalo- sääri- kuin häpykarvaa vaikka minkälaisissa tilanteissa (liikun paljon hippipiireissä) eikä se ole minua koskaan ihmetyttänyt. Big deal.

Vierailija
38/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta häpykarvat on osa häpyä eli genitaalialuetta. Ei niitä ajella tarvitse mutta peittää voisi. Miksi vedät naisellisuuden tähän? Onko karvat sinusta miehekkäät?

Minusta häpykarvat kasvavat häpykummun päällä, nivusiin ulottuva karvoitus on ihan vaan ihokarvaa.

Naisellisuuden vedin esiin siksi, että karvattomuus tuntuu olevan nimenomaan naisia koskeva vaatimus, ei miehiä. Siis jonkinlainen naisellisuuden edellytys (länsimaisessa kulttuurissa huom). Minä en karvoja miehekkäinä pidä, enkä niitä myöskään mm. siitä syystä ajele.

Vierailija
39/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on painosi?

Vierailija
40/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap!

Hassua, että mikään ei saa ihmisiä tilttiin samalla tavalla kuin tiukkojen sukupuoliodotusten ulkopuolella toimiva nainen :D Mies voi juosta vaikka munasillaan, eikä se ketään itketä (vaikka poliiseja ehkä kiinnostaakin), mutta auta armias jos naisen häpy/kainalo/säärikarva edes vilahtaa, niin johan siinä näkijän mieli mustenee ja outo, närästystä muistuttava tunne kaihertaa iltaan asti.

Mikä tämä juttu oikein on? Onko se niin kamalaa, että nainen on avoimesti kapinallinen ulkonäköodotuksia kohtaan, vai saako naisen aikuinen kehonkarvoitus katsojan ajattelemaan heti seksiä vai mikä siinä kaihertaa? Olen nähnyt toisilla naisilla niin kainalo- sääri- kuin häpykarvaa vaikka minkälaisissa tilanteissa (liikun paljon hippipiireissä) eikä se ole minua koskaan ihmetyttänyt. Big deal.

Jep. Mielenkiintoista, että olen sellaisessa kulttuurissa kapinallinen ja punainen vaate oman kulttuurini edustajille, jossa vastaavaa karvattomuuden vaatimusta ei edes tunneta.

Länsimainen kulttuuri on monin paikoin kaksinaismoralistinen ja naurettava, niin paljon kuin siinä on hyvääkin.

Minusta tuntuu, että olisin hyväksytympi, jos olisin hippi. Mutta kun en ole, vaan auringonoton jälkeen laitan DKNY:n rannekellon takaisin paikoilleen, sujautan iPhone X:n laukkuun, Calvin Kleinin aurinkolasit nenälle ja nakkaan Marimekon logokassin olalle aivan kuin kuka tahansa suomalaisturisti missä tahansa. Liikaa ristiriitoja, lokerointi vaikeaa. Se kai se ikävintä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi