Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rantalomalla bikinirajat sheivaamatta ja saan osakseni katseita aivan kuin olisin sairas

Vierailija
23.02.2019 |

Siis kuinka vinoutunut käsitys ihmisillä on mistään? Paikallisilla naisilla täällä kasvaa viikset ja osalla parranhaivenia, turisteista miehet pörhistelevät ylpeinä harmaita rintakarvojaan ja venyttelevät reteesti varpaista nivusiin paksun karvapeitteen vuoraamia raajojaan. Sitten MINÄ länsimainen nainen herätän ihmetystä, kun nyt ei genitaalialue näytä äkkiseltään täysin karvattomalta. Varsinkin miehillä tuntuu minut nähtyään menevän rantakaljat väärään kurkkuun.

Enkä muuten todellakaan ajele.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän karvanen suominainen pesee mennen tullen solakat ja sileät kanssasisarensa! Asia on pihvi.

Joka naiselta karvattomuutta vaatii, on pedofiili.

Vierailija
2/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele vaan tai jää kikulin saaminen haaveeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS*

Vierailija
4/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmin tapa naisen aiheuttaa suunnatonta mielipahaa ja pahennusta on juuri tuo :D

Vierailija
5/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. En minäkään kaikkia ajele, mutta siistin kuitenkin.

Vierailija
6/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika puska, jos KAIKKI huomaa ja tuijottaa.

Mutta mikäs siinä. Itse en tunne oloani hyväksi puskan kanssa tai sääret rehottaen.

Vierailija
7/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki peittävämpi uimapuku tai jätä se kokonaan pois.

Mahtaa olla tylsä loma, kun tänne kirjoittelet.

Vierailija
8/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tota pitää ihmetellä, on kyllä ihan pihalla. Ei se tietenkään mitenkään ”oikein” ole, mutta tällanen tää maailma nyt vaan on, siskoseni.

Vierailija
9/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset bikinit sulla on? Entä kuinka alhaalla reisissä sun pillukarvat kasvaa? Makaatko pihdit auki siellä biitsillä? Vai miten ne näkee sun karvat? Harvemmin itsekään enää noita pahemmin siistin, mut ei ne mistään paista.

Vierailija
10/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidät jotain stringibikinejä puskasi kanssa? Minulle on aivan sama sheivaako joku vaikka kainaloitaankaan, mutta tuo yhdistelmä on jo kauhea, hanki kunnon alaosa.

Vierailija
11/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla rehoittaa biksuissa varsinainen kreikkalainen saunavihta kun tursuilee pöksyistä ulos

Vierailija
12/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ohutkin karvapeite naisella aiheuttaa pahennusta. Hienoa, että uskallat olla luonnollinen.

Vierailija
13/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kannattaa ajella, muuten ne miehet joutuu kantamaan ikävää muistoa jopa yli 30 vuotta. Ja naisetkin.

Muistan kun olin lapsi, ja uimakoulunopella tursui valtava kiharainen karvapehko uikkarinreunoista reisille saakka. Olen nainen, 38 vuotias, ja saman ikäinen kaverinikin muistaa tämän kanssa. Tämä joskus 80-luvulla, mutta silti....

Vierailija
14/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin pursuisi bikinien alaosasta, jos en sheivaisi. Mutta todellakin siistin rajat sekä ajelen sääret ja kainalot kesällä. Se nyt vaan on normi nykyään, mutta voihan niitä kirjoittamattomia sääntöjä rikkoa ihan vapaasti jos haluaa. Mutta ei sitten kannata ihmetellä katseita myöskään.

Vierailija
15/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä yllättyneitä, että naisella voi kasvaa tummempaa karvaa muuallakin kuin häpykummulla.

Vierailija
16/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas täällä yllättyneitä, että naisella voi kasvaa tummempaa karvaa muuallakin kuin häpykummulla.

Miten niin yllättyneitä? Kukaan ei vaan halua nähdä niitä.

Vierailija
17/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajele säärikarvojakaan, se jos mikä ahdistaa kanssaolijoita.

Vierailija
18/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua näin miehenä tuollainen näky kyllä kiihottaa...

Vierailija
19/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yllättyneitä? Kukaan ei vaan halua nähdä niitä.

"ai pidätkö jotain stringejä?" "hanki kunnollinen alaosa" "aikamoinen puska täytyy olla, jos se pursuaa ulos"

Vierailija
20/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kukaan mies erehdy sinne sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi