Kuinka iskeä remonttimies?!
Talossamme on remontti meneillään. Yksi mies on mielestäni hyvin kiinnostava, kuinka saisin selville hänestä ylipäätään yhtään mitään?! Hän tietää minusta paljonkin koska on nähnyt kotini ja näkee arkeani. Miten aloittaa "henkilökohtaisempi" keskustelu ilman et jatkosta ei tule kiusallinen, remppa kestää kuitenkin vielä muutaman viikon
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kahvin tarjoamista minäkin ehdotan. Se on neutraali tapa päästä istumaan saman pöydän ääreen ja juttelemaan muusta kuin remontista, ja siitä voi sitten hivuttaa keskustelua vähitellen miehen yksityiselämään ja kysellä lopulta, onko hän sinkku. Samalla näet, onko se mies niin kiinnostava, kun sen kanssa juttelee.
Mistähän jonkun raksapenankin kanssa keskustelisi paitsi urheilusta? Viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita kiinnostuksestasi suoraan.
Raksamiehillä ei välttämättä lanttu leikkaa kovin nopeasti, joten hienovaraiset vihjailut eivät mene perille.
Suoraan asiaan vaan. Sitä mies ymmärtää ja arvostaa.
ÖÖÖÖÖööööö.... Mitä jos sun työpaikalle tultais ahdistelemaan ja sitten kun yrittää olla kiinnittämättä huomiota niin yltyisi vain "kun ei lanttu leikkaa"?
Sehän tässä olisi ideana, että saisi vähän infoa kannattaako ehdotella mitään. Jos on puoliso tai näyttää ettei kiinnosta niin jättäisin heti rauhaan. En vain tiedä missä ihmisiin saa tutustua jos ei voi hänen työpaikalla jutella kun on häirintää ym. Samaan baariin tuskin eksytään, missä kaikki sikamainen kysely ja käytös olisi sallittua...
Ao
Nyt kun on menossa nämä hiihdon mm-kisat, niin tv auki ja isoon ääneen alat kommentoida. Voit kysyä häneltä väliin kiinnostaako urheilu jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin tarjoamista minäkin ehdotan. Se on neutraali tapa päästä istumaan saman pöydän ääreen ja juttelemaan muusta kuin remontista, ja siitä voi sitten hivuttaa keskustelua vähitellen miehen yksityiselämään ja kysellä lopulta, onko hän sinkku. Samalla näet, onko se mies niin kiinnostava, kun sen kanssa juttelee.
Mistähän jonkun raksapenankin kanssa keskustelisi paitsi urheilusta? Viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta?
Kai niillä raksapenoillaki aivot on
Vierailija kirjoitti:
Tee sitä mitä sinä osaat luonnollisesti tehdä suomalaisena naisena eli húoráta. Naimisiin ette ole menossa niin kaasu pohjaan vaan. Ota vähän sidukkaa rohkasuksi.
Kertoo myös hyvin paljon miehestä, jos tuollaiseen naiseen haksahtaisi . Joten en koskisi pitkällä tikullakaan. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sitä mitä sinä osaat luonnollisesti tehdä suomalaisena naisena eli húoráta. Naimisiin ette ole menossa niin kaasu pohjaan vaan. Ota vähän sidukkaa rohkasuksi.
Kertoo myös hyvin paljon miehestä, jos tuollaiseen naiseen haksahtaisi . Joten en koskisi pitkällä tikullakaan. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta
Ap
Olen pahoillani huonosta kielenkäytöstä. Olet ilmeisesti laadukas nainen. Keskustele casuaalisti miehen kanssa ja keitä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksamiehillä ei välttämättä lanttu leikkaa kovin nopeasti, joten hienovaraiset vihjailut eivät mene perille.
Ja sit sillä on vaimo kotona niin johnan on noloa mun puolelta, et kuolaan sen perään. Ja millä sanoin sanon suoraan et: "oot ihana" vai mitä?!
Ap
Mitään et teeskentele, vaan näytät tissit, ja kysyt, että tekiskö mieli maistaa.
Kysy onko hänellä isokin perhe.
Useimmiten hyvät tyypit on jo bongattu ja rengastettu.
Eli miehiä saa ahdistella työpaikoillaan? Päteekö tämä myös naisiin? Ai miksi ei?
Se mies on tekemässä sieLlä TÖITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen pahoillani huonosta kielenkäytöstä. Olet ilmeisesti laadukas nainen. Keskustele casuaalisti miehen kanssa ja keitä kahvia.
En ole laadukas, sillä minulla on tatuointi 😂 merirosvo ja linnaleidi edellisessä elämässäni. Ehkä vaan odottelen aloitetta miehen puolelta, niin ei tule kenellekään paha mieli, paitsi minulle, kun minua ahdistellaan kotonani... 😊 täytyy todeta, että ihmisiin tutustuminen on hyvin hankalaa näiden kaikkien vinkkien mukaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tissit esiin ja pillu paljaaksi.
Shortsit tai hihaton paita riittää. Miehet kiihottuu ihan jo paljaan ihon näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sillä on vaimo kotona niin johnan on noloa mun puolelta, et kuolaan sen perään. Ja millä sanoin sanon suoraan et: "oot ihana" vai mitä?!
ApMitään et teeskentele, vaan näytät tissit, ja kysyt, että tekiskö mieli maistaa.
Tämäkö ei aiheuttaisi jatkossa noloja tilanteita ?! Vai olisinko loppurempan ajan ilman paitaa, todetakseni sen olevan minulle aivan normaalia ?! 😀
Katseleeko sua? Yrittääkö jutella enemmän kuin välttämättömät? Kyllä se vielä jonkinlaisen aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja uskoo että olet saatavilla. Tosin pelkkää seksisuhdetta todennäköisesti etsii.
t: kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Katseleeko sua? Yrittääkö jutella enemmän kuin välttämättömät? Kyllä se vielä jonkinlaisen aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja uskoo että olet saatavilla. Tosin pelkkää seksisuhdetta todennäköisesti etsii.
Moikkailee iloisesti ja olen hänen kanssaan jutellut jotain. Hymyileekin ihan, katselusta en tiedä. Muut äijät hädin tuskin moikkaa, eikä kyl mitään juttele. Voi olla, että tämä kyseinen heppu on vaan sosiaalinen ja höpöttää kaikille.Menen vaan jotenkin lukkoon kun näen hänet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikkailee iloisesti ja olen hänen kanssaan jutellut jotain. Hymyileekin ihan, katselusta en tiedä. Muut äijät hädin tuskin moikkaa, eikä kyl mitään juttele. Voi olla, että tämä kyseinen heppu on vaan sosiaalinen ja höpöttää kaikille.Menen vaan jotenkin lukkoon kun näen hänet.
Ap
No tarjoa sille ne kahvit. Töiden jälkeen kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen pahoillani huonosta kielenkäytöstä. Olet ilmeisesti laadukas nainen. Keskustele casuaalisti miehen kanssa ja keitä kahvia.
En ole laadukas, sillä minulla on tatuointi 😂 merirosvo ja linnaleidi edellisessä elämässäni. Ehkä vaan odottelen aloitetta miehen puolelta, niin ei tule kenellekään paha mieli, paitsi minulle, kun minua ahdistellaan kotonani... 😊 täytyy todeta, että ihmisiin tutustuminen on hyvin hankalaa näiden kaikkien vinkkien mukaan
Ap
Istunut linnassa?
Jättäisin miehen rauhaan.
joku "tahaton vilautus" on hyvå tapa saada jännitystå välillenne
Me talossa oli yks puolituttu remppamies, joskus jutellut baarissa kun exän kanssa vielä oltiin. Juteltiin sen kanssa pihalla. Seuraavan kerran kun näin sen kaupungilla, pyysi minulta numeron, ja sanoi, että soita. En kyllä koskaan soittanut, kun menin sanomaan, että en varmasti (miksi ihmeessä... En tiedä... leikin jotain) Olin muutaman kerran puhelin kädessä, mut en soittanut, eikä kyllä hänkään.
Vinkkejä en osaa antaa muuta, kun juttelusta se lähtee. Siitä ei kiinnostusta voi oikein päätellä, mä juttelen, jos mulle jutellaan ensin.
ÖÖÖÖÖööööö.... Mitä jos sun työpaikalle tultais ahdistelemaan ja sitten kun yrittää olla kiinnittämättä huomiota niin yltyisi vain "kun ei lanttu leikkaa"?