Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa, millaisia ihmisiä te täällä Vauva-foorumilla olette

Vierailija
23.02.2019 |

Itse olen 62-vuotias nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla on myös kolme lastenlasta. Tykkään hengailla täällä ja monesti saan melko hyvät naurut jutuistanne 😊

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen etä-äiti. Puran pahaa oloani palstalla typeryksiin. Kehittyneempien kanssa käyn kivojakin keskusteluja.

Vierailija
2/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen etä-äiti. Puran pahaa oloani palstalla typeryksiin. Kehittyneempien kanssa käyn kivojakin keskusteluja.

Tai sanotaanko tarkemmin, että katkeruuttani. Se, joka alkaa jankuttaa asiasta kanssani, on se typerys. Kehittynyt ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen sinkku-vela. Elämä on tylsää ja liian suuri osa vapaa-ajasta kuluu täällä. Ei ole harrastuksia eikä hohdokkaita ystäviä, joiden kanssa reppureissata ja käydä monta kertaa viikossa kahvilla tai syömässä.

Vierailija
4/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen unta tässä ja en ihan niin vanha kuin ketjun ap. Vielä.

Tosiaan unta saan yleensä nopeimmin kun tätä palstaa kyttään.

Unta ja eläkeikää odottaessa. (Yötyöt).

Katkeraa minusta ei saa, vaikka vanha ämm olenkin.

Vierailija
5/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinlauman kanssa asuva 30 -vuotias vela, tosin elämääni kuuluu miesystäväni kaksi huippuihanaa lasta. Käyn täällä viihdyttämässä itseäni, vaikka välillä keskustelen ihan vakavastikin.

Pidän siitä, kun joku ihminen heittää johonkin ketjuun nokkelan, usein yhden lauseen vastauksen. Ei edes mitään pikkuilkeyksiä, vaan enemmänkin hyväntahtoista kontekstista irrottamista. Välillä onnistun itsekin keksimään moisia nokkeluuksia ja peukutuksistä päätelle, ne uppoavat myös muihin :)

Vierailija
6/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias, ja muuten vaan tuun tänne ku on aikaa nii tsekkailee ja puhuu joskus.

Vierailija
7/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen sinkku-vela. Elämä on tylsää ja liian suuri osa vapaa-ajasta kuluu täällä. Ei ole harrastuksia eikä hohdokkaita ystäviä, joiden kanssa reppureissata ja käydä monta kertaa viikossa kahvilla tai syömässä.

Älä välitä. Onneksi on tämä palsta ja voi seurata niitä, joilla on oma elämä. Vai onko? 😊

Joka tapauksessa täällä on viihdyttävää olla.

Vierailija
8/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimies +40v makaan sairaalassa.

Vierailija
9/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen vela, ulkona viihtyvä, eläinrakas, liikunnallinen läski.

Vierailija
10/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolmekymmentä, nainen. Teen työtä jossa välillä tosi tylsiä hetkiä. Täällä voi jutella ihan asiaa, nykyään aika vähän, tai sitten vaan huvittaa itseään pöljillä keskusteluilla. Sivun voi vaan sulkea ja unohtaa kun tulee muuta tekemistä.

Vierailija
11/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parn viikon päästä eläkkeelle jäävä 64-vuotias nainen, viime vuodet menneet kummassa taantumassa, olisikohan masennusta? Yksin elän, kiva oma koti, velaton, ei taloudellisia huolia. Lapsia kaksi, joilla asiat hyvin, ja joihin on hyvät välit. Mumma olen, vauva on ihana. ❤️

Mistä saisin reippautta itseni? Mistä löytäisin kivan miehen, kotoa eivät näköjään osaa tulla hakemaan. Olen miettinyt koiran ottamista, oppisinkohan koiraihmesksi, minulla ei ole ollut aikaisemmin koiraa.

Sellainen ihminen täällä.

Vierailija
12/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias lapseton nainen. Oon nyt työttömänä niin täällä pyörin ihan vain aikaa tuhlatakseni avopuolison ollessa töissä/työreissuilla. Täällä on ihan hauskoja juttuja välillä niin niitä lueskelen ja höpöttelen.

Eli lyhyesti: koska ei ole parempaa tekemistä

Vierailija
13/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sanotaanko tarkemmin, että katkeruuttani. Se, joka alkaa jankuttaa asiasta kanssani, on se typerys. Kehittynyt ymmärtää.

Lasketko typerykseksi jokaisen, joka on kanssasi jostain eri mieltä?

Vierailija
14/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellanen satutäti, tykkään kun saan provosoivalla höpöhöpö-alotuksella pikkumammat kiihdyksiin ja selittelemään.

Sori, mutta te ootte niin helppoja ja ennalta-arvattavia.;D

Vierailija
15/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parn viikon päästä eläkkeelle jäävä 64-vuotias nainen, viime vuodet menneet kummassa taantumassa, olisikohan masennusta? Yksin elän, kiva oma koti, velaton, ei taloudellisia huolia. Lapsia kaksi, joilla asiat hyvin, ja joihin on hyvät välit. Mumma olen, vauva on ihana. ❤️

Mistä saisin reippautta itseni? Mistä löytäisin kivan miehen, kotoa eivät näköjään osaa tulla hakemaan. Olen miettinyt koiran ottamista, oppisinkohan koiraihmesksi, minulla ei ole ollut aikaisemmin koiraa.

Sellainen ihminen täällä.

Älä ota koiraa..se elää jopa 15vuotta.

Kuka hoitaa sitä, jos sinä sairastut tai jopa kupsahdat?

Vierailija
16/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40- eronnut hyvässä asemassa töissä oleva yksinäinen mies. Tänne eksynyt vahingossa. Ja tänne jäänyt kun ei ole enää parempaa puoliskoa jota stemppaisi tai tukisi. Täältä saa välillä sen hyvän olontunteen jota parisuhteessa tuli, kun pääsi olemaan toiselle se tuki ja turva, jne..

Vierailija
17/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6-kymppinen vela, omat asiat hyvin ja nyt lomalla.

Pidän hauskoista älynväläyksistä ja toisaalta (luultavasti) tositarinoista.

Joskus yksinolo on kiusannut, mutta tarinat miesten käyttäytymisestä parisuhteessa saavat minut ymmärtämään, että eihän tämä hassumpi tapa ole elää.

Vierailija
18/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarimies +40v makaan sairaalassa.

Toivon sinulle paranemista.

Vierailija
19/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen ulkosuomalainen, kaksi lasta, yhteinen yritys puolison kanssa. Käyn palstalla satunnaisesti ihmettelemässä mistä Suomessa milloinkin puhutaan. Joskus luuhaan täällä aika paljonkin ja sitten saattaa vierähtää kuukausia tai jopa vuosi etten käy lainkaan. 

Vierailija
20/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä se stereotyypein, jäin koukkuun ekan lapsen odotusaikana ja ennenkin jo kun etsin netistä tietoa raskauteen jne. liittyvistä asioista. Samalla löytyti tämä ihmiskunnan salaoja jonka seuraaminen (ja jiskus "hyvien" vinkkien antaminen) on viihdettä puuduttavan lastenhoidon välissä.

Toisinaan jopa vertaistukea, toisinaan auttaa huomaamaan ettei mulla mene kaikilta kanteilta huonosti. Palstan moniäänisyys saa varmaan saman olon vähän kaikille :D

No, nyt on jo 2 lasta, 4&6v eli huh..muutama vuosi tullut palstailtua.

Ps. Toimii myös unilääkkeenä.

T.av-mamma 37