Kertokaapa, millaisia ihmisiä te täällä Vauva-foorumilla olette
Itse olen 62-vuotias nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla on myös kolme lastenlasta. Tykkään hengailla täällä ja monesti saan melko hyvät naurut jutuistanne 😊
Kommentit (48)
63-vuotias yläkoulun ope, olen myös neljän lapsen äiti ja aikoinaan 10 vuotta putkeen kotiäitinä ollut. Siksi kiinnostaa, miten nykynaiset hoitaa äitiytensä ja mitä ne saa siitä irti. Siksi lueskelen täällä tunnelmia, ja aika maanläheistä porukkaahan täällä tuntuu olevan, eli jalat maassa.
Itse alkuvaikeuksien jälkeen pidin kotiäitinä olosta tosi paljon, (vaikka rahaa oli paljon vähemmän). Senkin jälkeen olen ehtinyt palkkatyötä tehdä ihan riittävästi. En pudonnut työelämän rattailta...tosin eläke on nyt pienempi kuin töissä koko ajan olleilla, mutta so what.
Nyt kaduttaisi jos olisin toisin tehnyt, ja uskon, että moni vanhempi äiti on kanssani samaa mieltä: lasten kanssa kotona vietetyt vuodet olivat hyviä. Toki elämäntilanteet vaikuttaa, eikä esim. yhden lapsen kanssa voi olla kovin pitkään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on melko tyhmää ryhmää.
Olen huomannut saman. Kaikki eivät ole käyneet edes peruskoulua.
Vierailija kirjoitti:
Sovit joukkoon, koska tämähän oli melko tyhmä kommentti.
41 -vuotias rekkakuski. Kaksi teini-ikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovit joukkoon, koska tämähän oli melko tyhmä kommentti.
Tätä juuri tarkoitin: Ääliö vastaa niin kuin itse luulee paremmaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
41 -vuotias rekkakuski. Kaksi teini-ikäistä lasta.
Kiitos vastauksesta ja kolarittomia kilometrejä.
38v mies, luuseri joka pakenee kurjaa elämää (parisuhdetta) mielikuvitukseensa ja tälle palstalle.
Vielä pari kuukautta työtön (tai no, tällä hetkellä muualla työkokeilussa) huvipuiston laitekuski. Kesällä sitten vietetään työ- ja vapaa-ajat siellä työmaalla. Olen nainen ja Ikä on vain numeroita, ikiteinihän mä oon! :D
40v eroamassa oleva mies. Etsin kokemuksia viikko-viikko systeemistä ja uusioperheiden ongelmista.
27v lapseton sinkku. Viime kevään sain opinnot viimein pakettiin ja nyt on täysillä työelämässä. Kaksi koiraa, kaksi kissaa, pitää arjen sopivan täytenä. Lojun kotona pajon koneella ja selaan foorumeita, välillä hauskaa ja välillä tulee tunne että maailma on ihan sairas ja ihmiset tosi ilkeitä toisilleen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
38v mies, luuseri joka pakenee kurjaa elämää (parisuhdetta) mielikuvitukseensa ja tälle palstalle.
Et sinä ole luuseri. Täällä on aika paljon ikäviä naisia ja sinullakin voi olla sellainen. Usko pois, että sinulla on vielä joskus hyvä elämä-
Olen viiskymppinen varakas homomies, joka elää koroilla Hgin hienostoalueella nuoren ulkomaalaisen rakastajan kanssa. Kirjoittelen tänne provoja ja retostelen yläluokkalaisella elämäntavalla, johon 95%:lla palstalaisista ei ole varaa. Erityisesti tykkään kehuskella kaukomatkailulla ja kaikella ilmastopoliisien miekestä arveluttavalla. Buffaan myös persuja ja muita äärikonservatiivisia mielipiteitä. Hehkutan kotia, uskontoa ja isänmaata, vastustan feminismiä ja kulttuurimarxismia. Vauva AV on Suomen trashein keskustelupalsta, jota kukaan ei ota tosissaan. Kuitenkin provoni uppoavat mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Mulla on täällä niin hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
27v lapseton sinkku. Viime kevään sain opinnot viimein pakettiin ja nyt on täysillä työelämässä. Kaksi koiraa, kaksi kissaa, pitää arjen sopivan täytenä. Lojun kotona pajon koneella ja selaan foorumeita, välillä hauskaa ja välillä tulee tunne että maailma on ihan sairas ja ihmiset tosi ilkeitä toisilleen nykyään.
Samaa mieltä. Itselläni on ihan hyvä elämä enkä tarvitse mitään rikkauksia. Tällä palstalla moni näyttää voivan pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 62-vuotias nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla on myös kolme lastenlasta. Tykkään hengailla täällä ja monesti saan melko hyvät naurut jutuistanne 😊
Saan melko hyvät naurut jutuistanne jo kertoo paljon minkälainen ihminen siellä näpyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et eroa?
Hieman alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti, äitiyslomalla ja viihdytän itseäni lukemalla täällä juttuja kun parin viikon ikäinen vauva viihtyy rinnalla aika tiiviisti. 11 vuotta täällä jo pyörinyt silloin tällöin, esikoisen äitiysloman aikaan löysin palstan.
Isomummo, lapsia, lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsiakin jo kuusi. Muistoja jo ennen sotaa. Työelämässä neljäkymmentä vuotta, maatalon emäntänä kuusikymmentä vuotta, leskenäkin olen ollut jo kolmekymmentä vuotta. Kaikesta kiinnostunut. Mummo 88v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et eroa?
Olen luuseri, siksi. Ajattelen muiden ihmisten hyvinvointia ja tulevaisuutta omaani enemmän.
Reilu kolmekymppinen yh-äiti, amk-opinnot loppusuoralla. Aloitin palstailemaan jo vuosia sitten esikoisen vauva-aikana. Välissä oli muutaman vuoden tauko ja jostain syystä olen taas alkanut käymään täällä. FB ei kiinnosta vaikka sinne olen liittynyt, täällä on vilkas keskustelu.