Kertokaapa, millaisia ihmisiä te täällä Vauva-foorumilla olette
Itse olen 62-vuotias nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla on myös kolme lastenlasta. Tykkään hengailla täällä ja monesti saan melko hyvät naurut jutuistanne 😊
Kommentit (48)
Viiskybänen "mummoäiti" - elän siis ruuhkavuosia vielä, vaikka monet ikäiseni ovat jo oikeasti mummoja (varsinkin maaseudulla). Minä onneksi en...
Eksyin palstalle, kun aloin odottaa kuopusta 10v sitten.
Koukuttava palsta.
Weetabix kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 62-vuotias nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla on myös kolme lastenlasta. Tykkään hengailla täällä ja monesti saan melko hyvät naurut jutuistanne 😊
Saan melko hyvät naurut jutuistanne jo kertoo paljon minkälainen ihminen siellä näpyttää.
Juuri näin se pitääkin olla! Mukavaa päivää sinulle 💜
35, lapseton nainen, vastikään eronnut. Vakityössä, yliopistokoulutus vakaalle alalle. Käyn täällä tonkimassa ihmismielen synkkiä sopukoita. Ahdistun täällä olevista deittailukeskusteluista, kun en pitkän parisuhteen jälkeen oikein tiedä miten siinä maailmassa pitää nykyään toimia. Nää keskustelut maalaa todella sairaan kuvan pariutumiskulttuurista, en taida tulla pärjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Parn viikon päästä eläkkeelle jäävä 64-vuotias nainen, viime vuodet menneet kummassa taantumassa, olisikohan masennusta? Yksin elän, kiva oma koti, velaton, ei taloudellisia huolia. Lapsia kaksi, joilla asiat hyvin, ja joihin on hyvät välit. Mumma olen, vauva on ihana. ❤️
Mistä saisin reippautta itseni? Mistä löytäisin kivan miehen, kotoa eivät näköjään osaa tulla hakemaan. Olen miettinyt koiran ottamista, oppisinkohan koiraihmesksi, minulla ei ole ollut aikaisemmin koiraa.
Sellainen ihminen täällä.
Sun pitää lähteä sieltä kotoa paikkoihin missä ne miehet on, äläkä ota koiraa koska sit et ainakaan pääse mihinkään, paitsi lenkille sen kanssa ja siellä vähemmän tapaa ketään (siinä mielessä).
M52
Olen 59-vuotias työssäkäyvä virkanainen ja jostain syystä odottelen jo pääseväni eläkkeelle lukemaan enemmän kirjoja ja kutomaan :D Luen välillä näitä juttuja ja kovasti säälin nuoria naisia, kun elämä tuntuu heille nykyään niin rankalta, on sitten lapsia tai ei. Mun aikana ei ollut niin paljon vaatimuksia äideille kun nykyään. Lasten lähdettyä maailmalle koti hiljeni ihan yhtäkkiä vaikka heidän kotona ollessaan aina mietti että tämä hässäkkä, ruuan kantaminen ja kuskaaminen ei koskaan lopu, mutta niin vaan kävi. Vielä en ole mummo ja omat vanhemmat ovat hyväkuntoisia joten jonkinlainen välivaihe on menossa.
Viisikymppinen akateeminen nainen, käyn välillä lepuuttamassa aivoja, lähinnä yhteiskunnallisissa tai joistakin seuraamistani sarjoja käsittelevissä ketjuissa. Oma työyhteisö on tavallaan akateeminen, samanmielisten kupla, täällä on kiinnostavaa nähdä yhteiskunnan kirjoa. Harmittavan vähän nykyään kyetään keskustelemaan asioista, tuo homomiehen huvituksissaan tehty provoilu tai muutamien muiden kuvaama oman ärsytyksen purkaminen palstalla ilkeilyyn on yleisempää. Nyt OIivo tuli maaliin, lähden takasin lumitöihin jäitä hakkaamaan :)