Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidin aiemmin yhteyttä äitiini, jotta hänellä olisi tytär ja sitä kautta normaali elämä, enää en pidä

Vierailija
23.02.2019 |

En jaksa. Hän ei koskaan antanut vastineeksi mitään muuta kuin arvostelua, marinaa ja valitusta minusta, näki minussa vain vikoja ja noin. Lapsenlapsiakin on kaksi, äitini kuvitteli, että on minun hartioillani synnyttää suhde hänelle heihin. Ei mua kiinnosta, kun ei kerran minua arvosta eikä pidä selvästi minään. Onneksi äiti itsekään ei tee asian eteen juuri mitään, siis luodakseen lapsenlapsiinsa oikeasti yhteyden. Eli ei soittele ja koita esiintyä lapsenlapsilleen heistä kiinnostuneena, kun ei oikeassti sitä ole. Tyytyy olemaan pieniarvoisten lahjojen lähettelyautomaatti, mikäs siinä, ei se meitä haittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt äitihullu taas? Ei käytä niitä vanhoja nimimerkkejään, muuten jutut samat kuin ennekin. Vastauksetkin häneltä napsahtaa alle minuutissa.

Kuka muukaan, kun samassa aloituksessa mainitaan sanat äiti ja vika.

Vierailija
22/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän kaikki on hyvin. Minäkään en ole pyytänyt lapsenlapsia, olen etukäteen ilmoittanut että olisin ns ”huono mummi” koska en ihan oikeasti pidä pikkulspsista, sairastan vaikeasti enkä jaksa niitä, eikä verisukulaisuus ole minulle ihmissuhteissa merkitsevää.

Anna äitisi olla rauhassa.

Tää on ihan surkimuksen näkökulma, että sittenhän kaikki on hyvin. Anteeksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän kaikki on hyvin. Minäkään en ole pyytänyt lapsenlapsia, olen etukäteen ilmoittanut että olisin ns ”huono mummi” koska en ihan oikeasti pidä pikkulspsista, sairastan vaikeasti enkä jaksa niitä, eikä verisukulaisuus ole minulle ihmissuhteissa merkitsevää.

Anna äitisi olla rauhassa.

Olet todella häriintynyt. Sääli, että lisäännyit. Ei ihme, että olet vakavasti sairas tuolla päälkopalla.

Ap

Hei Ap.:  Mikäs sinä olet arvostelemaan toisia ja heidän äiti-tytär suhteitaan, kun ei sun omasikaan suhteesi äitisi kanssa ole kunnossa, koska et ole sietänyt äitisi arvostelua sinusta jne.

Olet näköjään itse ihan outolintu suhteessasi äitiisi, mut eipähän kuulu muille, pidä suhteitasi yllä ihan miten tahansa, ei se meille muille kuulu, eikä sun tarvitse tänne sitä kuuluttaakaan, mutta haluat vaan jonkinlaista näkyvyyttä ongelmallesi ihmissuhteissasi.  Koeta pärjäillä, mutta minä ymmärrän kyllä tuota isoäitiä ihan täysillä, ettei hän jaksa sairauksiensa vuoksi olla jatkuvasti pikkulapsien kanssa; ja etenkin kun aikuiset lapset kuvittelevat, että sairastuneet äitinsä jaksaisivat hoitaa lapsenlapsiaan, vaikka omakin selviytyminen on kiikun kaakun päivien saatossaan. 

t. Own life is it's mine.