Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin talo ja nyt mies käy kusella meidän pihalla "koska voi"

Vierailija
23.02.2019 |

Mahtaa olla keväällä mukavat hajut, pihalle jos mennään tupakalle niin hän ei voi tulla kuselle sisälle, vaan käy kusemassa talon nurkalle puskaan.

Oonko ihan älytön kun mua ärsyttää tällainen? Tekee näin, koska oma talo ja piha ja voi näin tehdä.

Tollasesta isosta äijästä lähtee kusta aikamoinen määrä, kymmeniä litroja kusta meidän pihalla, kivaa

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla keväällä mukavat hajut, pihalle jos mennään tupakalle niin hän ei voi tulla kuselle sisälle, vaan käy kusemassa talon nurkalle puskaan.

Oonko ihan älytön kun mua ärsyttää tällainen? Tekee näin, koska oma talo ja piha ja voi näin tehdä.

Tollasesta isosta äijästä lähtee kusta aikamoinen määrä, kymmeniä litroja kusta meidän pihalla, kivaa

Oikia homma niin minäkin kusen etu päässä omalle tontille,joskus kyllä lipsahtaa naapurinkin tontille.

Vierailija
122/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla ja sitä olen ihmetellyt kun meillä kylässä käyvät kaupunkilaismiehet käyvät kusemassa pitkin pihoja eivätkä voi mennä huussiin. Kai miehellä on jokin primitiivinen reviirin merkkaus vaisto joka aktivoituu kun pääsee vapaampiin oloihin.

Ukot ikääntyessään rupeavat merkkailemaan ja kukkoilevat myös, etenkin oman ikäluokkansa naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa tapaa kasvit, niin että käske kusta rikkaruohoille. Kaikkien pitäisi tehdä noin, niin vettä säästyisi tosi paljon.

Vierailija
124/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oota vaan kun käskee vieraatkin ulos kuselle...

Meillä on kellarissa treenikämppä ja mies on sanonut bändikavereilleen että pitää kusta ulos :D

Vierailija
125/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sortin sakkia. 

Vierailija
126/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tupakoitsijako siinä inisee

Vierailija
127/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonki ihmetelly tossa ku kaattoo telkkaria perheeen kesken niin yht äkkiä joku äijä ilmestyyy ikkunan taakseee ja kusee ikkunaan. Ei mitäään käytöstapoja.

Vierailija
128/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nähneeni kuvan pihasta, jolle omistajan koirat olivat kuseksineet jatkuvasti. Ruoho oli aivan keltaista. Tuskin se ihmisen kusi yhtään sen terveellisempää kasveille on.

Aijaa, minä kyllä olen ollut aina siinä luulossa, että virtsa nimenomaan sisältää kaikenlaisia kasvien ravintoaineita ja on hyväksi niille. Koiran virtsassa on kuitenkin paljon suolaa, joka liiallisina määrinä on haitaksi kasveille.

Vierailija
129/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siankusellahan ne lannoittaa jotain peltoja mutta kyllä virtsa nurmikon polttaa puhki.

Vierailija
130/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oonki ihmetelly tossa ku kaattoo telkkaria perheeen kesken niin yht äkkiä joku äijä ilmestyyy ikkunan taakseee ja kusee ikkunaan. Ei mitäään käytöstapoja.

Sen jälkeen isäääntä käyy kertomassa etttä miteen pitäää käyttttäytyä "ootko sä nyt kusiveiijari varmastii siiinä kunnodsa että kykenet soiittamaaaan ambulanssin itelles, se on kato toii urheiluruuutu menossssa tossa niin en mä tällasia järjestele".

Vierailija
131/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran kusin huppelissa omalle pihasoralle (olen nainen) rivarissa, kun istuin portailla tölkin kera ja en jaksanut pilata kauniin kesäyön fiilistä menemällä vessaan. Sekin ällötti jo pitkään jälkikäteen, enkä kävellyt siitä soralta paljain jaloin kuukauteen. Toki voit pistää miehen hyötyduuniin ja käskeä kuselle rikkaruohoihin.

Vierailija
132/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hienoa lorottaa paksuun hankeen maahan asti ulottuva reikä,silloin tuntee elävänsä.

Minä mieluummin kirjoitan koko nimeni. Joskus osoitteenkin lisäksi.

T. Petteri Sakarias Mäkipenttilä.

Vierailija
133/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei talon nurkalle kuse, niin ei hätää. Ei se ala haista.

Vierailija
134/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä alkaa kyllä pikkuhiljaa kaikki kasvit kuolla, jos käy yhdellä nurkalla kokoajan.

Hävittää nokkospuskatkin kätevästi eli vois kuseksia siellä täällä missä nokkosta kasvaa. Toimii luultavasti myös voikukille. Halpa rikkakasvien torjuntakeino. Tosin naapurit voi hermostua letkunheiluttelusta jos päivänvalolla tapaa kastella.

Ei hävitä kuseminen nokkosia. Nokkonen tykkää ureasta.

Vierailija
135/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pissaan aina käsienpesualtaaseen ja saunan lattialle koska voin. 

Vierailija
136/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tulee eksä mieleen. Tosin sadesäällä seisoi oviaukossa ja kusi terassille kun ei halunnut mennä ulos kastumaan.

Yök

Jes!

Vierailija
137/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette wt-juntteja, kertoo jo paljon että vedättä sitä röökiä kumpikin ja siihen lisäksi vielä pihalle kusiksiva ukko. Toivottavasti asutta jossain kaltaistenne keskellä.

Vierailija
138/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yökkijät ovat pahasti luonnosta vieraantuneita ja ymmärryskyvyttömiä urbaanijuntteja. Valitettavasti nykyään melkeinpä vallitseva heimotyyppi. Sen näkee luonnon tilasta.

Vierailija
139/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieshän on nero ja aikaansa edellä, kun huomioi myös ympäristöasiat. Miksi ostaa kalliita keinotekoisia puutarha-lannoitteita, jotka kuormittavat luontoa, kun voi tuottaa itse.

https://www.voice.fi/hullu-maailma/a-63832

Vierailija
140/181 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap. elä ajassa ja seuraa uutisia?

https://yle.fi/uutiset/3-5415463

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi