Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän mua pidetään ensiolettamalla jotenkin yksinkertaisena?

Vierailija
22.02.2019 |

Raivostuttavaa jatkuvasti todistaa osaamistaan ja ymmärystään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pidetään. En anna sen enää häiritä.

Vierailija
2/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin. Minulla johtunee jossain määrin ulkonäöstä ja äänestä. Ei sillä ole niin väliä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kolmesta ekasta kommentista kertoo jo jotain.

Vierailija
4/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vain huvittavaa, jos ja kun ihmiset selittävät minulle asioita, jotka jo tiedän. Usein tehdään nopeita päätelmiä ulkonäön perusteella, mutta se korjaantuu pidemmän tuttavuuden myötä. Itselläni on vähän harittava katse ja ylipainoa, mutta olen silti aika älykäs, siis keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
5/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, enkä ymmärrä mistä se kumpuaa.

Vierailija
6/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen luonnostaan vaaleahiuksinen ja hieman pyöreäkasvoinen, vaikka olen laiha. Hymyilen paljon. Naapurintytön näköinen. Olen siis ihmisten mielestä yksinkertainen vaikka korkeakoulutettu olenkin.

Vierailija
7/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena tosi kaunis ja huomasin saman suhtautumisen ihmisissä. Nyt keski-ikäisenä olen saanut uskottavuutta ja minulle puhutaan kuin aikuiselle.

Vierailija
8/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaushan sen kertoo.

Vierailija
10/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää. Kertoo vastapuolesta enemmän. En luottais.

Vierailija
11/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena tosi kaunis ja huomasin saman suhtautumisen ihmisissä. Nyt keski-ikäisenä olen saanut uskottavuutta ja minulle puhutaan kuin aikuiselle.

Minäkin sain olla älykkö siihen saakka kunnes piilarit korvasivatkin pullonpohjalasini silloin alkoi dissaus tyhmäksi vaikka oli se sama ihminen....

Vierailija
12/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän jo tuo aloitus osoittaa sen.

Vierailija
13/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aliarvioidaan. Monet näkevät sellaisen söpön, hiukan eksyneen tyttösen. Mutta siinä on etulyöntiasema: ihmiset paljastavat ylimielisyydessään paljon enemmän itsestään kuin muuten tulisivat paljastaneeksi. Ihmiset myös rentoutuvat seurassani, koska heidän ei tarvitse esittää mitään.

Olen myös surutta käyttänyt tätä "söpöyttä" hyväkseni. Ihan oikein, jos ihminen on ylimielinen ja aliarvioi toisia. 

Ei siis koskaan kannata aliarvioida ketään.

Vierailija
14/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on että tämmönen naapurintyttölook saa ihmiset suhtautumaan hieman alentavasti. Tullaan selittämään ihan itsestäänselviä asioita niin kuin en ymmärtäisi mitään. Tarjoudutaan tekemään ihan yksinkertaisia asioita puolesta. "Mä voin peruuttaa sun auton tosta pihasta" "Mä voin vaihtaa sim-kortin sun puhelimeen" Varmaan mun hölmistynyt katse saa ne pitämään mua entistäkin vajaaälyisempänä.