Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään mies?

Vierailija
22.02.2019 |

Nainen kysyy:
Miten voin tehdä miehelle selväksi että olen kiinostunut? Olen yrittänyt flirtata kykyni mukaan mutta homma ei mene eteen päin... En tiedä enkö osaa flirtata vai eikö mies vaan ole kiinnostunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos flirtti ei suju, mene reippaasti juttelemaan.

Vierailija
2/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet sen luokse ja sanot sille terve

bing, olet naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet ovat helpoimpia ;)

Hymyä ja rintavakoa esille. Tiukat farkut ja esittelet peppua. 

Vierailija
4/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Johtuen siitä että osa ihmisistä flirttailee parisuhteessakin ollessaan muiden kanssa. Voi siis olla että mies ei osaa tulkita että sinun flirttisi on oikeata kiinnostusta häntä kohtaan, vaan saattaa kuvitella että se on sinun luonteesi ominaisuus.

Vierailija
5/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaat haluavasi seksiä. Jos ei mene jakeluun, kysyt suoraan.

Siitä se lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
6/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista, kun nainen yrittää pariutua ylöspäin niin iskeminenkin alkaa kiinnostamaan

Vierailija
7/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot syvälle silmiin ja viettelet.

Vierailija
8/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat metoo-syytteet niskaasi. 

Vierailija
9/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua meetoo syytettä :D sen takia mietin miten lähestyisin etten olisi liian hyökkäävä kun tämä oma flirtti ei tuota tulosta. Suoraan kysyminen kai luokitellaan ahdisteluksi? Vaikeeta.... Argh. Mutta joo tuntuu ettei mies ota mua tosissaan.

Ap

Vierailija
10/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies rauhaan. Psykostalkkereita ei kukaan kaipaa

Vierailija
11/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun kyselen tyhmiä, mutta mitä tarkalleen ottaen flirttisi pitää sisällään?

Vierailija
12/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en halua meetoo syytettä :D sen takia mietin miten lähestyisin etten olisi liian hyökkäävä kun tämä oma flirtti ei tuota tulosta. Suoraan kysyminen kai luokitellaan ahdisteluksi? Vaikeeta.... Argh. Mutta joo tuntuu ettei mies ota mua tosissaan.

Ap

huoh.. Ei todellakaan ahdisteluksi luokitella. Jos alat uudestaan ja uudestaan ehdottelemaan niin sitten menee ahdistelun piikkiin. Jopa meidän isossa firmassa suositellaan pariutumista työpaikalla mutta ohje sääntöjen mukaisesti yhden hyökkäyksen sääntö. Eli jos toinen torjuu sinut niin sinun on luovutettava pyytelyt/vihjailut.

Vierailija
13/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen yrittänyt vihjata että vähän tulee ikävä kun ei nähdä hetkeen... Olen yrittänyt olla kiinnostunut hänen tekemisistään... Oon laittanu meikkiä :D kuulostaa nololta mutta en osaa....

Ap

Vierailija
14/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi sinä teet tuosta noin hemmetin vaikeaa???

Mies ei ymmärrä vihjailuja eikä tajua flirttiä kosioeleeksi, joten on kysyttävä suoraan. Menet ja kysyt.

Vierailija
15/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voimaantuu siitä että flirttailet. Eikä pakosti haluakkaan siitä tilanteesta eroon toviin. kuten aikaisemminkin kirjoitettu kysy suoraan (se on ainoa nopea tie onneen).

Vierailija
16/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voimaantuu siitä että flirttailet. Eikä pakosti haluakkaan siitä tilanteesta eroon toviin. kuten aikaisemminkin kirjoitettu kysy suoraan (se on ainoa nopea tie onneen).

Myönnän tämän. Erään naisen kanssa on flirttailtu jo kauan aikaa. En todellakaan tiedä onko siinä naisen osalta mitään tunteita pelissä lainkaan vai onko vaan hauskanpitoa. Itsellä on vähän tunteetkin jo nousseet pintaan kyseistä naista kohtaan, mutta en halua pilata edes sitä vähäistä iloa jonka saan hänen kanssaan flirttailusta ja kiusoittelusta. Eli en ainakaan minä aio viedä flirttailua seuraavalle tasolle, joka saattaisi olla sitten se taivas tai helvetti. Seilailen siinä välimaastossa, jossa on ihan hyvä olla, mutta tietyllä tapaa se on myös ihan helkkarin raastavaa.

Vierailija
17/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska minua ei ole koskaan isketty. Ehkä jos kysyisit vain suoraan kahville tai elokuviin? Hymyilisit ja koskettaisit välillä sähköisesti? 

Toimisi ainakin minulla.

Vierailija
18/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh.. Ei todellakaan ahdisteluksi luokitella. Jos alat uudestaan ja uudestaan ehdottelemaan niin sitten menee ahdistelun piikkiin. Jopa meidän isossa firmassa suositellaan pariutumista työpaikalla mutta ohje sääntöjen mukaisesti yhden hyökkäyksen sääntö. Eli jos toinen torjuu sinut niin sinun on luovutettava pyytelyt/vihjailut.

Jos joku reppana epäviehättävä nainen tulee notkumaan lähietäisyydelle niin kyllä sen aika nopeasti ahdistelijaksi luokittelee - ja aika usein se sitä myös on.

Vierailija
19/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei laajan rintaman vastaukset oli riittäviä. Niin voin suositella vaihtoehtoiseksi myös että ottaa vasaran kädessä ja pitkällä kaarella selan takaa "pallonheitto liike" ja mieluusti suoraan takaraivoon. Muita hyviä välineitä on kaulin tai pesäpallomaila.

Vierailija
20/22 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän tämän. Erään naisen kanssa on flirttailtu jo kauan aikaa. En todellakaan tiedä onko siinä naisen osalta mitään tunteita pelissä lainkaan vai onko vaan hauskanpitoa. Itsellä on vähän tunteetkin jo nousseet pintaan kyseistä naista kohtaan, mutta en halua pilata edes sitä vähäistä iloa jonka saan hänen kanssaan flirttailusta ja kiusoittelusta. Eli en ainakaan minä aio viedä flirttailua seuraavalle tasolle, joka saattaisi olla sitten se taivas tai helvetti. Seilailen siinä välimaastossa, jossa on ihan hyvä olla, mutta tietyllä tapaa se on myös ihan helkkarin raastavaa.

Tulipa vähän syyllinen olo, mä voisin hyvinkin olla tämä nainen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi