Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderin "huippuvalinnoissa" ei ole koskaan lihavia naisia? Onko sama toisinpäin, onko naisilla lihavia miehiä koskaan?

Vierailija
22.02.2019 |

Tämä kertoo paljon, jos ns. "Huippuvalinta" ei ole koskaan lihava.

Oletko itse huomannut samaa? Mistä se kertoo mielestäsi? Deittimarkkinoilla lihavuus laittaa sinut pakassa alemmaksi? Vain hoikka ja hyväkroppaisena voi olla huippuvalinta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuvalinta??

koskaa kuullukkaan, ja hyvä niin. onnea elämääs

Vierailija
2/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tosi mirrit pääsee huippuvalinnaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Nämä "huippuvalinnat" ovat usein komeita, hoikkia ja lihaksikkaita akateemisesti koulutettuja miehiä. Osalla vielä korostetaan erikseen esim. "tutkija". Haluiaisin tietää, milä perusteella nämä miehet valitaan juuri "huippuvalinnoiksi".

Vierailija
4/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tarjottiin huippuvalinnoissa lihavaa, rumaa ja vuosikaudet eri deittipalstalla pyörinyttä ämmyliä. Neljäs oli sit joku instabeibi. Nou tänks.

Vierailija
5/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko näitä huippiksia vain maksullisessa versiossa?

Vierailija
6/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle tarjottiin huippuvalinnoissa lihavaa, rumaa ja vuosikaudet eri deittipalstalla pyörinyttä ämmyliä. Neljäs oli sit joku instabeibi. Nou tänks.

Eli olet siis itse lihava ja ruma ja vuosikaudet pyörinyt deittipalstoilla, kun tunnistit?

Sinccis

Vierailija
7/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko näitä huippiksia vain maksullisessa versiossa?

Ei. Ihan kaikille on tarjolla onko se 6 kpl huippupoimintoja siitä swipe ruudun yläpuolelta kun näpäyttää sitä "timanttia" niin pääsee tähän valikkoon.

Eli se olikin huippupoiminta ei huippuvalinta, mutta joo.

Todellakin tähän valikoituu ilmeisesti vain niitä kuumimpia tapauksia, ellei se ota sitten sitä myös omasta ulkonäöstäsi ja algoritmisi perusteella.