Mies uhkasi lähteä, jos otan fanitatuoinnin mutta en tajunnut että on tosissaan !
Ei sentään ottanut tavaroita, mutta on kuulemma kaverillaan ja miettii asioita.. laittoi viestiin että minähän sanoin että näin käy jos otat sen helkkarin kuvan! Niin sanoi, mutta en uskonut sitä todeksi. Lapsetkin ( 3, 5 & 9) ihmettelee missä isi ja miksi äiti on surullinen.
Niin ja Harry Potter-aiheisen tatuoinnin siis otin. Ensimmäinen ja viimeinen kuvani.
Kommentit (27)
Tää oli ihan hauska. :D Siksi 1/5.
Kuulemma mikä tahansa muu kuva olisi käynyt, mutta Potter-aiheinen on muka lapsellinen kolmekymppiselle. Täytän siis pian 30, ja ajattelin repäistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ihan hauska. :D Siksi 1/5.
Vaikka kuinka haen niin en nyt löydä mikä tässä oli hauskaa. Mikä kohta?
Minusta tämä oli vain huono ja tylsä.
On aika typerä syy lähteä. Olkoonkin "lapsellista", mutta sinun (ja minun) ikäluokalle sarja on ollut iso asia, minkä parissa on kasvettu. Miksi itselle tärkeästä asiasta ei saisi ottaa tatskaa, ei ole sen pöllömpi kuin mikään muukaan ruusunkukka tms. Jos on tuota mieltä niin kuulostaa enempi tekosyyltä erota.
Toisaalta mies on reagoinut oudosti myös aikaisemmin, jos olen tehnyt ulkomuodolleni jotain "radikaalia". Ei tykännyt polkkatukastani eikä vähän näkyvämmästä huulipunasta . Tuntuu, että haluaa minun olevan ikuisesti se harmaavarpunen rillipöllö joka olen ollut ensitreffeistä asti. Minun on kuulemma tarpeetonta esitää kovista. Siis jessus, esittää kovista? Mieshän puhuu kuin olisin yläastetta käyvä tyttö joka alkaa tupakoida ja repii farkkunsa ! Ap
Jos et ottanut salamaa otsaan, niin ei pitäisi olla miehelle mikään ongelma. Ihme tyyppi. Anna sen kiukutella ja odota rauhassa, että tulee takaisin. Jos ei tule, niin olisi lähtenyt joka tapauksessa, nyt vain sai hyvän tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mies on reagoinut oudosti myös aikaisemmin, jos olen tehnyt ulkomuodolleni jotain "radikaalia". Ei tykännyt polkkatukastani eikä vähän näkyvämmästä huulipunasta . Tuntuu, että haluaa minun olevan ikuisesti se harmaavarpunen rillipöllö joka olen ollut ensitreffeistä asti. Minun on kuulemma tarpeetonta esitää kovista. Siis jessus, esittää kovista? Mieshän puhuu kuin olisin yläastetta käyvä tyttö joka alkaa tupakoida ja repii farkkunsa ! Ap
Mene sanomaan sille että "anteeksi isi kun otin tatuoinnin ". Piilovi"a siis.
Vierailija kirjoitti:
Polkkatukka ja huulipuna ovat kyllä ihan vastakohta kovikselle. Edelleen 1/5.
Eihän tästä kauaa ole, kun miehesi lähti, otettuasi lävistyksen genitaalialueelle.
Joko siitä toipui?
Minna? Ei muuten ollut eka fanitatuointi.
Jotenkin minua häiritsee, kun tautuoinneista puhutaan ’kuvina’. Tulee sellainen tunne, että puhuja kuului jonkinlaiseen alakulttuuriin, johon kuuluu tatuoinnit, päihteet ja huono koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ottanut salamaa otsaan, niin ei pitäisi olla miehelle mikään ongelma. Ihme tyyppi. Anna sen kiukutella ja odota rauhassa, että tulee takaisin. Jos ei tule, niin olisi lähtenyt joka tapauksessa, nyt vain sai hyvän tekosyyn.
Nauroin ääneen salamalle.
Vakavasti, tatuointi on tekosyy ja mieshän se tässä lapsellinen on.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minua häiritsee, kun tautuoinneista puhutaan ’kuvina’. Tulee sellainen tunne, että puhuja kuului jonkinlaiseen alakulttuuriin, johon kuuluu tatuoinnit, päihteet ja huono koulutus.
Ja siis piti jatkaa, että Harry Potter sitten taas kumoaa kaiken. Ihminen, joka lukee kirjoja, ja pitää vielä aikuisenakin nuorten kirjan hahmoa sankarinaan, ei voi olla huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ne sanoo "leima" 🤢😫.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkkatukka ja huulipuna ovat kyllä ihan vastakohta kovikselle. Edelleen 1/5.
No sitähän se ap:kin sanoi? En jaksais aina uskoa että kaikki avaukset ovat provoja. Mies vaan on idi ootti jos tuosta on lähdössä ja kuten muutkin sanoivat on harkinnut eroa jo aiemmin ja käyttää tätä tekosyynä.
Oliko se Malfoy Potter rakastelukohtaus siitä yhdestä fanfiction kirjasta? Vaikka olen liberaali, olisi ehkä minullekin liikaa...
Lähtisin minäkin. Tatuoinnit on WT-perseilyä, rumia ja kuvottavia. Eikä niitä saa pois.
Tekosyy. Eiköhän ole tehnyt lähtöä jo pidemmän aikaa ja tuosta sai hyvän selityksen nostaa kytkintä, jottei vaikuttaisi perheenhylkääjältä. Eiköhän ole jo toinen nainenkin kuvioissa.