Biisit joissa narsismia, tahallista tai tahatonta
Ystävän kanssa puhuttiin Antti Tuiskun biisistä jossa se laulaa, pyydä multa anteeks kunnolla. Ensin hirmu sääkit itseään kohtaan ja sitten kuitenkin komentaavtoista pyytämään anteeksi. Muita?
Kommentit (32)
Keko Salato Tavallinen
Pelkkää humblebragia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheekin koko tuotanto.
Olin tulossa sanomaan täsmälleen samaa! Aivan jäätävää itseretostelua kaikki biisit ja koko äijä.
Minäkin olin tulossa tätä sanomaan. Ja sitä mitä se kertoo meidän kulttuuristamme, että Cheek on erittäin suosittu ja palvottu räppäri... Eikö Elastinen mene aikalailla samaan kategoriaan.
Kaikki (?) death metal. Sitähän ne narsistiset kouluampujatkin usein kuuntelee. Kyseessä pahin, musta narsismi siis.
Vierailija kirjoitti:
Talyor Swiftillä monta löytyy. Shake it off nyt ainakin
Tuo biisihän nyt on tehty lähinnä narsisti-kiusaajille vastalauseeksi. Se on hauska!
Pmmp - Henkilökohtaisesti.
Tai ainakin kertoo narsistisesta ihmissuhteesta.
Stella aamun kuiskaus. Laulaja yrittää saada toisen menemään heikoille jäälle, väittää tulevansa perässä ja kun jää ritisee niin väittää sitä vasn aamun kuiskaukseksi. Pelottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talyor Swiftillä monta löytyy. Shake it off nyt ainakin
Tuo biisihän nyt on tehty lähinnä narsisti-kiusaajille vastalauseeksi. Se on hauska!
Kuuntelepas tarkemmin. Taylor syyttää "kiusaajiaan" ihan olemattimosta rikkeistä. Kuten: syyttävät että valvon liian myöhään! Kuka muu 27-vuotias kuin narsisti jaksaisi loukkaantua moisesta "kritiikistä"
Suurlähettiläät Pitääks sun aina. On niin hirvittävä narsisti toi laulaja. Kaikki, mitä muioja sanoo on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha, mutta don huonot: riidankylväjä
Joka muuten oli ilmestyessään suuri voimabiisi minulle. Koulukiusaamistaustaa kun oli tuolloin kun olin yläasteella. elpotti sitä pahaa oloa kun tätä kuunteli. Olkoonkin niin, että kappale on suuresti jakanut ihmisten mielipiteitä.
Laura Voutilaisen Laura hoitaa