Apua, naapuri vaatii korvauksia?
Teinini naapuri pyysi hoitamaan eläimiään lomassa ajaksi. Lomalla he olivat 14 vrk, eläimiä 5kpl. Korvaukseksi sovittiin 80e. Eläimet tuli hoidettua, ne oli hyvässä kunnossa ja kotikin kunnossa. Tästä sain palautetta heti naapurin palattua.
Kuitenkin on nyt naapuri alkanut pommittamaan minua koskien imurinsa tuhoamista. Ilmeisesti teini on nyt siivonnut väärällä imurilla se on nyt hänen mukaansa huonompi tehoinen kun aiemmin. Palautin jo palkkarahan, mutta vaatii ilmeisesti että hankin uuden, 200 euron imurin vielä tilalle.
Onko tämä enää edes kohtuullista?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä imurin saa rikki? Minulla on ollu erinäisiä imureita 40 vuotta enkä ainuttakaan ole saanut rikki.
Kun ei se olekaan rikki vaan kissanhiekkainen, ei voi enää imuroida keittiön tasoja ja tehottomampi kun ennen reissua.
Ap
Ja Mä olen ehkä liian kiltti ihminen, siksi palautin sen palkkarahan, toivoin että asia sillä selkenisi. Mutta ei. 🙄
Ap
Imuri on tarkoitettu imuroimiseen. Ei se siitä kyllä rikki mene! Jos tää on totta niin täytyy sanoa että ihan uskomattoman törkeää käytöstä! Miten hitossa joku kehtaa!? Jos toinen on käytännössä ilmaiseksi hoitanut hänen elukoitaan 2 viikkoa niin luulisi olevan tyytyväinen! Korvaus työstä on ollut ihan naurettavan mitätön. Harva tuohon hintaan hoitaisi päivää tai paria pitempään. Ihan on suoraan sanottuna hyväksikäyttöä! Jos itsellä on varaa lähteä kahden viikon lomalle mutta on niin pihi että maksaa eläintensä hoidosta mitättömät 80€ niin voi kyllä katsoa itseään pers**seen, ja syvälle! Kehtaakin vielä valittaa! Ja ette sitten todellakaan maksa senttiäkään! Sopiva korvaus tuosta hoitotyöstä olisi ollut siinä 150-200€/viikko. Kannattaa ehkä näyttää tää ketju kyseiselle naapurille. Näkeepähän ainakin mikä on yleinen mielipide tuollaista pelle-valittaja-hyväksikäyttäjistä. Viekööt seuraavalla lomallaan laumansa lemmikkihoitolaan. Sitten puhutaankin jo ohan eri korvaussummista mutta eipä tarvitse imuristaan olla huolissaan!
Maksoitko siis omista rahoista tuon takaisin vai maksoitko teinin saamasta palkasta? Miksi ihmeessä maksat teinin rahoista mitä ei kuulu?
Kuka imuroi keittiön tasoja? Luutu käteen ja pyyhkimään.
Maksoin omistani. Enkä ole edes teinille mitään sanonut, hän on reissussa, enkä sanokkaan koska turha pahoittaa hänen mieltään, parhaansa hän siellä teki.
Ap
Kuka imuroi pöydän tasoja? Ottakoon rätin käteen ja pyyhkiköön tästä eteenpäin! Olit liian kiltti ja naapuri käyttää kiltteyttäsi hyväkseen,puhalla tilanne poikki! Menetit rahat,mutta unohda muut pyynnöt,et ole naapurillesi tai teinisi naapurille mitään velkaa.
Miksi se naapuri sulle edes valittaa, jos on teinisi naapuri? Uskomatonta shaibaa ettei uskalla sille naapurilleen (sun teinille) käydä sanomassa vaan pitää valittaa naapurinsa äidille.
On meidän kaikkien naapuri ja teinini on kotona asuva alaikäinen.
Ap
Nyt rouva naapuri ilmoitti että odottaa maanantaihin, ja vie sitten asian eteenpäin. Minne?
Hänelle riittäisi hyvin se että hankittaisiin hälle uusi imuri.
Mulla ei mene jakeluun, että lapseni on tehnyt hänelle nyt ilmaista työtä, ja mun pitäisi vielä maksaa hänelle imuri?! Ja että se on hänestä kohtuullista?
Ilmoitin jo aiemmin päivällä etten palaa tähän asiaan enää, enkä ole hänelle enää vastaillut.
Ap
Mitä Mä teen? Mitä Mä voin tehdä?
Ap
Ehkä naapurisi tekee rikosilmoituksen, teini on ollut hoitamassa elukoita ja imuroinut kissanhiekkaa sillä imurilla millä yleensä imuroidaan vain työtasot. Luulisi ensikertalaisen saavan vain ehdonalaista. Kuitenkin elämä nyt pilalla. Naapurilla. Niin, ja se imuri.
Jos sun teiniä ei ole neuvottu imurin käytössä niin oma on naapurien vika. Tää kuulostaa aivan älyttömältä. Ja 80 euroa kahdesta viikosta? Älä hitossa lähde mukaan niiden vaatimuksiin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mä teen? Mitä Mä voin tehdä?
Ap
Et tee yhtään mitään! Jos naapuri vielä yrittää jotain piipittää niin toteat vain ettet maksa ja että asia on loppuunkäsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Todella, todella huono trolli.
Olisikin.
Ap
Miten ihmeessä imurin saa rikki? Minulla on ollu erinäisiä imureita 40 vuotta enkä ainuttakaan ole saanut rikki.