Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteletkö seurustelukumppaniasi kun tämä on flunssassa?

Vierailija
22.02.2019 |

Olen pahassa flunssassa ja kuumeessa. Mies totesi, että minun on varmasti parasta antaa parantua rauhassa. Näinkö teillä muillakin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit tartuttaa hänetkin?

Vierailija
2/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele, ellei hän itse sitä halua. Kipeenä kun ei kovin sosiaalinen jaksa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, mutta paremminkin niin että annan hänen levätä ja sairastaa rauhassa. En tunge halailemaan ja pussailemaan, sillä ehdoin tahdoin en halua itse sairastua.

Vierailija
4/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kunhan kysyin. Aiemmat kumppanini ovat halunneet tulla tuomaan minulle ruokaa/herkkuja ollessani kipeänä. Vaikka vain kassillisen ovenraosta sujauttamalla.

Vierailija
5/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan/muun tarttuvan taudin vältteleminen kumppanilta on käytännössä mahdotonta, jos asutte yhdessä. Bakteerin tarttumiselta (pisara, kosketus) ei voi välttyä, ellet sitten ole täydellisessä karanteenissa huoneessa 24/7.

Mieheni saa pari kertaa vuodessa työnsä kautta tyypillisimmin flunssan, jonka sitten tiedän pian itämisajan jälkeen olevan itselläni. Sellaista se on, toistaiseksi siihen ei olla kuoltu kuitenkaan.

Vierailija
6/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Manflu saa miehen kuin miehen kitisemään ja vinkumaan.

Vierailija
7/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan missään nimessä haluaisi tartuttaa omaa flunssaani mieheen, joten samahan siinä pitäisi päteä myös toisin päin. Ihan tervettä järkeä, etteivät molemmat joudu sairastamaan.

Vierailija
8/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän puhelimen kiinni ja matkustan Ghanaan siksi aikaa. En halua olla missään tekemisissä tuollaisen sairaan miehen kanssa.

Vierailija
9/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele. Sharing is caring.

Vierailija
10/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välttelemme

Vierailija
11/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, kunhan kysyin. Aiemmat kumppanini ovat halunneet tulla tuomaan minulle ruokaa/herkkuja ollessani kipeänä. Vaikka vain kassillisen ovenraosta sujauttamalla.

No pyysitkö häntä tuomaan pussin ovenraosta?

Vierailija
12/12 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele. Työskentelen asiakaspalvelussa, flunssia tulee ja menee joka tapauksessa. Harvemmin tarttuu, ehkä viiden vuoden välein, ei varmaan sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän