PARAS pakohuone, escape room, pakopeli... jossa olet käynyt + KAUPUNKI?
Otsikossa kysymys ja saa tähän muutenkin kommentoida tätä huippua harrastusta! :)
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kokeiltu, mutta onko jossain kaupungissa niin paljon pakohuoneita, että voi kutsua harrastukseksi?
HkiMonet kiertävät kaupungista toiseen pakohuoneita testaten.
Niin no, samat taitaa olla joka paikassa.
Mitkä samat? Suomessa on noin 100 erillistä pakopelifirmaa ja niillä on jokaisella 2-8 eri huonetta tarjolla.
Pelattavaa löytyy vaikka ja kuinka paljon!
Turku, kakola. Live exit game, tykkäsin
Turun Live exit gamesin Kakola on ollut paras. Se "eka" Kakola siis. Kakola kakkosessa ei olla vielä käyty.
Tykkäsin myös Tallinnan Exit Room:in Dracula-huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös Tallinnan Exit Room:in Dracula-huoneesta.
Oliko pelissä ohjeet englanniksi?
Helsingissä Exiten Diamonds in danger on paras huone missä olen ollut, monipuoliset tehtävät ja tila oli kiva ja yllättävä. (olen pelannut 10 huonetta)
Oon pelannut Exitellä kaikki paitsi kaksi helpointa huonetta ja kerran on ollut tekniikan kanssa ongelmaa.
Inside Outin vanhat huoneet oli ihan jees, mutta ne kaksi toimipistettä on suljettu. Labyrinthin vaikein huone oli ihan liian helppo, ei voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Labyrinthin vaikein huone oli ihan liian helppo, ei voi suositella.
Mikä on niiden vaikein? Miksei helppoa huonetta voi suositella esim. alottelijoille?
Oliks kukaan muu käyny turussa näissä?
Tripadvisorista löytyy ne parhaat helpoiten.
Olen aikuinen, en käy pakohuoneissa.
Ainakin Helsingin huonoin on True escape! Risat ja kämäset huoneet. En tykkää.
House of Tales, Berliini. Huoneen nimi "The Executioner". Muutkin kyseisen paikan huoneet todella upeita visuaalisesti, teemoiltaan ja tehtäviltään.
montako teitä oli ja minkä ikäisenä menitte? ollaan kaveriporukan kanssa miettimässä että onko liian vaikea kun pari enskikertalaista ja muutama kokenut mukana?
Ehdottomasti Helsingissä aMazed gamesin kauhuhuoneet Asylum ja Lights Off. Näyttelijät mukana, niin jännittäviä.
Valitettavasti huoneita ei enää ole mutta odotellaan kun saisivat uudet...
Malminkartanossa, Helsingissä. Itsetakennetut pelit, ei valmiina osettuja massapelejä.
Exit Oulu Murhamysteeri. Rahat menivät ihan turhaan pienessä huoneessa potenssilaskuja miettien. Tosi turhauttavaa. Eikä sen toisen huoneenkaan vinkit olleet sen parempia. Etsiä nyt numerokoodia lukkoihin päättelemällä löydetyistä vinkeistä 1+1.vinkeissä ei ollut mitään järkeä. No toiset ovatviisaampia. Lycka till!
Niin no, samat taitaa olla joka paikassa.