PARAS pakohuone, escape room, pakopeli... jossa olet käynyt + KAUPUNKI?
Otsikossa kysymys ja saa tähän muutenkin kommentoida tätä huippua harrastusta! :)
Kommentit (40)
Kauppakeskus REdi, toisena kauppakeskus Ainoa.
Mietinkin tuleeko ekaan kommenttiin jo maininta Redistä, mut tulikin vasta tokaan. :D
tähän asti lempparein on ollut helsingissä labyrinth games ja merirosvohuone. <3
Nostan hattua teille, jotka uskallatte osallistua sellaisiin. :D Olen itse aivan liian nössö, ja ahdistun pelkästään telkun kautta seurattavista pakohuonepeleistä.
Labyrinth Games Trapped.
Huippu! Päästiinpä uloskin, vaikka tiukalle meni
Kaikki kokeiltu, mutta onko jossain kaupungissa niin paljon pakohuoneita, että voi kutsua harrastukseksi?
Hki
Puolan reissulla käytiin yhdessä. Oli tosi hyvä. Mikähän sen nimi olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kokeiltu, mutta onko jossain kaupungissa niin paljon pakohuoneita, että voi kutsua harrastukseksi?
Hki
Monet kiertävät kaupungista toiseen pakohuoneita testaten.
Vierailija kirjoitti:
Hki
Mikä oli Helsingissä paras?
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua teille, jotka uskallatte osallistua sellaisiin. :D Olen itse aivan liian nössö, ja ahdistun pelkästään telkun kautta seurattavista pakohuonepeleistä.
eihän niissä ole mitään ahdistavaa ellei oo kauhuhuoneesta kyse? :D
tampere top 3:
marien muotokuvat - elämysteeri
salakapakka - getaway
amurin noita - mysteeri
olisko jollain suosituksia turusta? menossa ens viikolla sinne.
amazed gamesin kauhuhuoneet helsingissä. ottakaa näyttelijällä!
Helsingissä olen pitänyt eniten Exiten peleistä Diamonds in Danger ja Terminal.
Myös Chamber -nimisellä firmalla Prahassa oli tosi hyvät pelit. Nimiä en muista...paettiin tyrmästä ja selvitettiin kuninkaan salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina ollut joku asia rikki kun ollaan Exitellä käyty. Tuskin enää mennään neljättä kertaa. :/
korjattavaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina ollut joku asia rikki kun ollaan Exitellä käyty. Tuskin enää mennään neljättä kertaa. :/
Ai :(. No se vie fiilistä. Meillä on kaikki aina toiminut, ollaan pelattu noilla muitakin pelejä.
Mistä Hgin peleistä oot tykänny eniten?
Paras on ollut Prahassa The Chamber -firman Medieval Dungeon. Niin hienosti tehtyä huonetta ei ole vielä Suomessa tullut vastaan! Kotimaisista olen tykännyt Mysteerin huoneista, niitä on tullut pelattua Jyväskylässä ja Kuopiossa, mutta kierrättävät noita huoneita siis eri kaupungeissa.
Escape games nyc, New York. Huoneen nimi oli Outer Space. Ihan uskomattoman hieno elämys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HkiMikä oli Helsingissä paras?
Terminal X. Oma mielipiteeni.
Olen ollut vain pari kertaa, mutta Seinäjoella Voodoo-huone oli hauska ja pelottava. Hyvä aihe, itseänikin kiinnostaa!