Kotiin tyhjästä ilmaantuvat esineet
Onko kenenkään muun kotiin, autoon, mökille jne. ilmestynyt tavaroita tyhjästä? Siis niin, että sille ei ole mitään loogista selitystä.
Minä löysin varastostani tasapainolaudan. En omista sitä, eikä se kuulunut kellekään läheisilleni. Ainoastaan minulla on varastooni avain. Siellä se vaan möllötti, ehkä vinkkinä, että pitäisi alkaa kuntoilemaan :D
Yksinasuvan ystäväni luo ilmestyi vessaan tyhjä vodkapullo, niin huvittavalle kuin se kuulostaakin. Ystäväni luona ei ollut käynyt vieraita, eikä hän itse juo vodkaa. Asuntoon ei ole avaimia kenelläkään muulla.
Kavereiden kimppakämppään (2 henkilöä) ilmestyi kaulakoru kirjahyllyyn. Koru ei kuulunut kummallekaan heistä ja kun korua esiteltiin kavereille ja kavereiden kavereille, kukaan ei tunnistanut sitä omakseen.
Samaan sarjaan kuuluvat omat esineet, jotka häviävät jonnekin ja sitten mystisesti taas palaavat paikkoihin, jotka olit jo tonkinut ylösalaisin. Tyyliin etsit toisia lukulaseja yöpöydän laatikosta, jonne laitoit ne ja jossa ne eivät ole, ja kun myöhemmin katsot uudestaan niin ne lukulasit ovat siellä pöydän laatikossa tällä kertaa.
Muita "kohtalotovereita"? :D
Kommentit (31)
Villiintyneet tavarat alkaa sikiämään keskenään.
Mulla oli joskus ilmestyny vieras äijä sänkyyn kapakkaillan jälkeen.Kovin sitä aamulla ihmettelin!
Jostain aika-avaruuden madonreijästä ne ovat tulleet. Oletko löytänyt lukulaseja?
Meillä on joskus tullut tavaroiden joukosta vastaan sellaisia, joita kumpikaan ei muista omistaneensa ennen yhteenmuuttoa. Molemmat siis ovat luulleet, että on toisen tavara.
Teidän kotitonttu eli domovoi on vähän villimpää laatua kuin keskimäärin.
Lapseni huoneeseen ilmestyi yht'äkkiä hintalappu paidasta, jonka olin ostanut exälleni, lapsen isälle 7 vuotta aikaisemmin. Tunnistin hintalapun, sillä paita oli ostettu Berliinistä tuliaiseksi. Paidan oston jälkeen olimme muuttaneet neljä kertaa, viimeisen kerran exän kanssa eri osoitteisiin. Kaiken lisäksi kyseessä oli vain suoraan paitaan liimattava tarralappu, jonka luulin päätyneen roskiin jo tuolloin 7 vuotta sitten. En vieläkään tiedä, mistä kummasta hintalappu on yht'äkkiä putkahtanut lapsen huoneeseen.
Tuosta viimeisestä kohdasta, eli mystisesti katoavista ja myöhemmin paikoilleen palaavista esineistä minulla on aika paljon kokemusta töiden kautta. Meillä on varastossa siististi järjestettynä tuotteita, joita asiakkaat tilaavat. Joskus en vain löydä oikealta paikalta haettavaa juttua, mutta monesti auttaa, jos joku toinen menee katsomaan tai itse yrittää vähän ajan kuluttua uudestaan. Miltei aina ne siellä ovat paikoillaan, sitä vain jostain syystä on sokea ekalla kerralla :) Tätä tapahtuu myös työkavereillenikin yhtä mittaa.
Kotioloissa törmään ilmiöön harvemmin ja tyhjästä ilmestyneitä juttuja ei ole tullut koskaan vastaan
No ajatelkaa jos ihmisiäkin alkaisi ilmestymään tuon tuosta. :D
Kuulostaa skitsofrenialta. Enpä ole moista kokenut tai muilta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni huoneeseen ilmestyi yht'äkkiä hintalappu paidasta, jonka olin ostanut exälleni, lapsen isälle 7 vuotta aikaisemmin. Tunnistin hintalapun, sillä paita oli ostettu Berliinistä tuliaiseksi. Paidan oston jälkeen olimme muuttaneet neljä kertaa, viimeisen kerran exän kanssa eri osoitteisiin. Kaiken lisäksi kyseessä oli vain suoraan paitaan liimattava tarralappu, jonka luulin päätyneen roskiin jo tuolloin 7 vuotta sitten. En vieläkään tiedä, mistä kummasta hintalappu on yht'äkkiä putkahtanut lapsen huoneeseen.
Oisko tarttunut aikoinaan jonkin laatikon pohjaan esimerkiksi ja nyt irronnut ja löytynyt lattialta?
Meillä vain niin, että kun mues etsii tuotetta x, niin sitä ei ole siellä missä pitäisi. Mutta kun minä menen katsomaan niin se on ilmestynyt sinne =)
ihmisportaali kirjoitti:
Kyllä niinkin käy. Meille putkahti kaksi uutta ihmistä vaimon jalkovälistä. Piti lopulta tulpata, ettei enempää tule, kun loppuu tila kesken.
ihmisportaali kirjoitti:
Mulla on lapsena muisto tuollaisesta ihan kummasta jutusta. Laitan sen tosin sen piikkiiin että lapsena ehkä muisti ei vielä toiminut ihan normaalisti tms, en ole ikinä oikeasti ajatellut että siinä on mitään yliluonnollista.
Mutta siis kävi niin, että yhtäkkiä huomasin olevani kaverini kotona, hänen huoneessaan. Panikoiduin, koska en muistanut millään miten olen sinne tullut. Viimeinen muistikuvani oli, että olin ollut omassa kodissa, syönyt päivällistä ja mennyt huoneeseeni tekemään läksyjä. Sitten yhtäkkiä olen kilometrin päässä toisten ihmisten asunnossa! Ajattelin, että hiivin hiljaa pois asunnosta, ja toivottavasti kukaan ei huomaa.
No, perheen äiti oli siellä ja ihmetteli hänkin, että mistä minä siihen olin tupsahtanut, kun ei heidän tyttökään ole kotona. En osannut selittää mitään. Äiti oletti ilmeisesti, että kaverini oli päästänyt minut sisään ja mennyt vielä käymään ulkona, ja tarjosi että voisin ottaa vaikka kaakaota ja pullaa odottaessani. Sanoin ei kiitos, täytyy mennä jo kotiin ja menin. Seuraavana päivänä kävi ilmi ettei se kaverini ollut ollut lähelläkään kotiaan niihin aikoihin kun itse tajusin olevani heillä. En kerta kaikkiaan ymmärrä miten olin sinne päässyt, kun minulla ei ollut avaintakaan, ja siellä ainoana kotona ollut perheen äiti yllättyi täysin nähdessään minut heillä, eli hänkään ei ollut minua päästänyt.
Ihmiset nyt vaan unohtelee välillä asioita. Tuollaiset ”kimppakämppään ilmestyi vieras kaulakoru” varsinkin johtuu yleensä vaan siitä että jonkun hoidolta/vieraalta naiselta on jäänyt eikä kämppis kehtaa sitä myöntää :D Joko ei edes muista koko korua tai sitten ei halua muistaa että nainen oli kylässä... tai ollut esim. jatkot ja paljon vieraita.
Mulle tulee uunivuokia. Eri muotoisia, kokoisia ja eri materiaalia. Olen nelikymppinen, eläissäni ostanut kaksi lasista pyrexvuokaa. Loput saadaan lahjoituksena ("ei meillä ole käyttöä"), lahjana, entisten kumppanien jäämistönä tai on löytynyt asunnosta muutettaessa, kuten viimeisin, iso, neliönmallinen teflonivuoka. Meillä on kyllä lapsi muuttamassa kotoa, joten en pistä pahakseni, saa valita noin 15 uunivuoasta mieleisensä...
Vierailija kirjoitti:
ihmisportaali kirjoitti:
Kyllä niinkin käy. Meille putkahti kaksi uutta ihmistä vaimon jalkovälistä. Piti lopulta tulpata, ettei enempää tule, kun loppuu tila kesken.
Ihanko aikuisia ihmisiä? :DD
Ei, täällä vain katoaa.