Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiin tyhjästä ilmaantuvat esineet

Vierailija
22.02.2019 |

Onko kenenkään muun kotiin, autoon, mökille jne. ilmestynyt tavaroita tyhjästä? Siis niin, että sille ei ole mitään loogista selitystä.

Minä löysin varastostani tasapainolaudan. En omista sitä, eikä se kuulunut kellekään läheisilleni. Ainoastaan minulla on varastooni avain. Siellä se vaan möllötti, ehkä vinkkinä, että pitäisi alkaa kuntoilemaan :D

Yksinasuvan ystäväni luo ilmestyi vessaan tyhjä vodkapullo, niin huvittavalle kuin se kuulostaakin. Ystäväni luona ei ollut käynyt vieraita, eikä hän itse juo vodkaa. Asuntoon ei ole avaimia kenelläkään muulla.

Kavereiden kimppakämppään (2 henkilöä) ilmestyi kaulakoru kirjahyllyyn. Koru ei kuulunut kummallekaan heistä ja kun korua esiteltiin kavereille ja kavereiden kavereille, kukaan ei tunnistanut sitä omakseen.

Samaan sarjaan kuuluvat omat esineet, jotka häviävät jonnekin ja sitten mystisesti taas palaavat paikkoihin, jotka olit jo tonkinut ylösalaisin. Tyyliin etsit toisia lukulaseja yöpöydän laatikosta, jonne laitoit ne ja jossa ne eivät ole, ja kun myöhemmin katsot uudestaan niin ne lukulasit ovat siellä pöydän laatikossa tällä kertaa.

Muita "kohtalotovereita"? :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vaan unohtelee välillä asioita. Tuollaiset ”kimppakämppään ilmestyi vieras kaulakoru” varsinkin johtuu yleensä vaan siitä että jonkun hoidolta/vieraalta naiselta on jäänyt eikä kämppis kehtaa sitä myöntää :D Joko ei edes muista koko korua tai sitten ei halua muistaa että nainen oli kylässä... tai ollut esim. jatkot ja paljon vieraita.

Muuten hyvä selitys, mutta oli kahden heteronaisen kämppä eikä kumpikaan harrastanut hoitoja tai säätöjä.

-ap

Vierailija
22/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vanhaan asuntoon ilmestyi eteiseen roikkumaan miehen tuulitakki, joka ei kuulunut miehelleni ja meillä ei käynyt tuolloin (siis useaan vuoteen) myöskään vieraita jolta se olisi voinut jäädä. Ainut mitä keksin, on että jotkut taloyhtiön miehet ovat joskus käyneet asunnossa tarkastamassa palohälyttimiä tms. ja takki on jäänyt heidän jäljiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vaan unohtelee välillä asioita. Tuollaiset ”kimppakämppään ilmestyi vieras kaulakoru” varsinkin johtuu yleensä vaan siitä että jonkun hoidolta/vieraalta naiselta on jäänyt eikä kämppis kehtaa sitä myöntää :D Joko ei edes muista koko korua tai sitten ei halua muistaa että nainen oli kylässä... tai ollut esim. jatkot ja paljon vieraita.

Muuten hyvä selitys, mutta oli kahden heteronaisen kämppä eikä kumpikaan harrastanut hoitoja tai säätöjä.

-ap

Eikä bileitä tai jatkoja tai etkoja. Introverttejä kirjahiiriä molemmat, joilla kävi ehkä 1 vieras kerrallaan kylässä jomman kumman kavereista :D

Vierailija
24/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ap siis yllä, unohdin tuon siitä ekasta vastauksesta

Vierailija
25/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätkijät

Vierailija
26/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin löytyi kylppäristä tyhjä viinapullo, vaikka itse ei viinaa juoda. Taisi olla putkimiehellä vähän tujummat eväät mukana.

Vierailija
27/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kadotti meidän auton avaimen. Oli varma, että laittoi sen takkinsa taskuun. Tutkittiin takki läpikotaisin, jos vaikka taskussa olisi joku reikä, mistä avain olisi mennyt vuoren sisään. Ei ollut reikiä. Laitettiin takki lattialle ja taputeltiin kokonaan, ei tuntunut avainta missään.

Käytettiin sitten vara-avainta autossa. Sitten eräänä päivänä muutaman viikon päästä mies laittoi takin päälleen, käden taskuun - ja siellä se avain yht äkkiä oli taskussa. Ei ymmärretä miten voi olla mahdollista, niin perinpohjin huolellisesti tutkittiin koko takki läpi.

Vierailija
28/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monilla ,naisilla varsinkin, ilmestyy mystisiä lihomisia vaikkei ole syöty salaatinlehteä enempää.

Vierailija
29/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee uunivuokia. Eri muotoisia, kokoisia ja eri materiaalia. Olen nelikymppinen, eläissäni ostanut kaksi lasista pyrexvuokaa. Loput saadaan lahjoituksena ("ei meillä ole käyttöä"), lahjana, entisten kumppanien jäämistönä tai on löytynyt asunnosta muutettaessa, kuten viimeisin, iso, neliönmallinen teflonivuoka. Meillä on kyllä lapsi muuttamassa kotoa, joten en pistä pahakseni, saa valita noin 15 uunivuoasta mieleisensä...

Mulla on myös kokoelma uunivuokia (9kpl), enkä ole itse ostanut yhtäkään, enkä ole lahjaksi saanut. Uuteen kämppään muuttaessa oli kaapissa pieni lasivuoka ja teflonvuoka. 1 jäi exältä ja 1 on ollut palauttamatta tädille viimeiset 9 vuotta. Loppujen vuokien alkuperä on mulle mysteeri.

Vierailija
30/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee uunivuokia. Eri muotoisia, kokoisia ja eri materiaalia. Olen nelikymppinen, eläissäni ostanut kaksi lasista pyrexvuokaa. Loput saadaan lahjoituksena ("ei meillä ole käyttöä"), lahjana, entisten kumppanien jäämistönä tai on löytynyt asunnosta muutettaessa, kuten viimeisin, iso, neliönmallinen teflonivuoka. Meillä on kyllä lapsi muuttamassa kotoa, joten en pistä pahakseni, saa valita noin 15 uunivuoasta mieleisensä...

Mulla on myös kokoelma uunivuokia (9kpl), enkä ole itse ostanut yhtäkään, enkä ole lahjaksi saanut. Uuteen kämppään muuttaessa oli kaapissa pieni lasivuoka ja teflonvuoka. 1 jäi exältä ja 1 on ollut palauttamatta tädille viimeiset 9 vuotta. Loppujen vuokien alkuperä on mulle mysteeri.

Haa! Kävin kurkkaamassa kaappiin, ja ainakin kolmen vuoan alkuperä on täysi arvoitus. Mutta mukavaa kuulla, että on kohtalotoveri. Sääli, tätä ei ilmeisesti saa valita - olisi mukavaa, jos nurkkiin ilmaantuisi esim. arvotaidetta tai vaikka setelinippuja, mutta ei. - ed.

Vierailija
31/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvanttimekaaninen ilmiö, että hiukkasia ilmestyy tyhjästä. Miksei siis tyhjää votkapulloakin?