Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka julkkis menettänyt uskottavuutensa silmissänne, jonkun kommentin tai mokan takia? Mulla: Lola Odusoga

Vierailija
17.05.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko edes perustella?

Vierailija
2/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteli kauneusleikkauksiin meneviä ihmisiä haastattelussa vaikka on itse leikkauttanut nenänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattijuopumus.

Vierailija
4/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viimeisin tietty anne hedman. ajatellu et fiksu aikuinen nainen, monen lapsen aiti. on tainnu ikaantyminen ottaa koville ja menee anorexiaan sairastumaan. naurettavaa. terapiaan vaan.

karita tuomola. omituisia kommentteja; ' hyvia asioita tapahtuu hyville ihmisille' - on toitottanut useammassakin haastattelussa. siis esim vanhemmat joille syntyy vammaisia lapsia tai lapsi kuolee, ovat ilmeisesti todella pahoja ihmisia ja ansaitsevat karsimyksena tuomolan logiikan mukaan.

Vierailija
5/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Joonas Hytönen: jestas mikä tampio kun oli Jyrkissä töissä ja kuvaajana yksissä julkkisbileissä... IDIOOTTIIIII!!!!

Vierailija
6/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kerran lehdestä että se sanoi kun hän oli raskaana, niin hän oli kaiket päivät alasti kotona.

En tiedä mutta mua ällötti toi kommentti ja sen jälkeen en ole sietänyt häntä.

Vierailija
7/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse yli siitä että Ismo Leikola hakkasi sitä hevosta joskus vuosia sitten. Ei naurata koko jannut.

Minna Sara on myös yksi joka on silmissäni aivan maan matonen juttuineen ja ivoineen.

Mel Gibson menetti ihquutensa täysin kun alkoi juopotella ja hakkasi avovaimoaan.

Onhan niitä.

Vierailija
8/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että köyhyys on vain asennevamma.

Vierailija
9/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans Ismo "hevosta turpaan" Leikola. Koko tyyppi ärsyttää ihan hitosti vieläkin. Hitto mikä idiootti.

Ja myös Lola Odusoga. En ole siis ap mutta mulla on sama. Mun syynä on se että kun menin kerran (vuosia sitten) lastentarvikeliikkeeseen, oli Odusoga päättänyt ettei hänen tarvitse noudattaa samoja liikennesääntöjä kun kuolevaisten, ja oli parkkeerannut mainostarratun autonsa ihan liikkeen oven eteen kävelytielle eikä muutamaa metriä kauempana olevalle parkkikselle. Pikkujuttu joo, mutta ärsyttää kun jotkut kuvittelee olevansa niin paljon muita ylempänä että voi tehdä mitä vaan liikenteessä.

Vierailija
10/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain luettelette tyyppien nimiä kertomatta, mitä tyhmää he ovat sanoneet tai tehneet.

Vierailija
11/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuh mikä moka siinä vitsijutussa

Ja se viime vuoden BB-voittaja Janika tai mikä lie,

en voi olla kuulematta alapään lotinaa korvissani aina kun näen sen lärvin jossain.

Vierailija
12/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaislapsen asioista lörpöttely oli ärsyttävää, mutta sivujuonteena Olga kauhisteli, että ei kai kissa ole taas tiineenä kun edelliset pennut tuli kesällä. Huonoja vanhempia ei voi steriloida, mutta leikkauttakaa ne kissanne. Maatiaiskissoista tuskin tulee pulaa. Olipa sitten kuvassa ihqu kissanpentukin, koskahan alkavat hukuttaa niitä.

Vierailija
13/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi olla kuulematta alapään lotinaa korvissani aina kun näen sen lärvin jossain.

Olisiko pieni tarkennus mitään?

Vierailija
14/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mun silmissäni ollukaan. Eiks se oo joku misukka?

Vierailija
15/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viimeisin tietty anne hedman. ajatellu et fiksu aikuinen nainen, monen lapsen aiti. on tainnu ikaantyminen ottaa koville ja menee anorexiaan sairastumaan. naurettavaa. terapiaan vaan. karita tuomola. omituisia kommentteja; ' hyvia asioita tapahtuu hyville ihmisille' - on toitottanut useammassakin haastattelussa. siis esim vanhemmat joille syntyy vammaisia lapsia tai lapsi kuolee, ovat ilmeisesti todella pahoja ihmisia ja ansaitsevat karsimyksena tuomolan logiikan mukaan.

Yhdessä lehdessä taas on vuodattanut, kuinka siskonsa on menettänyt kaksoset ja kuinka se kosketti häntä. Kyllä elämä tulee koettelemaan vielä moistakin naista. vaan todella naivi ihminen uskoo tuohon "hyviä asioita tapahtuu hyville ihmisille".

Vierailija
16/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Kyllönen

Vierailija
17/17 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pieni tarkennus mitään?