Kumppanin löytämisen vaikeus
Olen korkeakoulutettu vaativassa asiantuntija tehtävässä työskentelevä komeaksikin haukuttu keski-ikäinen mies. Vaikka olen työelämässä menestynyt ja varsin vakavaraisen taloudellisen aseman saavuttanut, niin silti asun yksin valtavassa merenrantahuvilassani.
Harrastan purjehdusta ja riippuliitoa ja olen myös mukana useissa hyväntekeväisyys projekteissa. Onko tosiaan niin, että vaadin liikaa jos haluaisin löytää ihan tavallisen naisen joka osaa nauttia myös anaaliseksistä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös Harley Davidson moottoripyörä, mutta en mä missään biker porukoissa pyöri. Toivottavasti sulla ei oo mitään järkyttäviä tatuointeja, sillä ne on mulle aika suuri turnohvi, varsinkin semmoiset sormissa olevat kirjaimet.
T.ap
Jotain realismia trollaukseen. Tai menee jo hourailuksi. (Hourailu ja huorailu, hm...)
Laitoin yhteystietoni näkyviin teksti TV:hen jos haluat ottaa yhteyttä. "FatBoy"
T.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten jotkut ei saa miestä / naista. Sehän on ihan helppoa.
Mut kun piti just anaalia saaha!
No, oma valinta olla sinkkuna ennemmin kuin avioliitossa ilman anaaliseksiä.
Hassua kyllä, itse olen naimisissa miehen kanssa jolle anaali myös kelpaisi, mutta itselleni se on ihan nounou. Tämä oli mieheni tiedossa kyllä jo ennen naimisiinmenoa. Kaikkien aikaisempien naistensa kanssa hän pääsi anaalia rassaamaan, mutta vaimoksi hän otti sitten minut, jolta ei anaalia heru. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Täällä mä oon!
Tosin en ole etsinyt sua merenrantahuviloista enkä riippuliitomestoista. Jos olet sivistynyt niin tiedäthän myös, että maallisella mammonalla ei saa rakkautta. Ainakaan jos sillä yrittää päteä.
Jos oot fiksu, saat mut nauramaan ja sun vieressä on turvallista olla, niin voit olla mun mies. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja kyllä; tykkään myös anaaliseksistä.
Löydät mut rockabilly bileistä ja sieltä missä on vanhoja autoja ja custom moottoripyöriä.
Teddypoika teppo olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten jotkut ei saa miestä / naista. Sehän on ihan helppoa.
Mut kun piti just anaalia saaha!
Anaali on hinaajile. Heterolle kelpaa p...u.
Hyvin tyypillistä Suomalaisille naisille täydellinen kyvyttömyys minkäänlaiseen kompromissiin. Tarjolla olisi omillaan toimeentuleva, fiksu naista arvostava herrasmies, mutta suurin osa vastaajista haluaa vain ilkeillä ja loukata aloittajaa.
Sopiiko trolli ja vanha spermakuppi yhteen?