Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytämisen vaikeus

Vierailija
22.02.2019 |

Olen korkeakoulutettu vaativassa asiantuntija tehtävässä työskentelevä komeaksikin haukuttu keski-ikäinen mies. Vaikka olen työelämässä menestynyt ja varsin vakavaraisen taloudellisen aseman saavuttanut, niin silti asun yksin valtavassa merenrantahuvilassani.

Harrastan purjehdusta ja riippuliitoa ja olen myös mukana useissa hyväntekeväisyys projekteissa. Onko tosiaan niin, että vaadin liikaa jos haluaisin löytää ihan tavallisen naisen joka osaa nauttia myös anaaliseksistä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on, että se merenrantahuvila on Porvoossa.

Vierailija
2/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee myydä se merenrantahuvila jo pois, jos elämä tuntuu siellä yksinäiseltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisille miehille on kyllä kysyntää. Mikäli tuntuu siltä ettei Suomessa (mikä tuntuu varsin oudolta) tärppää niin aina voit lentää Aasiaan vaimon hakuun.

Vierailija
4/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvila ihan tosiaan sijaitsee Porvoon saaristossa. Osaan suomea täydellisesti, mutta äidinkielenä on ruotsi. Minulla on hieman ruotsalaistyyppinen aksentti, mutta olen jo vuosia pyrkinyt pääsemään siitä eroon kun puhun suomea. Epäilen että myös tämä saattaa hieman vaikeuttaa suhteita on vastakkaiseen sukupuoleen.

T.ap

Vierailija
5/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei trollaaja, opettele yhdyssanat, niin olet vakuuttavampi.

Vierailija
6/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin tajuaa, ettei parisuhde oikeasti olekaan se unelmien täyttymys vaan sellaista järkyttävää paskaa, johon ihmiset on alistettu uskomaan. Itse olen ainakin onnellisempi ilman suhdetta nähtyäni elämässä kaikenlaista, myös niitä parisuhteita. Onneksi lapset on jo tehty, ei tarvitse enää senkään takia haikailla suhdetta, että lapsia saisi. Aion elää onnellisena sinkkuna ja naureskella partaani kaikille, jotka valittavat paskoja suhteitaan. Suosittelen muillekin.

Vierailija
7/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ton anaalin puheeksi jo ekoilla treffeillä?

Vierailija
8/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvila ihan tosiaan sijaitsee Porvoon saaristossa. Osaan suomea täydellisesti, mutta äidinkielenä on ruotsi. Minulla on hieman ruotsalaistyyppinen aksentti, mutta olen jo vuosia pyrkinyt pääsemään siitä eroon kun puhun suomea. Epäilen että myös tämä saattaa hieman vaikeuttaa suhteita on vastakkaiseen sukupuoleen.

T.ap

Tiedettiin noista anaalitaipumuksista johtuen sun alkuperä jo muutenkin.

Vierailija
9/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se on tullut jotenkin ihan vahingossa sivulauseessa esille jo ekoilla treffeillä. Miksi kysyt?

T.ap

Vierailija
10/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Et osaa suomea lähellekään täydellisesti, paremminkin alakoulutasoisesti.

Mikä tämän keksityn tarinan pointti on? Et varmastikaan ajatellut, että kukaan uskoo noin huonoa juttua, joten miksi halusit kirjoittaa sen tänne?

Vierailija
11/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se on tullut jotenkin ihan vahingossa sivulauseessa esille jo ekoilla treffeillä. Miksi kysyt?

T.ap

Ja sitten niitä toisia treffejä ei yllättäen tule...

Vierailija
12/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisille miehille on kyllä kysyntää. Mikäli tuntuu siltä ettei Suomessa (mikä tuntuu varsin oudolta) tärppää niin aina voit lentää Aasiaan vaimon hakuun.

Sieltä löysi niitä siveellisiä neitsyitä palstan mukaan. Tuskin antavat anaalia.

Vierailija
14/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha!

Täällä mä oon!

Tosin en ole etsinyt sua merenrantahuviloista enkä riippuliitomestoista. Jos olet sivistynyt niin tiedäthän myös, että maallisella mammonalla ei saa rakkautta. Ainakaan jos sillä yrittää päteä.

Jos oot fiksu, saat mut nauramaan ja sun vieressä on turvallista olla, niin voit olla mun mies. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja kyllä; tykkään myös anaaliseksistä. 

Löydät mut rockabilly bileistä ja sieltä missä on vanhoja autoja ja custom moottoripyöriä.

Vierailija
15/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ruma perverssi.

Kurkkaapa siitä mökkisi ikkunasta, ei ole jonoa oven takana, eikö niin.

Vierailija
16/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös Harley Davidson moottoripyörä, mutta en mä missään biker porukoissa pyöri. Toivottavasti sulla ei oo mitään järkyttäviä tatuointeja, sillä ne on mulle aika suuri turnohvi, varsinkin semmoiset sormissa olevat kirjaimet.

T.ap

Vierailija
17/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman merkkinen mp löytyy multakin. Ei ole isoja tatointeja eikä sormitatuointeja.

Pyörähdäs kesäkuun alussa Himokselle. Googlettamalla löydät kyllä syyn siihen, että miksi.

Siellä mä oon... En tosin haku päällä, tai en ainakaan nyt. 

Vierailija
18/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu vaativassa asiantuntija tehtävässä työskentelevä komeaksikin haukuttu keski-ikäinen mies. Vaikka olen työelämässä menestynyt ja varsin vakavaraisen taloudellisen aseman saavuttanut, niin silti asun yksin valtavassa merenrantahuvilassani.

Harrastan purjehdusta ja riippuliitoa ja olen myös mukana useissa hyväntekeväisyys projekteissa. Onko tosiaan niin, että vaadin liikaa jos haluaisin löytää ihan tavallisen naisen joka osaa nauttia myös anaaliseksistä?

:D didnt see that coming.

Ei, ei se ole lainkaan liikaa vaadittu. :) Mut ehkä sun pitää antaa mahdolliselle elämäsi naiselle aikaa totuttautua tuohonkin ajatukseen, jos ei ole aiemmin anaaliseksiä harrastanut.

Koska kyllä meitä täällä on :)

Vierailija
19/28 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut laittaa teksti TV: hen kontakti-ilmoitusta.

Vierailija
20/28 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miten jotkut ei saa miestä / naista. Sehän on ihan helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän