Kuinka "uus-avuttomana" pidät itseäsi?
Joutuisitko kutsumaan palokunnan apuun jos liukuovi juuttuu...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006009890.html
Entä jos auton tai ulko-oven lukkoon on mennyt lunta tai jäätä etkä pääse sisään?
Saa laittaa muitakin jänniä kokemuksia mistä olisi aihetta soittaa 112 numeroon.
Kommentit (4)
En todellakaan ole uus- enkä muukaan avuton.
Ei ole ollut varaa sellaiseksi heittäytyä. Olen pikkulapsesta ollut pakotettu olemaan hyvin itsenäinen ja pärjäävä, apua ei saanut pyytää yhtään mihinkään. Suorastaan pelkään joutua turvautumaan toisen apuun, se on traumani ja myönnän sen.
Elän ja olen sinkkuna ja varsin hyvin pärjään. Isommat, kuten putki- tai sähköhommat jätän tietysti ammattilaisille, muuten osaan korjata ja remontoida ja jopa pidän siitä!
Hätäkeskukseen sähkökatkon takia :D voi apua.. ei kannattais kuormittaa hätäkeskusta ja häiritä OIKEASTI hädässä olevia
Hätäkeskukseen en ole tarvinnut soittaa mutta en osaa remontoida tai vaihtaa autoon renkaita, onneksi mies osaa ja tekee. Mieheni ei osaa tehdä ruokaa eikä osaa hoitaa viranomaisasioita, onneksi minä osaan ja teen hänenkin puolesta.
En ymmärrä sulakkeista mitään joten olen kerran soittanut hätäkeskukseen kun asunto pimeni. Ohje oli katsoa ikkunasta onko naapurissa valot. Ja kun naapurissa valoa näkyi ohje oli vaihtaa sulake. Niitä olikin sitten taulussa kymmeniä ja lopulta vika löytyi alakerran pääsulakkeesta. (en tiennyt edes tuollaista) olevankaan.