Mikä haju on miehessä seksikästä?
Pitääkö miehen haista kalliille dödöille? Eikö metsurihajuinen eli savun, hien ja tehdyn duunin hajuinen mies olekaan seksikäs?
Kommentit (48)
Tänään bussissa oli niin hyväntuoksuinen mies! Oli joku todella hyvä parfyymi.
Kyllä se oli seksikästä varsinkin kuin koko mieskin oli lähes täydellinen.
suihkunraikas mies jolla ei mitään kovin pistäväntuoksuista tai voimakasta hajustetta jonka kanssa olisi lätrännyt.
Mulla asuu samassa talossa jotkut dödöpommit joiden jäljiltä koko porraskäytävä tuoksuu voimakkaasti. En kyllä voisi edes mennä heidän lähelleen eli seksikkyys negatiivisen puolella.
Santelipuu on aika hyvä tuoksu
Kyllä se on miehekäs hiki ja miehen tuoksut
Kyllähän se cyrvän lemu aina kiihottaa naista kuin naista.
Juustoisen pallihien myskituoksu. Aaa ja nuuuh!
Kiveshiki on ihanan miehekäs tuoksu.
Ryhmyisen ja suonikkaan juustonaksuinen haju on PoP !
Rekkamiehen pastillien sulotuoksu.
Mä haistelin kerran toimistollamme pyörinyttä remonttimiestä, joka haiskahti fyysiselle duunille. ts. hielle. Ei sellaiselle pistävällä kissakusihielle eikä lialle, vaan oikeasti miehelle. Olisin antanut sille ihan samantien, tuskin koskaan olen ketään halunnut niin paljon:)
t. toimistotyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Mä haistelin kerran toimistollamme pyörinyttä remonttimiestä, joka haiskahti fyysiselle duunille. ts. hielle. Ei sellaiselle pistävällä kissakusihielle eikä lialle, vaan oikeasti miehelle. Olisin antanut sille ihan samantien, tuskin koskaan olen ketään halunnut niin paljon:)
t. toimistotyöntekijä
Olit hänen selän takana kuin vainukoira nuuskuttaen niskaa?
Puhdas hiki. Oma mieheni haisee parhaalta kun on tullut duunista, käynyt suihkussa ja sit pikkuisen hikeä puskee läpi, tungen joskus nenän sen kainaloon kun tuoksuu niin hyvälle! Jännä muuten et kun ollaan oltu pari viikkoa erossa niin uudelleen tavatessa mulla kestää muutama tunti tottua sen hajuun uudestaan, haisee edelleen hyvälle mutta ikään kuin vieraalle. En valita, aika seksikästä sekin on kun onkin yhtäkkiä 'uuden hajuinen' mies;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. toimistotyöntekijä
"Ei taida jamppa tietää että ois hilloviivaa tarjolla". (vanhaa suklaapatukkamainosta mukaellen)
Vanhalle viinalle, valkosipulille ja vieraalta naiselta tuoksuva mies kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. toimistotyöntekijä
Heh, no melkein. Tyypillä oli tapana tulla ihan lähelle seisomaan, kun selosti mulle milloin mitäkin remppaan liittyvää asiaa, siis sillein n. 20 cm päähän minusta. Jos olisi ollut joku toinen tyyppi, niin tuo olisi häirinnyt paljon, mutta kun mies oli niin ihana, niin ei haitannut.
Ihan miehen oma ominaishaju - miehestä riippuen.
Nainen haistaa miehen, jonka geeniperimä yhdistettynä hänen omaansa toisi jälkeläisille mahdollisimman hyvän immuunipuolustuksen profiilin. Miehen ja naisen profiileiden tulisi tätä varten olla mahdollisimman erilaisia. Sopiva mies tuoksuu naisen mielestä houkuttelevalle. Jos nainen käyttää e-pillereitä, niin hän haistaa "väärin".
Äänetön kanamuna pieru on varsin tyrmäävä ;-)
Inhoan miehissä jo hajuakin! N46