Pelkäättekö pimeällä jos sälekaihtimet tai verhot ei ole kiinni?
Onko täällä muita, joita ahdistaa, jos ei ole verhot tai sälekaihtimet kiinni pimeällä? Kerrostalossa nyt ei ehkä niin pelota, mut omakotitalossa ainakin meikäläistä. En tiedä, ehkä jäänyt aikanaan kauhuelokuvista mieleen jotkut kohtaukset missä joku tuijottaa ikkunan takaa. :D
Kommentit (29)
Ei oo kiinni, edes makkarissa. Paitsi kesällä. Lähinaapureita ei oo, ikkunat metsään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hirvittää ja pidän aina iltaisin ja öisin kaihtimet kiinni. Viime talvena oli muutaman kerran jäänyt makkarin kaihtimet yöksi auki, ja mieheni huomasi että takapihamme poikki kulki lumessa ihan selvä polku tieltä ikkunamme alle ja takaisin. Ihan kuin joku olisi kulkenut siinä kytiksellä 😁 tietysti sille voi olla jokin muukin selitys, mutta sen jälkeen oon ollut supertarkka verhoista pimeällä. Asumme rivitalossa.
Hyi kauheeta! Hirvee aatella et mitä joku on käyny tsekkaamas ja kauanko on siinä viipynyt. 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hirvittää ja pidän aina iltaisin ja öisin kaihtimet kiinni. Viime talvena oli muutaman kerran jäänyt makkarin kaihtimet yöksi auki, ja mieheni huomasi että takapihamme poikki kulki lumessa ihan selvä polku tieltä ikkunamme alle ja takaisin. Ihan kuin joku olisi kulkenut siinä kytiksellä 😁 tietysti sille voi olla jokin muukin selitys, mutta sen jälkeen oon ollut supertarkka verhoista pimeällä. Asumme rivitalossa.
Hyi kauheeta! Hirvee aatella et mitä joku on käyny tsekkaamas ja kauanko on siinä viipynyt. 😨
No niinpä, täällä päin (pohjois-pohjanmaalla, pikku kunnassa) tuntuu ainakin huhujen mukaan liikkuvan joku stalkkeri, joka ihan huvikseen kyttää ihmisiä pimeällä ikkunoista. En sitten tiedä onko näissä jutuissa perää, mutta ainakin fb:n puskaradioissa juorut liikkuu :) kuulemma harmiton kaveri, jotenkin vain vinksahtanut. Poliisi ei voi tehdä oikein mitään, ennen kuin tyyppi jää verekseltään kiinni.
T. Tuo alkuperäinen kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Tirkistelijä taisi vierailla ikkunanne takana 👀. Niin kävi tuttavalleni rivitalossa. Perheessä (myös alaikäisiä tyttöjä) naisenemmistö ja kurvikas emäntä siellä touhuili iltaisin paitulissaan. Havaitsi jotain liikettä pimeässä illassa ikkunan takana. Miehensä kävi tsekkaamassa ulkona ja huomasi, että tirkkaajan käynnin jäljeltä oli seinäkin "vaaleassa rähmässä". Vaikutti, ettei kyseessä ollut mikään sattuma, vaan käyntejä oli ollut aikaisemminkin.
Noup. Mulla on sellanen vahti täällä, että mikään ei pääse yllättämään.
Mä pelkäisin enemmän jos kaihtimet olisi kiinni, en tietäisi kuka seisoo ikkunan takana:)
23v okt:ssa verhot auki
Vierailija kirjoitti:
Asumme rivitalossa. Eräänä iltana myöhään lasten nukahdettua söin iltapalaa keittiössä ja odottelin miestä töistä. Verhot olivat auki, niitä ei juurikaan suljeta kun ei meillä mitään salaista keittiössä tapahdu.
Vilkaisin ikkunaan , ja olin saada sydärin kun mies seisoi ikkunan takana täysin liikkumatta ja tuijotti!
Herranjumala! Minkä ihmeen takia ? :O