Pömpöttääkö teillä vatsa, jos pidätte vatsalihakset rentoina?
Mulla on lähes koko ajan seistessä ja liikkuessa vatsalihakset jonkin asteisessa jännityksessä, ja silloin vatsa on suhteellisen litteä.
Kuitenkin jos seistessä rentoutan ne lihakset, mun pömppis näyttää kuin oisin reilusti yli puolenvälin raskautta :/
Onko normaalia, että pömpöttää noin paljon? Ja tämä pömpötys ei ole turvotusta, se on sitten ihan omaa lukuaan :D
Kommentit (12)
Pömpöttää mutta minulla onkin läskiä mahassa. Mutta minulla on aina ollut pömppis ja notkoselkä...oli silloinkin kun olin hoikka 49kg.
Ap jatkaa, toi rentopömppis huolestuttaa siis siksi, et jos mulla on syvät vatsalihakset todella heikot, ja kompensoin sitten pinnallisilla vatsalihaksilla...
Tosi monilla on syvät lihakset ihan rapakunnossa. Myös paljon urheilevilla. Pömpöttäminen johtuu todennäköisesti siitä.
Onneksi niitäkin voi oppia treenaamaan. Suosittelen pilatesta.
Pömpöttää kyllä, ihan kunnolla. Kun jännitän niitä, niin olen tosi kivannäköinen, kun rentoutan ne, olen karmea läski. Pitäisi treenata korsettilihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monilla on syvät lihakset ihan rapakunnossa. Myös paljon urheilevilla. Pömpöttäminen johtuu todennäköisesti siitä.
Onneksi niitäkin voi oppia treenaamaan. Suosittelen pilatesta.
Oon käynyt pilateksessa, mutta luultavasti teen siellä suuren työn pinnallisilla vatsalihaksilla... :/
Minulla on lankutus auttanut tuohon. Sitä vaan pitää jaksaa tehdä jatkuvasti.
Pömpöttää koska vatsalihasten erkauma.
Minulla on iso kaljavatsa, joten aina pömpöttää, eikä haittaa.
En osaisi enää edes olla ilman isoa pallomahaa, siinä on hyvä lepuuttaa käsiä ja kakekin pysyy siinä vaivatta.
N47
Nyt pömpöttää. Ei pömpöttänyt levossa silloin kun treenasin, hämmästelin tilannetta itsekin peilin edessä. Kunpa jaksais taas :)
Mulla ei ole vatsalihaksia.