Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Japanilaiset ovat paljon älykkäämpiä kuin suomalaiset??

Andymccoys
21.02.2019 |

Näkehän sen jo teknologiassa, työtehossa ja mm. progemusiikissa, kaikessa hivoitellaan täydellisyyttä kun vertaa suomalaiseen junttiin ja ruoka-jonon tyyppeihin joiden elämä on kalja ja ruoka ja kela

vai johtuuko siitä että Kela ei vainao japanilaisia ja tee laiskoiksi`?

http://www.prog-sphere.com/specials/20-best-japanese-prog-bands/

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vertaat japsi-inssiä suomalaiseen leipäjonoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olen älykkäämpi kuin kukaan teistä, vaikken ole japanilainen?

Vierailija
4/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekuri ja tiimityö

Vierailija
5/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Japanissa opetetaan kirjoittamaan oikein sana japanilainen?

Vierailija
6/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi Japani minua kiehtoo koska olen kerkivertoa älykkäämpi ja suomalaisuus turhauttraa kaikessa tyhmyydessään

Vierailija
7/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on enemmän maistereita kuin Suomessa on asukkaita.

Vierailija
8/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset eivät käytä englantia kokouksissa. That's it.

Vierailija
9/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset eivät pelkästään ole suomalaisia älykkäämpiä, vaan myös kauniimpia (naiset!). Ja hoikkia. Hiuksetkin ovat paksummat ja näyttävät aina nuorilta. Kauniit nukkemaiset kasvot. Geenitkin ovat kaikin puolin paremmat kuin meillä sisäsiittoisilla suomalaisilla.

Tämä siis erään suomalaisen Japanissa työskentelevän insinöörin mielipide. Ei minun.

Vierailija
10/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset eivät pelkästään ole suomalaisia älykkäämpiä, vaan myös kauniimpia (naiset!). Ja hoikkia. Hiuksetkin ovat paksummat ja näyttävät aina nuorilta. Kauniit nukkemaiset kasvot. Geenitkin ovat kaikin puolin paremmat kuin meillä sisäsiittoisilla suomalaisilla.

Tämä siis erään suomalaisen Japanissa työskentelevän insinöörin mielipide. Ei minun.

Köh. Ei se nyt ihan noin mene. Olen työni vuoksi asunut Japanissa 2 vuotta.

1. Sisäsiittoisempaa aluetta saa etsiä. Geenikanta on ihan paikallisten tutkijoiden mukaan heikko.

ja

2. Suurin osa täällä näkee vain niitä kauniita ihmisiä. Rumia on ihan samalla tavalla sielläkin.

Vierailija
11/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmaeWaMouShindeiru kirjoitti:

Japanissa on sanonta: Kun kaksi roskakuski ohittaa toisensa, toinen on maisteri ja toinen tohtori.

Eli niillä tutkinnoilla ei käytännössä ole arvoa, ne on vain oltava. Ainoastaan järjettömällä työinnolla pääsee etenemään. 

Vierailija
12/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on niin valtavan paljon ihmisiä ja kova kilpailu ja korkea työmoraali. Ei käy kateeksi.

Vierailija
13/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ovat kiinalaiset ja korealaiset.

Vierailija
14/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nuoret japanilaismiehet ovat hyvännäköisiä, HOIKKIA ja viehättäviä. Olisipa heitä enemmän Suomessa.

Vierailija
15/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OmaeWaMouShindeiru kirjoitti:

Japanissa on sanonta: Kun kaksi roskakuski ohittaa toisensa, toinen on maisteri ja toinen tohtori.

Eli niillä tutkinnoilla ei käytännössä ole arvoa, ne on vain oltava. Ainoastaan järjettömällä työinnolla pääsee etenemään. 

"Varmaan pärjäisin hyvin Japanissa, kun on 2 maisterin tutkintoa. Voisin siis ruveta roskakuskiksi., ainoa este on luontainen savolainen laiskuuteni

Vierailija
16/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Keskimääräinen älykkyys on joku 2 pistettä korkeampi jonkun vanhan vertailun mukaan, mikä ei käytännössä ole ero eikä mikään. Valot päälle, hei, ihan samanlaisia sukankuluttajia sielläkin vaeltaa. Mikä teknologian suurvalta se oikein on jos kaikkialla maksetaan käteisellä ja alkeellisempaa lähikaupan kassajärjestelmää saa hakea jo kehitysmaista. Tuota työtehokommenttia ihmettelen kanssa; pitkää päivää pusketaan tavan vuoksi ja siksi ettei työpaikalta kehdata lähteä kotiin ennen pomoja. Myöskin harrastetaan kaikenmaailman purkkaliimaratkaisuja, koska esim. kämppiä ei voida eristää kunnolla, koska sit kaasuyhtiöiden ansiot laskisi. Mitään oikeasti mullistavia kokonaisvaltaisia ratkaisuja ei uskalleta kehitellä, mikäli sillä astuttaisiin jonkun toisen varpaille.

Kyllä sielläkin asuu kodittomia sillan alla. Harvemmin tosin alkkiksia ovat.

Koko kansahan on muutenkin kuolemassa sukupuuttoon kun lapsia on syntynyt ennätysvähän jo pitkään ja väki on vähentynyt jo useilla miljoonilla. Tämä on ihan kansantaloudellinen ongelma.

Kiva maa, mutta ota ne hehkutuslasit pois päästä ja mee paikan päälle.

Vierailija
17/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin japsimusa on terävämpää ja älykkäämpää kuin suomalainen siis progea meinaan

about tess

http://www.prog-sphere.com/specials/20-best-japanese-prog-bands/

Vierailija
18/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurattaa paikalliset japanofiilit, jotka eivät ole asuneet päivääkään oikeasti Japanissa.

Olen asunut siellä pari vuotta, ja nämä kommentit lähinnä naurattavat. Japani on ihan ok maa, mutta ei siellä ole juuri mikään sen paremmin kuin täälläkään. Kun ihmiset ylittävät 30 ikävuotta, eivät he juuri enää käy ulkona töiden ja kaupassa käynnin lisäksi. Siksi kuvissa kaikki näyttävät niin "kauniilta". He ovat yleensä nuoria. 

Menette pikkuisen Tokion ulkopuolelle, niin näette niitä ihan normaaleja keski-ikäisiä ihmisiä. Ei pelkkiä 16-kesäisiä rokkareita ja punkkareita. Tai cosplayereita.

Chikai.

Vierailija
19/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Japanissa opetetaan kirjoittamaan oikein sana japanilainen?

Mä luulin et se kirjoitetaan Japanialainen xD

Vierailija
20/39 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keskiverto japanilainen on todella älykkäämpi kuin keskiverto suomalainen. Miksi näin on , en tiedä. Geenit, ruokavalio, kulttuuri. Toisaalta suomalaiset ei ole ihan hölmöläisiä kuitenkaan, äo-keskiarvon ollessa 100. Japanilaisilla 105. Sómaleilla jotain 80 ja írakilaisilla 85.