voisiko joku auttaa, kumpi värivuodenaika olen?
meikkivoide on neutraali, kampaamossa laittavat aina tuhkansävyisiä raitoja, silmät tummansiniset, ihossa pisamia. Rusketun kohtalaisesti, hiukset siis vaalea maantie suomalaisittain. On analysoitu kevääksi, kesäksi ja vaaleaksi syksyksi. Ruskea ei sovi, sininen sopii ja pinkki, keltaisesta en tiedä. Musta ei ole paha eikä valkoinen. Kuulostanko keväältä vai kesältä?
Kommentit (2)
kiitos avusta, taidan olla viileä kesä. mikään lämmin sävy ei sovi vaatteisiin tai hiuksiin. olen ollut punapää ja ei sopinut väreihini. Beigessä vaatteissa ihoni hieman sinertää kuvissa. oranssi ei sovi, musta ei ole paha vaikka olen vaalea. Viileät sävyt sopii paremmin meikkeihin. Tummanharmaa on loistava väri itselleni. Pisamat saattaa hämätä analyysissä. Itseni on lapsena analysoitu kevääksi, vaikka kirkas keltainen ei sovi. Nyt tuntuu että olen löytänyt värini joissa viihdyn.
ap
Jos sinulle sopii sininen ja pinkki, ihosi pohjaväri on luultavasti punertava (ranteen suonet sinertää) johon käy viileät värit. Jos ranteen suonet on vihertävät, silloin ihon pohjaväri on kellertävä ja siihen käy lämpimät värit kuten ruskea.
Kokeile värikartasta viileää kesää tai sellaista kuin kirkas kevät. Pisamat voisi viitata myös syksyyn.