Tykkäätkö juoda yksinäsi kalsarikännejä?
Kommentit (35)
En tiedä mitään parempaa! Mutta huom.! Kalsareita ei saa vetää lärveiksi. Pitää tissutella siten, että herää seuraavana aamupäivänä tai iltapäivänä virkeissä tunnelmissa, ilman pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Jo ajatuksen tasolla äärimmäisen vastenmielistä. Teilläkö ei muuta virkaa aivoille ole kuin liuottaa ne viinaan?
Viinaan? Puhumme alushousuista.
Ihana harrastus. Saunoa, katsoa telkkaa ja lipitellä jotain hyvää juomaa. Aah ja välillä röökille, nam. Sitten taas jaksaa painaa hommia urakalla. On itseasiassa niin mukava harrastus, että vähän hirvittää tuo eläkkeelle jäänti kun työ ei enään sitten rajoita tätä harrastustoimintaa.
Kalsareissa on kiva olla, mutta tee on mulle sopivin juoma. Mulla on niin huono viinapää, että meen känniin jo yhdestä alkoholiannoksesta. Aika lyhyt ilta tulis. :D
Kalsong-Fylleri passar också för Bättre Folk
Käykö teille ikinä niin että kun kansarikännäilyn jälkeisenä aamuna heräätte niin vähän hirvittää katsoa mitä tuli faceen postailtua ja viestejä läheteltyä? 😱
Vierailija kirjoitti:
Ihana harrastus. Saunoa, katsoa telkkaa ja lipitellä jotain hyvää juomaa. Aah ja välillä röökille, nam. Sitten taas jaksaa painaa hommia urakalla. On itseasiassa niin mukava harrastus, että vähän hirvittää tuo eläkkeelle jäänti kun työ ei enään sitten rajoita tätä harrastustoimintaa.
Röökille? No ei todellakaan.
En. Mulle alkoholi on seurustelujuoma.
Inhoan kalsareita ja kännejä. Yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Otan kerran vuodessa hyvän ystävättären kanssa.Nauretaan ja juoruillaan,mukavaa.
Kysyttiin "yksinäsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ajatuksen tasolla äärimmäisen vastenmielistä. Teilläkö ei muuta virkaa aivoille ole kuin liuottaa ne viinaan?
Viinaan? Puhumme alushousuista.
Millä alushousuilla pääsee känniin? Siis ilman alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kalsareita ja kännejä. Yhdessä ja erikseen.
Kommandona selvistelet?
En ole pariin vuosikymmeneen kännejä juonut, mutta joskus on kiva ihan itsekseen ottaa lasi tai pari viskiä ja soitella lempilevyjä, olla vaan ja pohtia syntyjä syviä. Jazztupakkakin kyllä käy.
Joskus se on ihan kivaa. Nyt tullut harjoitettua liikaa niin käynyt tylsäksi.
Joskus harrastin myös sitä että pukeuduin ja meikkasin tosi hienosti ihan oman seuran takia.
Säälittävää kyllä.