Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä saan aina Lidlissä perääni vartijan?

Vierailija
20.02.2019 |

Olen kiinnittänyt nyt huomiota useammalla kauppareissulla tietyssä Lidlissä, että aina vartija lähtee seuraamaan tai kiertelee lähettyvilläni koko kauppareissun ajan. Mikään ulkonäössäni ei anna epäilystä esim päihdeongelmaan, päinvastoin olen kaupunkilaisen siististi pukeutunut esim. villakangastakkiin, ihan kiltin näköinen kasvoiltani, tyypillinen toimistorotta joka työpäivän jälkeen tulee väsyneenä ostoksille.

Kuitenkin olen alkanut epäillä olenko päätynyt jonnekin heidän vahtimislistalleen? Kai sellaisia kuvakokoelmia vartijoilla on asiakkaistaan? 

Koska yhdessäkään muussa liikkeessä en ole koskaan aikaisemmin vastaavaan ongelmaan törmännyt. Itse asiassa kerran kävi jopa niin että toisessa ruokakaupassa pärähti hälyttimet soimaan kun olin lähdössä kassalta ja se vartija päästi minut matkoihini tutkimatta edes käsilaukkuani! Siinä tilanteessa luottamus oli 100. Mutta kyseessä oli siis täysin eri kauppa kuin tuo nimenomainen Lidl.

Harmittaa jo käydä siellä mutta olisi työmatkan varrella se nopeimmin poikettava kauppa. En ole montaa kuukautta siellä kuitenkaan edes asioinut.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eilen Kivikukkaron Tokmanni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä