Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi sukupuolet ja sukupuolisuus ovat häviämässä

Vierailija
20.02.2019 |

Ihannemaailma on sellainen, missä ei ole enää miehiä ja naisia. On vain henkilöitä.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on juurikin niitä harhaisia juttuja joilla ihminen koittaa kääntää tämänkin asian oman sairaan mielen mukaiseksi,kaikenlainen haureus ja törky täyttää ihmismielen,mitä sairaammatkin ajatukset ja ideat aletaan toteuttamaan ja pitämään normaalina. Lopun ajat.

Vierailija
22/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy joiltain transmiehiltä ja -naisilta, että onko se sukupuoli nyt niin tärkeä että se pitää "vaihtaa", että eihän sukupuolia edes ole olemassa.

on tehty ihan tuossa 2000-luvulla tutkimuksia, että tyttövauvat katselevat mieluiten kasvokuvia tai kuvia jotka voi tulkita kasvoiksi kun taas poikavauvat katselevat mieluiten erilaisia "härveleitä". 

Miksi tyttöjen haaveammatti on edelleen sairaanhoitaja/lastenhoitaja/opettaja, kun taas pojat hakeutuvat esim. tekniikan aloille? Naisilla on geeneissään  hoivavietti, jota ilman ihmiskunta ei olisi historiansa aikana selviytynyt. 

Tässä ei nyt ollut kyse siitä,etteikö tiedettäisi tai uskottaisi sukupuolten välisiä eroja olevan. Tosiasiassa kuitenkin miehillä on vähemmän testosteronia nykyään ja naisilla enemmän, ja sukupuolet ovat fyysisesti ja muutenkin siirtyneet muistuttamaan enemmän toisiaan viimeisinä vuosikymmeninä. Ydinperhe normina on katoamassa. Lisäksi eläinkunnassa on tapahtunut urosten muuttumista osin naaraaksi ja nyt myös naaraat pystyvät lisääntymään keskenään ilman urosta.

Siis miehillä vähemmän testosteronia kuin miehillä ennen, naisilla enemmän kuin naisilla ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy joiltain transmiehiltä ja -naisilta, että onko se sukupuoli nyt niin tärkeä että se pitää "vaihtaa", että eihän sukupuolia edes ole olemassa.

on tehty ihan tuossa 2000-luvulla tutkimuksia, että tyttövauvat katselevat mieluiten kasvokuvia tai kuvia jotka voi tulkita kasvoiksi kun taas poikavauvat katselevat mieluiten erilaisia "härveleitä". 

Miksi tyttöjen haaveammatti on edelleen sairaanhoitaja/lastenhoitaja/opettaja, kun taas pojat hakeutuvat esim. tekniikan aloille? Naisilla on geeneissään  hoivavietti, jota ilman ihmiskunta ei olisi historiansa aikana selviytynyt. 

Tässä ei nyt ollut kyse siitä,etteikö tiedettäisi tai uskottaisi sukupuolten välisiä eroja olevan. Tosiasiassa kuitenkin miehillä on vähemmän testosteronia nykyään ja naisilla enemmän, ja sukupuolet ovat fyysisesti ja muutenkin siirtyneet muistuttamaan enemmän toisiaan viimeisinä vuosikymmeninä. Ydinperhe normina on katoamassa. Lisäksi eläinkunnassa on tapahtunut urosten muuttumista osin naaraaksi ja nyt myös naaraat pystyvät lisääntymään keskenään ilman urosta.

Kyllä. Lähestymme ihanneihmistä: androgyyniä ilman libidovetoa ja sen tuhoavia seurauksia.

Vierailija
24/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs minun sukupuoli on häviämässä?? Apua

Et tarvitse sitä mihinkään ollaksesi Ihmisiksi. Unohda sukupuoli.

Mitenkäs noi mun sukuelimet, hormonit sun muut? Pitääkö palauttaa johonkin osoitteeseen?

Koitat välillä miettiä ihan muita asioita. Onnistuuko? Jos ei, niin ei muuta kuin nukkelaan ja takaisin kehityskierrokselle.

Muita asioita kuin omia sukuelimiäni ja hormoonejani? Tänään olen lähinnä ratkonut matemaattisia ongelmia, suunnitellut kesää ja tehnyt todella hyvää ruokaa. Mitä siis pitää ajatella? Kerro, oi Valoni.

Vierailija
25/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs noi mun sukuelimet, hormonit sun muut? Pitääkö palauttaa johonkin osoitteeseen?

Koitat välillä miettiä ihan muita asioita. Onnistuuko? Jos ei, niin ei muuta kuin nukkelaan ja takaisin kehityskierrokselle.

Muita asioita kuin omia sukuelimiäni ja hormoonejani? Tänään olen lähinnä ratkonut matemaattisia ongelmia, suunnitellut kesää ja tehnyt todella hyvää ruokaa. Mitä siis pitää ajatella? Kerro, oi Valoni.

Pysy noissa ja kehity muiden mukana.

Vierailija
26/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Eli jatkan elämää ihan samalla tavalla kuin ennenkin. :D Eipä siinä sukupuoli mihinkään katoa.

Luulenpa että tämän keskustelun aloittaja miettii sukupuolia aika paljonkin enemmän, kuin keskiverto kaduntallaaja. Kannattaisi varmaan vähän höllätä.

Vierailija
27/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasikiö

Vierailija
28/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannemaailma on sellainen, missä ei ole enää miehiä ja naisia. On vain henkilöitä.

Ja sukupuutto. Vai kloonaamallako meinasit tuottaa uusia ihmisiä.

Vierailija
29/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Eli jatkan elämää ihan samalla tavalla kuin ennenkin. :D Eipä siinä sukupuoli mihinkään katoa.

Luulenpa että tämän keskustelun aloittaja miettii sukupuolia aika paljonkin enemmän, kuin keskiverto kaduntallaaja. Kannattaisi varmaan vähän höllätä.

Keskustelu käydään kehityksellisessä kontekstissa joka ei tapahdu hetkessä. Toivottava kehityssuunta on juurikin mainittu ”sukupuolettomuus”, libidoton androgyyni. Lisääntymisen tulisi lakata jo huomattavasti ennen lopullista muodonmuutosta.

Vierailija
30/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tarvitse lisää yksilöitä.

Vierailija
31/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sen aika on, asia hoidetaan muuten kuin elukkamallilla nylkyttämällä, libido levällään, ihmisyys kaukana jossakin.

Vierailija
32/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu käydään kehityksellisessä kontekstissa joka ei tapahdu hetkessä. Toivottava kehityssuunta on juurikin mainittu ”sukupuolettomuus”, libidoton androgyyni. Lisääntymisen tulisi lakata jo huomattavasti ennen lopullista muodonmuutosta.

Ihan varmaan positiivista, jos kaltaisesi ei lisäänny. :)))) Antaa maalaisjärkisempien hoitaa nämä yhteiskunnan tärkeämmät asiat. t. eri

Vierailija
33/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on määrännyt, että on mies ja nainen. Miehellä on kikkeli ja naisella pimpsa.

Vierailija
34/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sen aika on, asia hoidetaan muuten kuin elukkamallilla nylkyttämällä, libido levällään, ihmisyys kaukana jossakin.

Eli siis pelkäät seksiä? Ahaa, nyt ymmärrän. Tsemppiä.

Vierailija
35/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sukupuolet ja sukupuolisuus häviää niin seuraava looginen askel lienee sukupuutto.

Vierailija
36/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten pidä ihmetellä kun syntyvyyskin laskee olemattomiin.

Tällainen sukupuoleton yhteiskunta hiljalleen itsetuhoutuu.

Vierailija
37/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS kirjoitti:

Sitten kun sukupuolet ja sukupuolisuus häviää niin seuraava looginen askel lienee sukupuutto.

Ei sekään huono asia ole.

Vierailija
38/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua siinä ahdistaa? Onko sinuun koodattu pakottava tarve lajisi jatkumoon? Entä jos lopumme, mitä sitten?

Vierailija
39/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Henkilö on minustakin paras määritelmä.

Tuntuu kauhean oudolta luokitella kansalaiset

kahteen leiriin, huonompaan ja parempaan.

Vierailija
40/167 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua siinä ahdistaa? Onko sinuun koodattu pakottava tarve lajisi jatkumoon? Entä jos lopumme, mitä sitten?

Tämä tarve pohjautuu myös libidoon. Lajin tuho saa ajatuksena jo aikaan alitajuisen puoliseisokin liskoaivoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan